sloter

Plaats reactie
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

18-10-2007 17:31

even voor de duidelijkheid,
ik hoorde geruchten dat vanaf 1 januari 2008 er niet heel het jaar mag genachtvist worden

is dit nou doorgezet of weer verwilderd?
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

19-10-2007 17:14

misschien ruud, onze shoarmaboer mourad of tog piet die hier misschien wat meer over weten ???
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

19-10-2007 18:47

Heel misschien de AHV eens bellen ? :oops:
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

19-10-2007 19:07

das een idee
hak zelf niej eens aangedacht:D
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

19-10-2007 19:23

Ik had wel zoiets vernomen een tijdje geleden, maar heb er sindsdien niets meer over gehoord. Ik denk dat dit een beetje verwaterd is.

Maar ik ben zelf ook benieuwd, ik was eigenlijk al een tijdje van plan de ahv hierover te bellen, maar stelde het steeds uit.
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

19-10-2007 19:25

ik bel ze morgen even, weet niet of ze er zijn op maandag

als ik wat weet hoort u het

mvg
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

19-10-2007 20:06

wes daan schreef:ik bel ze morgen even, weet niet of ze er zijn op maandag

als ik wat weet hoort u het

mvg


heel graag :D
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

19-10-2007 20:08

voor 31 oktober schriftelijk opzeggen
remember it
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

20-10-2007 07:49

als dat zo is kon het nog wel eens heel druk worden op het ganzeeiland
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
peter andrae

20-10-2007 12:10

remon van dusschoten 2 schreef:als dat zo is kon het nog wel eens heel druk worden op het ganzeeiland



Dat denk ik niet want volgens mij gaat het juist omdat soort stekken wat ik heb begrepen in de wandelgangen,er was sprake dat er niet meer op de eilanden gevist mocht worden.

Een nachtverbod heb ik nog niets van vernomen.


Ben benieuwd Wes wat ze gaan zeggen.
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

20-10-2007 17:43

brb

door alle drukte op me werk vandaag veregeten te bellen

heb me alarm ingesteld maandag om te bellen:D
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
janwillem hilverts

22-10-2007 12:57

Nou Wes...

We wachten met Smart :lol:
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

22-10-2007 13:21

oke daar komt

ten 1e
het opzeg termijn van 31 oktober is vervroegt dit jaar naar 1 oktober
dat was domper 1

over het nacht vissen
eerst het antwoord: ze weten het nog niet

ik kreeg te horen dat ze naar een alternatief aant zoeken zijn
ze willen waarschijnlijk een vergunning uit gaan geven/kopen voor de goede vissers onder ons omdat er misbruik word gemaakt van de visplas aan de sloterplas door mensen die dakloos zijn
dit betreft dan alleen een vergunning dat je mag nacht vissen
ik zei dus mooi verhaal als ik voor 1 oktober had gebeld hadden jullie mij ook geen garantie kunnen geven dat ik voor de 37 euro kon nacht vissen
en nu willen jullie misschien ook nog eens geld gaan vragen voor een nachtvis vergunning voor de goede vissers onder ons

ik zelf werd een beetje pissig door de tel omdat ze een dubbel verhaal op liep te hangen, dus heb heb gevraagt of ze mij willen bellen als ze duidelijkheid hebben . heb me tel en naam achter gelaten en ze zouden me terug bellen als er meer duidelijkheid was

kortom allemaal meer geld trekkerij en veel onduidelijheid voor ons
en ze hebben wel lekker de 37 euro (+ eventuele kosten voor de nachtvisvergunning) voor 2008 in de broekzak.

brb had ik maar een maand eerder gebeld
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

22-10-2007 13:31

Hmm,

Dat is dan lekker.

Ik wilde ook nog opzeggen voor 1 Nov.

Misschien dat we sportvisserij Nederland er voor op kunnen laten draaien.....
Afbeelding

Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
K. van den Herik

22-10-2007 13:43

laatst werd ik een beetje afgezaagd omdat ik met het bw op de proppen kwam.

Nog maar eens proberen:

Een contract mag je opzeggen binnen een bepaalde termijn OF als de voorwaarden gewijzigd worden.

.. artikel 233 lid b: "Een beding in algemene voorwaarden is vernietigbaar (...)indien de gebruiker aan de wederpartij niet een redelijke mogelijkheid heeft geboden om van de algemene voorwaarden kennis te nemen." en artikel 234: "1. De gebruiker heeft aan de wederpartij de in artikel 233 onder b bedoelde mogelijkheid geboden, indien hij a. hetzij de algemene voorwaarden voor of bij het sluiten van de overeenkomst aan de wederpartij ter hand heeft gesteld, b. hetzij, indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, voor de totstandkoming van de overeenkomst aan de wederpartij heeft bekend gemaakt dat de voorwaarden bij hem ter inzage liggen of bij een door hem opgegeven Kamer van Koophandel en Fabrieken of een griffie van een gerecht zijn gedeponeerd, alsmede dat zij op verzoek zullen worden toegezonden. 2. Indien de voorwaarden niet voor of bij het sluiten van de overeenkomst aan de wederpartij zijn ter hand gesteld, zijn de bedingen tevens vernietigbaar indien de gebruiker de voorwaarden niet op verzoek van de wederpartij onverwijld op zijn kosten aan haar toezendt. 3. Het in de leden 1 onder b en 2 omtrent de verplichting tot toezending bepaalde is niet van toepassing, voor zover deze toezending redelijkerwijze niet van de gebruiker kan worden gevergd.
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

22-10-2007 14:09

Hoi Klaas,

Jij doorgezaagd ?

Dan moeten ze een wel erg scherpe zaag gebruikt hebben.

Kan ik uit onderstaand opmaken, dat de opzegtermijn dus nu zelfs is vervallen, en ik bijv. zelfs half December kan opzeggen zonder gevolgen ?

Gr,
Dennus


K. van den Herik schreef:laatst werd ik een beetje afgezaagd omdat ik met het bw op de proppen kwam.

Nog maar eens proberen:

Een contract mag je opzeggen binnen een bepaalde termijn OF als de voorwaarden gewijzigd worden.

.. artikel 233 lid b: "Een beding in algemene voorwaarden is vernietigbaar (...)indien de gebruiker aan de wederpartij niet een redelijke mogelijkheid heeft geboden om van de algemene voorwaarden kennis te nemen." en artikel 234: "1. De gebruiker heeft aan de wederpartij de in artikel 233 onder b bedoelde mogelijkheid geboden, indien hij a. hetzij de algemene voorwaarden voor of bij het sluiten van de overeenkomst aan de wederpartij ter hand heeft gesteld, b. hetzij, indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, voor de totstandkoming van de overeenkomst aan de wederpartij heeft bekend gemaakt dat de voorwaarden bij hem ter inzage liggen of bij een door hem opgegeven Kamer van Koophandel en Fabrieken of een griffie van een gerecht zijn gedeponeerd, alsmede dat zij op verzoek zullen worden toegezonden. 2. Indien de voorwaarden niet voor of bij het sluiten van de overeenkomst aan de wederpartij zijn ter hand gesteld, zijn de bedingen tevens vernietigbaar indien de gebruiker de voorwaarden niet op verzoek van de wederpartij onverwijld op zijn kosten aan haar toezendt. 3. Het in de leden 1 onder b en 2 omtrent de verplichting tot toezending bepaalde is niet van toepassing, voor zover deze toezending redelijkerwijze niet van de gebruiker kan worden gevergd.
:wink:
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

23-10-2007 15:44

Klaasje :D
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
K. van den Herik

23-10-2007 16:29

M.i. wel Dennis.

Nu schijnen het eigenheimers te zijn dus je weet nooit.

Ik dacht da'k al wat geantwoord had.

In mijn branche geldt: binnen 30 dagen na in kennis stelling van de wijziging of premie verhoging.


MVG

Klaas
Plaats reactie