visrechten rotterdams gemeente water.

Plaats reactie
piet vliet

23-12-2009 18:50

vanaf jan 2010 hoeven leden van groot rotterdam geen gemeente vergunning meer aanteschaffen.
Wel moet je de tekst met toestemming en voorwaarden en bepalingen bij je vergunning voegen,deze staat afgedrukt op pag 6 van de kwartaaluitgave groot rotterdam nr1 2010.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

13-01-2010 19:25

is er toevallig ook wat verandering kwa regels tot betrekking met het vissen van een dichte tent in 2010 ?

of is het nog steeds een paraplu,en dat de 1 zegt dat je tentje voor 3/4 open moet wezen,en niet geheel dicht te ritsen is,en dat de ander alleen een plu doogd.

gzh die controleert moet is aan een cursus gaan beginnen,want de regels die er gemaakt worden zijn zo onduidelijk als wat.
zowel voor mij.als voor gzh,want ik zou graag een wat grotere tent willen aanschaffen,en geeen plu meer.maar wel een tent die niet dicht kan,en gheel open is aan de voorkant.

heb dit al aan gzh gevraagt,de 1 zegt dat het mag.de ander zegt van niet.

Graag per pb een antwoord aub.
Peter Gosselink
Berichten: 64
Lid geworden op: 16-01-2010 23:59

17-01-2010 00:06

GZH heeft het makkelijk gemaakt, door foto,s van een plu die is toegestaan op de website te plaatsen.
Maar omdat er waarschijnlijk nogal veel analfabeten onder ons zijn is het komend jaar een stuk makkelijker voor ze en mag je op veel stekken helemaal niet meer vissen buiten juli-augustus.

http://www.sportvisserijbelangen.nl/act ... ail&id=138
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

02-02-2010 14:08

en daar word ik nou zo moe van,een deel verpest het,en de rest bloed mee,dit is dus 1 van de redenen dat ik niet meer ga vissen in groot rotterdam,waarom kunnen ze het in amsterdam wel het gehele jaar vissen,en waarom wel met 3 hengels.met een dichte tent. zijn daar alleen maar nette vissers ?
of zijn daar de controlles anders ?

zou het niet fijn zijn als het bestuur eens keek naar amsterdam,hoe zij dat toch voor elkaar krijgen,zou het niet eens mooi zijn om een foto bij je pas te maken.en een mooi systeem op een computer laat maken,en zodoende rotte appels hun vergunning afpakken als er wat fouts gedaan word.
waar gaat het in hemelsnaam heen hier in rotterdam.vind het ook wel soms logisch dat vissers irriterend over komen op controleurs.

je mag met de nachtpas bijvoorbeeld nachtvissen vorig jaar,maar slapen mag je niet.dan word je bekeurd,ongelooflijk..
en over een jaar gaan we met zijn allen zeiken,dat de winkeliers zo weinig vis artikelen verkoopt,zo weinig tenten.ik noem maar wat,nog ff en er vist geen hond meer in rotterdam,het hele beleid is kut in rotterdam.sorry maar dit moet ik van mijn hart.
Gebruikersavatar
wes daan2
Berichten: 238
Lid geworden op: 01-10-2009 17:06
Locatie: Loosduinen

02-02-2010 18:28

neem alleen al een voorbeeld aan de controleurs in a'dam

daar kenne die hufters in r'dam een voorbeeld aannemen
http://www.jercin-baits.nl

YOU, need THE balls to catch !!

http://www.rtvhengelsport.nl/
For all YOU'RE supplies
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

04-02-2010 09:17

dat het hufters zijn ben ik niet helemaal eens,dat ze een voorbeeld kunnen nemen wel.vaak als de gzh zelf komt is het wel redelijk.komt gzh met een politie jonkie (1 streepje) dan zit je vaak in de nesten,dan word er dus overal op gelet,en het minst geringste kost het je geld.
Gebruikersavatar
Bert Groen
Berichten: 51
Lid geworden op: 30-08-2003 02:00
Locatie: Krimpen aan de Lek (NL)
Contacteer:

14-02-2010 09:49

Hou me zelf altijd netjes aan de regels, dat zou iedereen moeten doen. Nu hebben ´ze´ het voor mij verpest. Laat iedereen zich trouwens goed bedenken dat er hier in Rotterdam ook meer nette vissers zijn dan hufters (en dat de meeste hufters dan van buiten Rotterdam komen wil ik alleen maar tussen haakjes toevoegen...)
Kromme hengels!!
Plaats reactie