weddermeer....

Plaats reactie
Nick Dekkers
Berichten: 1
Lid geworden op: 09-02-2010 14:45

09-02-2010 15:28

Hallo allemaal,
Wie heeft er wat informatie voor mij over het weddermeer...
Ik heb wel wat gehoord over dikke vissen maar kom toch nergens op foto´s of verslagen.
Als iemand miss een link voor me heeft met wat nuttige info zou dat super zijn.
Ik ben er toen ik een stuk jonger was wel vaker geweest maar dan zat ik bij die huisjes.
Nou vind ik kleine karpers ook mooi maar wel met de pen en het nachten doorhalen omdat je je ziek vangt met de kleine vis heb ik wel gehad.
Dus wil ik graag weten of de verhalen kloppen dat er een aantal mooie vissen op die grote plas liggen.
Ik weet dat de prijzen en regels aan de aparte kant zijn maar toch wil ik t hier eens proberen.

Alvast bedankt
Gr Nick
Rene Treffers
Berichten: 1318
Lid geworden op: 29-04-2006 19:51
Locatie: Voorhout

09-02-2010 15:34

Nick,

Er is al zat over geschreven hier op het board, probeer de zoekmachine eens, dan vind je de info die je zoekt.

Groetjes,

René
Niels van hunnik
Berichten: 9
Lid geworden op: 13-02-2010 14:57
Locatie: houten

14-02-2010 12:54

ha nick,
ik ben er zelf al meerdere keren geweest, mijn vriend heeft daar een 43 pond schub gevangen, en nog heel veel schubs, in de zomer dan. wij zelf hadden er maar 2 in 2 nachten erg slecht. De regels is onzin word niet op gecontroleerd. het beste kan je bij de Punt liggen waar de kano's en waterfietsen verhuurd worden, daar vang je heel goed. alleen heb je dan natuurlijk wel een voerboot nodig, want met gooien red je dat absoluut niet!

Succes als je erheen gaat

Gr Niels
heerlijk een dag zon zee en strand + een kont vol zand!
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

18-02-2010 15:39

Hoe is de drukte met vissers op het meer?
Zijn de stekken altijd bezet? ik zie namelijk dat er 16 man mag vissen op de nachtstekken, maar vraag me af of het altijd volle bak is daar of niet.

Stekken liggen redelijk dicht bij elkaar namelijk en ik hou wel een beetje van ruimte.
Niels van hunnik
Berichten: 9
Lid geworden op: 13-02-2010 14:57
Locatie: houten

18-02-2010 16:28

ha Remko,
in de zomer is het een Chaos daar, toen wij in oktober zatten waren we helemaal alleen.
als je in de zomer wilt zou ik maar op tijd reserveren, ja er kan 16 man zitten ja.

Als ik jou was zou ik stek 10 nemen zit je als laatst en heb je behoorlijk wat ruimte, en ik zou bij de punt liggen als er geen andere vissers zijn. in de zomer van je daar uitstekend.
heerlijk een dag zon zee en strand + een kont vol zand!
Gebruikersavatar
Tjeerd Nijhof
Berichten: 114
Lid geworden op: 18-02-2010 17:46
Locatie: Achterhoek

18-02-2010 18:55

Heey, ik ben vorig zomer ook op het huisjes geweest, is best druk daar.
We hebben alleen maar achter ons huisje gevist.
We hadden eerst een huisje gereserveerd waar ons een mooie stek leek met veel ruimte(op de plattegrond tenminste), maar toen we daar kwamen bleek dat huisje al vol te zitten. Dus kregen wij een ander huisje. Mijn vismaat helemaal boos, want dat was de beste stek en dit en dat...
we kregen een huisje aan de andere kant(veel rustiger) van het park, leek mij best mooi.
Wij meteen hengels uit, eerste dag nog niks. We besloten om het maar eens s'nachts te gaan proberen, dat was een schot in de roos! We hebben, tot groot genoegen, die nachten weinig geslapen.
Zitten best grote vissen daar en ook wel mooie spiegels. De grootste tip die ik weg kan geven is wel dat je overdag niet op de bodem moet gaan prutsen, maar gewoon met een drijvend korstje, op het dunste stukje, tussen de rietstengels moet gaan vissen! de rietstengels zijn niet erg sterk, dus trek je makkelijk kapot. Daar hebben we echt leuke dagen gehad!
Weet iemand misschien hoe ik foto's aan een bericht kan toevoegen? dan kan ik wat vangsten laten zien;p.


Gr.
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd!
Gebruikersavatar
Tjeerd Nijhof
Berichten: 114
Lid geworden op: 18-02-2010 17:46
Locatie: Achterhoek

18-02-2010 22:20

kan iemand mij vertellen hoe ik foto's kan plaatsen in een bericht die groter zijn dan 275 kb??
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd!
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

18-02-2010 22:44

Tjeerd Nijhof schreef:kan iemand mij vertellen hoe ik foto's kan plaatsen in een bericht die groter zijn dan 275 kb??


viewtopic.php?f=58&t=26350
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Tjeerd Nijhof
Berichten: 114
Lid geworden op: 18-02-2010 17:46
Locatie: Achterhoek

19-02-2010 10:01

bedankt! Hopelijk werkt het:
Afbeelding
Dit was een mooie karper die we s'avond tussen het riet hadden gevangen.
Afbeelding
Grote schup, s'nachts....

Dat waren de twee mooiste foto's, we hadden nog een grote spiegel gevangen, maar die foto is nogal mislukt omdat het s'nachts was;p.
Laatst gewijzigd door Tjeerd Nijhof op 21-02-2010 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd!
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

19-02-2010 12:45

Mooi verslagje Tjeerd, ziet er leuk uit!

Roept ook wel herinneringen op aan mijn vakantie daar toen ik een jaar of 12 was, ik ving daar karper 3 t/m 6 van mijn leven 8)

Groeten Christian
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

19-02-2010 14:10

voor mij hetzelfde Christian, 12 jaar geleden geweest, op de boilie niets (gewoon vanuit de tuin gevist), drijvend wel een paar van die hoogruggige hongaartjes gevangen. Niets boven de 15 pond, maar toch leuk. Toen ik ging zwemmen heb ik mijn hengels laten liggen voor mijn vader, hij toverde er een 32-er uit......schande :cry:
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
RoBerT Knijnenburg
Berichten: 114
Lid geworden op: 27-03-2004 18:28

20-02-2010 17:01

weet iemand of er veel brasems op de grote plas zitten?
Ga er namelijk in het voorjaar ook heen en zou dit wel graag willen weten i.v.m. mijn aaskeuze. Alvast bedankt. :)
Plaats reactie