veluwemeer/eemmeer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lennart Sprenger
Berichten: 187
Lid geworden op: 10-10-2003 02:00
Locatie: leusden

03-08-2008 21:05

Hallo,

Ben nu een aantal keren op zoek geweest naar stekjes op een van de randmeren. Het is mij alleen totaal niet duidelijk waar je de oever kan/mag betreden. En als het dat ergens kan, staan er overal weer van die grote borden waarop vermeld staat dat er alleen toegang is tussen zonsopkomst en zonsondergang. Klopt het dat er beperkt toegang is of heb ik gewoon niet goed gekeken?!? Het gebied waarin ik wil gaan vissen ligt grof gezegd tussen Nulde en de monding van de Eem. Ik ben van plan om aan de zijde van Flevoland te gaan zitten. Kan iemand mij grofweg vertellen waar de mogelijkheden liggen om de oever te betreden? Een stukje lopen is uiteraard niet erg. Ik hoop wat wijzer te worden zodat ik wat gerichter kan gaan zoeken.
Met deze verslaving wordt ik wel ouder dan 50!
janwillem hilverts

03-08-2008 21:14

Lennart,

De kant van Flevoland op heb je zeer veel overs die je goed kan betreden!
Bij Nulde mag je inderdaad de kant niet betreden na zonsondergang. Ligt er ook net aan waar je zit. Er voorbij en
ervoor heb je er geen last van!

Aan de Nijkerkerkant heb ik nergens last van(Nuldernauw), ook niet richting de kant van Putten op en dus richting strand Nulde, het Wolderwijd!. Je mag hier de zomermaanden nachtvissen, dus ik ben even nieuwsgierig over welk stuk jij het precies hebt waar deze borden staan enz.

Pb me anders ff waar je precies bedoelt!

Weet namelijk nog wel wat mogelijkheden waar je gewoon goed kan zitten, een egale oever hebt en geen gezeur als je hier in de nachturen zit. Staan ook nergens borden namelijk
Plaats reactie