informatie over een aantal wateren zeeuws vlaanderen

Plaats reactie
Randy van der Torn
Berichten: 10
Lid geworden op: 06-10-2007 16:17
Locatie: Terneuzen

26-10-2007 19:06

Ik heb een aantal wateren gevonden die liggen tussen axel en hulst in zeeuws vlaanderen, is er hier op het forum iemand die daar wat info over kan geven ben erg benieuwd.
Zie foto's

Afbeelding


Afbeelding


MVG

Randy
Randy van der Torn
Berichten: 10
Lid geworden op: 06-10-2007 16:17
Locatie: Terneuzen

27-10-2007 19:25

Ik ben vandaag de buurt is gaan verkennen heb alle wateren afgereden die ik wilde zien daar tussen heb zeer mooi een groot water gevonden onder vogelwaarde"sasdijkseweg" (Een water met een klein eilandje) weet iemand wat de naam is van de water en welke vergunning hier is vereist, wat er word gevangen en of het water een nachtvisseizoen kent.
Heb mensen gesproken die op een vertakking zaten maar die wilde weinig tot niks kwijt aan mij.(logisch maar ja....)
Alle info over dit water is welkom, wil er graag wat weekjes gaan voeren en dan dagjes bevissen.

MVG

Randy
Walter de Wit
Berichten: 102
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

27-10-2007 21:37

Hoi Randy.

Het water wat jij bedoelt staat bekend als groot Eiland en is voor zover ik het weet een natuurgebied.

Ff verder navragen dus, het is idd een mooi water.

Groet Walter.
Randy van der Torn
Berichten: 10
Lid geworden op: 06-10-2007 16:17
Locatie: Terneuzen

27-10-2007 22:00

ok dan
dus dat houd waarschijnlijk in dat er niet gevist mag worden
shittttt.......................

Bedankt walter

Ik ga zeker verder kijken want het lijkt erop dat er wel gevist wordt daarzo.
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

31-10-2007 12:38

Randy van der Torn schreef:Ik ben vandaag de buurt is gaan verkennen heb alle wateren afgereden die ik wilde zien daar tussen heb zeer mooi een groot water gevonden onder vogelwaarde"sasdijkseweg" (Een water met een klein eilandje) weet iemand wat de naam is van de water en welke vergunning hier is vereist, wat er word gevangen en of het water een nachtvisseizoen kent.
Heb mensen gesproken die op een vertakking zaten maar die wilde weinig tot niks kwijt aan mij.(logisch maar ja....)
Alle info over dit water is welkom, wil er graag wat weekjes gaan voeren en dan dagjes bevissen.

MVG

Randy


Dus het is net zo logisch dat mensen dat hier wel willen?
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Randy van der Torn
Berichten: 10
Lid geworden op: 06-10-2007 16:17
Locatie: Terneuzen

31-10-2007 19:14

man ouwehoer je nou flapdrol..
Ik vraag enkeld om een beetje info is niks mis mee.
Vraag niet om een stek, de manier van vissen maar ik wil gewoon weten waar ik de vergunning moet halen van dit water en of er wel gevist mag worden. De rest zoek ik zelf wel uit het is tenslotte me hobby.

mzzllllll
Plaats reactie