gezocht!!!!! visvakantie voor 3

Plaats reactie
Joerie Bakx
Berichten: 2
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Contacteer:

09-02-2003 14:32

eej allemaal.

Ik wil in de zomervakantie samen met 2 vrienden van mij 2 weken op visvakantie gaan, we zijn karpervissers en we zijn een beetje op zien naar grote vis. We zoeken een locatie waar we die 2 weken zouden kunnen spenderen. het liefste niet op een camping ofzo, maar als het niet anders kan, dan moet dat maar. dus ook een plek waar je nacht mag vissen. Zou een van jullie ons (mij) kunnen helpen? we willen eind zomervakantie gaan.. het hoeft niet te ver van gelderland te liggen.
alvast bedankt!!!!!!

zou je je reactie willen mailen naar dit adres?: <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:joerbakx@yahoo.com" class=bericht>joerbakx@yahoo.com</a><!-- BBCode auto-mailto end -->

mag natuurlijk ook gewoon hier....

ik hoop snel wat te horen.

Joerie Bakx.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Joerie Bakx op 2003-02-09 14:33 ]</font>
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

09-02-2003 19:57

Zin om een week lang op het Noord-Willemskanaal te vissen met je maten ?? Er komen ook een aantal bekende karpervissers een nachtje meevissen, en duur is het zeker niet.

Kijk eens op <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperstudiegroep.nl" target="_blank" class=bericht>www.karperstudiegroep.nl</a><!-- BBCode auto-link end --> bij de jeugdbutton voor meer informatie

mvg
stefan
Joerie Bakx
Berichten: 2
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Contacteer:

18-02-2003 22:43

hmmm das nie echt wat ik bedoel,

ik bedoel of je misschien een boer ofzo weet waar je mag vissen en overnachten ofzo, of een camping ofzo tog? maar niet de visotter!
weet iemand iets?

alvast bedankt,
Joerie
Plaats reactie