nieuw topic blauwe hoef is geen betaalwater.

Plaats reactie
jason slater
Berichten: 67
Lid geworden op: 01-11-2007 17:40
Locatie: den haag/ Z-Frankrijk

27-07-2008 00:13

red de laat (genaamd :roll: )heeft een topic geopend over de Blauwe Hoef op 22-7
Hij schreef:

ik mag samen met 2 maten van me op de blauwe hoef vissen
nou heb ik daar al 1 nacht gemaakt maar ben er toen achter gekomen dat het best moeilijk vissen is
heeft iemand ooit op dit water gevist en misschien tips voor mij ?
wat betreft voeren stekken en aas ?
hoe ziet de bodem eruit etc.
alvast bedankt

---------------------------------------------------
Jason reageerd..

Hallo, leuk dat jullie het zien als betaal water en niets over mag schrijven maar dat is het al lang niet meer: zins 1,5 jaar dus volgens mij mag dit topic gewoon wel bestaan, dus hierbij open ik een nieuw topic over de blauwe hoef voor dhr red de laat.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb er ook meerdere sessie gehad en had ooit gelezen in een blad over mensen die op diep water zaten te vissen 11m diep (per ongeluk), ik heb dit vervolgens ook geprobeert met 1 hengel (toen was er wel meer dressuur) en had bizonder veel suc6. Ik vind het een geweldig water en de natuur ook, er zit een hoop mooie gejatten :evil: vissen op met een leuk gewicht,

kan je niet t.z.t een plekkie voor me regelen :roll:

dus op het diepen vissen, ga wel voor langeren sessie want de vissen hebben dressuur en over flavort boilies slaan ze over :wink:

cheers!!

Iemand nog goeie tips voor dhr red de laat alleen dhr Red ik vind je naam erg ongeloofwaardig, is dit je echte naam :roll: !!
Laatst gewijzigd door jason slater op 28-07-2008 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

27-07-2008 09:21

????????????????
Laatst gewijzigd door pj otte op 28-07-2008 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
jason slater
Berichten: 67
Lid geworden op: 01-11-2007 17:40
Locatie: den haag/ Z-Frankrijk

27-07-2008 23:24

pj otte schreef:Jason,

Niets is er leuker dan zelf dingen uit te zoeken. Ga je er vissen samen met twee andere maten moet het niet zo moeilijk zijn (met de goede tactiek) de vissen achter de schubben te komen. Als ik al die vragen via KWO beantwoord zou krijgen ging ik er al niet meer vissen. Zoek het avontuur op geeft achteraf veel meer bevrediging van je hobby. Zo kijk ik (kwam zag en overwon) tenminste tegen het vissen op karper aan.

Groet,
Peter


Beste Peter,

lees eerst het topic voordat je erop reageerd en als je niets te melden hebt/of niets over het water weet reageer dan niet, zonde van iedereen zijn tijd.

het gaat niet dat ik er wil vissen (ik woon in z-frankrijk) beetje ver rijden. maar een carpboard visser hier op het forum. heeft hier eerder een topic over geopend en is gesloten omdat het om een betaal water zal gaan. vandaar nieuw topic geopend omdat het geen betaal water meer is zins 1,5 jaar. daarom het ik mijn input en evaring geschreven. Om die jongen op weg te helpen.
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

28-07-2008 19:06

jason slater schreef:
lees eerst het topic voordat je erop reageerd en als je niets te melden hebt/of niets over het water weet reageer dan niet, zonde van iedereen zijn tijd.



Post dan ook gewoon effe normaal. Niemand snapt nou toch wat je bedoelt en voor wie je aan het lullen bent :-?
jason slater
Berichten: 67
Lid geworden op: 01-11-2007 17:40
Locatie: den haag/ Z-Frankrijk

28-07-2008 19:24

Daar heb je gelijk in topic aangepast :wink:

Peter Broers schreef:
jason slater schreef:
lees eerst het topic voordat je erop reageerd en als je niets te melden hebt/of niets over het water weet reageer dan niet, zonde van iedereen zijn tijd.



Post dan ook gewoon effe normaal. Niemand snapt nou toch wat je bedoelt en voor wie je aan het lullen bent :-?
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

29-07-2008 08:23

okiedokie! 8)
Plaats reactie