Fort vreeswijk nieuwegein.

Plaats reactie
Nick tikoes
Berichten: 51
Lid geworden op: 27-12-2007 17:55
Locatie: Nieuwegein

14-06-2008 09:08

Hallo,

Wie weet hier wat informatie over zoals bestand, dieptes, dressuur
Ik ben er gister langs gefietst en een rondje om het fort gelopen.


Mvg,


Nick
.ksn
Robert Lamboo

14-06-2008 12:02

Er zit zeker vis op, heb iemand van de hengelsportvereniging De Vaart Poscar gesproken erover en heb er het voorbereidende werk gedaan voor de baggerwerkzaamheden (snoeien overhangend groen). Het water zal dus wel weer flink uitgediept zijn maar dieper dan 1,80 zal ik het zeker niet verwachten want dieper gaan de baggerbootjes niet. Wat betreft de watervegetatie, destijds groeide er wel wat waterlelies maar denk dat er dit jaar weinig de kop op zal steken. Er zit als het goed is een goede vis op, die overgezet is van een ander water na riooloverstort o.i.d.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

14-06-2008 12:05

Zou je er niet gewoon is gaan vissen Nick, het is zo klein dat je bijna tot de overkant kan pissen.
Je gooit heel Nieuwegein hier op het board en je stelt de raarste vragen. Dieptes, laat me niet lachten op zo'n fortgrachtje. Pak eens een peilhengeltje zou ik zeggen en vis er eens een keer of wat.
Sorry hoor, maar nu moest ik het een keertje kwijt!

Groet,
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
peter andrae

14-06-2008 12:39

Maakt dat nou uit dat hij heel nieuwegein op het board gooit daar hebben jullie toch geen moeite mee.

Kees je moet trouwens de groeten hebben van die vrouw met die grote borsten.



:wink:
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

14-06-2008 15:07

Wat denk je Nick? Je wilt waarschijnlijk vissen in een fortgracht waar iedereen al jarenlang, wel of niet met een speciale met een vergunning, mag vissen. De vis zal dus best raar kunnen reageren op je aas en lijnen. Heb je al geprobeerd in Vianen te vissen?
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

14-06-2008 19:05

Ah Peter, dan ben je ze toch nog eerder dan ik tegengekomen!

Nou, het maakt mij niet uit, maar het valt wel op en dan denk ik dat hij even een zetje in de goede richting nodig heeft en soms moet je dat dan een beetje cru brengen. Ik vind het niet gewoon als iemand over zoveel verschillende watertjes van alles wil weten terwijl je dat zelf zo kunt ontdekken op zulke kleine wateren. Of hij weet niet wat hij wil, of te lui om achter de PC vandaan te komen en zelf op ontdekkingstocht te gaan. Toen ik 12, 13 jaar was, was er nagenoeg geen info en ontdekte ik alles zelf. En dat gaf me toch een voldoening! Verder kan ik me voorstellen dat, juist om dat het om kleine watertjes gaat, de locals niet blij zijn met deze jongeman. Maar dat moeten ze dan vooral zelf maar gaan roepen.

Succes Nick en pak eens een penhengeltje mee, voer hier en daar eens in de kantjes met tijgernootjes ofzo.

Groet,

Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Dave Hofstra
Berichten: 12
Lid geworden op: 29-11-2009 16:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

14-02-2012 20:38

Als je meer wilt weten over dit water kan ik je heel wat vertellen.

Groeten,
Dave
Plaats reactie