'de hut' in noorden

Plaats reactie
jasper hunter

30-09-2009 08:13

Hallo,
ik ga in 2010 naar 'de hut' dat is een plas die naast het plashuis licht met een eigen vlonder en een groot meer..
mijn vraag is dus heeft er iemand tips waar je moet liggen?
welk aas je moet gebruiken en hoeveel je moet voeren..

Alvast bedankt,
Laatst gewijzigd door jasper hunter op 01-10-2009 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
michael vink
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-02-2007 10:12
Locatie: denhaag
Contacteer:

30-09-2009 17:40

ik ben een jaar of 7 voor het laatst geweest nadat het huis ernaast verkocht werd
daarvoor woonde zijn moeder in de villa en kon je snachts van af de steiger naar de bosrand vissen waar je vaak beet had maar ook wel wat verspeelde.
nu mag je alleen rechtvooruit vissen en let op het aantal hengels want de veldwachter staat aan de overkant met een verrekijker te kijken of je er niet met drie zit te vissen want dan komt hij gezellig effe langs om de bekeuring te brengen.
als je rechtvooruit vist mot je een metertje of 2 voor de grote boom die gedeeltelijk in het water hangt gaan voeren is een goede stek maar zet je slip wel strak .
ook de houten rand bij de buurman aan de overkant levert vaak vis op.
heb jij voor mij de website van de hut want ik wil misschien volgend jaar eind september gaan
jasper korll
Berichten: 170
Lid geworden op: 14-07-2007 15:58
Locatie: Utrecht

03-01-2010 16:06

weet iemand ook hoeveel je moet voeren daar en met wat??
Gebruikersavatar
ian luschen
Berichten: 204
Lid geworden op: 12-10-2009 13:04
Locatie: naast mijn buren

03-01-2010 16:16

jasper,moeten ze alles voor je voorkouwen? :lol:
Gr Ian.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

04-01-2010 09:08

Liggen zou ik in ieder geval op een goeie stretcher doen, dat scheelt rugklachten.
TIP: Koop een klein zelfopblaasbaar matje en deponeer dit boven op de stretcher, dat ligt heerlijk.

Voor de rest: als je nou echt info wilt op welk plek je je rig moet ingooien, hoeveel en wat je moet (moet???) voeren, dan wordt het echt tijd om je af te vragen of je niet beter op voorntjes kan gaan vissen!

Groet,
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
ian luschen
Berichten: 204
Lid geworden op: 12-10-2009 13:04
Locatie: naast mijn buren

04-01-2010 11:48

Kees Verheij schreef:Liggen zou ik in ieder geval op een goeie stretcher doen, dat scheelt rugklachten.
TIP: Koop een klein zelfopblaasbaar matje en deponeer dit boven op de stretcher, dat ligt heerlijk.

Voor de rest: als je nou echt info wilt op welk plek je je rig moet ingooien, hoeveel en wat je moet (moet???) voeren, dan wordt het echt tijd om je af te vragen of je niet beter op voorntjes kan gaan vissen!

Groet,
Kees


hahaha jij begrijpt het! :lol:
Gr Ian.
Plaats reactie