Amsterdam Rijnkanaal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Alexander Martens
Berichten: 113
Lid geworden op: 23-11-2006 22:27
Locatie: Utrecht

18-02-2008 21:33

Aangezien ik ben verhuisd , en zowieso al nauwlijks viswater in de buurt had woon ik nu erg dichtbij het amsterdam rijnkanaal ( zon 5 min fietse ) .

IK vind het een erg groote slok water , maar heb nog niet erg veel ervaring met kanaalvisserij.
Aangezien er niet veel meer is in de buurt lijkt me dit toch een uitdaging!.

Het begint weer wat warmer te worden dus het leek me gaaf er aan de bak te gaan , want doorzettings vermogen heb ik wel alleen moet ik wel de goede kant op gaan ander zit ik werkelijkv oor niks.

IK kan best wat info gebruiken of goede tips bijvoorbeeld aangezien het nog redelijk koud is maar wel warmer begint te worden, manier van voeren hoeveelheden , wat voeren , welke tijden , plek van ingooien , toplood ? enz ,, als iemand dus ervaing op dit kanaal heeft zou ik het erg op prijs stellen mij een handje te helpen ! ik wil namelijk erg graag een xtje ergens goed voorgaan !

Ben benieuwd ! , Mvg Alexander Martens
rick boom
Berichten: 650
Lid geworden op: 10-01-2008 18:01
Locatie: rijnsburg

19-02-2008 18:30

als je een paar topics naar beneden scrollt, kom je er 1 tegen met dezelfde titel!!
zoekfunctie please.

gr. rick
They once made Chuck Norris toiletpaper, but it failed.
It didn't take SHIT from nobody...
Gebruikersavatar
Alexander Martens
Berichten: 113
Lid geworden op: 23-11-2006 22:27
Locatie: Utrecht

19-02-2008 22:40

Heb ik allemaal al lang gezien maar aan praatjes heb ik niks , ik dacht ik stel de vraag vers opnieuw misschien dat er mensen zijn die laatst gevist hebben op het adam r kanaal , en wat hun ervaringen zijn.

Leek me leuk om te hooren voordat ik daar aankom,

Groetjes alexander martens
frank de beer
Berichten: 57
Lid geworden op: 21-10-2007 21:20
Locatie: harderwijk

20-02-2008 08:08

Alexander, het AR-kanaal is geen eenvoudig water, maar er is absoluut karper te vangen.
Ik heb er in het verleden gevist, zonder informatie vooraf.
De enigste informatie die ik jou kan geven is dat men er voor de aanbeten hard moet werken (stekken zoeken, peilen en voeren).
En vroeg of laat wordt men vanzelf beloond.
Succes.
Aju.
Wraak is het enige dat mensen onderscheidt van dieren - A. Bundy
Gebruikersavatar
Alexander Martens
Berichten: 113
Lid geworden op: 23-11-2006 22:27
Locatie: Utrecht

20-02-2008 22:05

Ik ga denk ik maar gewoon eens een heele hoop dingen proberen !

Khoop dat het gaat lukken , groetjes .
jeffrie de groot
Berichten: 8
Lid geworden op: 05-03-2008 16:01
Locatie: utrecht

05-03-2008 22:19

zoek op het rijnkanaal iets anders dan alleen de rechte lijn van het kanaal
dus een verandering waar het kanaal een stukje breeder word of waar een zijwater op uitkomt bv bij nightevecht
goed voeren en genoeg langs de kant (ik gooide het altijd gewoon tegen de damwand aan achter de balk die je ziet)want de booten daar hebben een aardige zuiging en dan ligt het voer in het midden van het kanaal waar je het niet wil hebben liggen
dus veel voeren en langs de kant onder je hengel vissen dan moet je ze kunnen vangen
for the finishing touch god created the dutch
Plaats reactie