Het Gooiemeer - pro's gevraagt :)

wolter de wit
Berichten: 12
Lid geworden op: 01-05-2008 17:41

04-05-2008 01:55

mensen bedankt die positieve berichtjes hebben geplaats en voor sommige van jullie die info hebben gegeven
De rest van de mensen die geen leven hebben die alleen maar onzin gaan lopen lullen met je witvis WAT DENK JE ZELF !!!!
En met hinkende groeten vind jij wel gepast ruben ????
Ik kom hier om informatie te vragen niet om te horen dat ik het beter zelf uit kan gaan zoeken om het maar simpel te zeggen.
Beantwoord gewoon graag me vragen of gewoon niet, als je mijn antwoorden kan beantwoorden ben ik je dankbaar kan ik ook wat leren,
maar wat er nu gebeurt gaat nergens over op dit forum.

Groeten
wolter
Gebruikersavatar
melvin de boer
Berichten: 76
Lid geworden op: 30-04-2008 12:55
Locatie: Geleen

04-05-2008 10:12

He Wolter,

Wat is jouw probleem vriend? Moeten wij het je allemaal voorkauwen en zo in je bek spugen of wat? Dat je wat vragen stelt ,geen probleem daarvoor is dit forum maar je moet ook begrijpen dat je sommige dingen zelf moet uitvinden en achterkomen,dat is juist het leuke van karperen.Dus ook als je dit advies/herinnering krijgt hoef ook JIJ niet bot te reageren.Betekend niet dat alleen jij bot heb gereageerd in dit topic.Maar dat zal je altijd hebben.
Gegroet Melvin

ps moest dit effe kwijt
Als jullie me missen dan ben ik vissen !!!
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

04-05-2008 11:14

Wolter

Akelig mannetje.
wolter de wit
Berichten: 12
Lid geworden op: 01-05-2008 17:41

04-05-2008 11:27

melvin de boer schreef:He Wolter,

Wat is jouw probleem vriend? Moeten wij het je allemaal voorkauwen en zo in je bek spugen of wat? Dat je wat vragen stelt ,geen probleem daarvoor is dit forum maar je moet ook begrijpen dat je sommige dingen zelf moet uitvinden en achterkomen,dat is juist het leuke van karperen.Dus ook als je dit advies/herinnering krijgt hoef ook JIJ niet bot te reageren.Betekend niet dat alleen jij bot heb gereageerd in dit topic.Maar dat zal je altijd hebben.
Gegroet Melvin

ps moest dit effe kwijt

ben blij dat je het kwijt bent :wink:
Ik vind de manier waarop sommige reageren behoorlijk naar, daarom reageerde ik ook bot.
Ik zal me de volgende keer inhouden, en niemand hoeft mij iets voor te kouwen hoor ik heb wat vragen en als iemand die wil beantwoorden/uitleggen
zou ik daar blij mee zijn maar niks hoeft :wink:

Groetjes
wolter
wolter de wit
Berichten: 12
Lid geworden op: 01-05-2008 17:41

04-05-2008 11:28

Ruben vd Worp schreef:Wolter

Akelig mannetje.

Bedankt voor de nuttige info ruben

met HIKKENDE groeten :D
Wolter