binnenbikkelder

Gesloten
yori van beek
Berichten: 3
Lid geworden op: 04-08-2007 16:01

07-10-2007 21:02

Hallo zou iemand mij wat informattie kunnen geven over de vijver de binnenbikkelder dus ik zou graag een reactie willen hebben


groetjes yori
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

08-10-2007 11:08

1. Wat absoluut niet mag :

1e. Topics waar informatie gevraagd wordt over betaalwateren of waar reclame gemaakt wordt voor betaalwateren. De beheerders van het Carpboard staan zeer kritisch tegenover betaalwateren en willen op geen enkele manier bijdragen aan het succes van deze wateren. Voor informatie kunt u terecht bij de organisatie waar u geboekt heeft.

Daniel
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Jan Peter Teerling

08-10-2007 12:39

Ik zou in iedergeval goed op de paaltjes letten,het hele water staat er vol mee..

De nacht er na hebben we weer niets gevangen.Een vis verspeeld die rond een paaltje zwom en weer recht naar mij toekwam.

Copyright:John en Arco van CarpDream
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

08-10-2007 15:20

Daniel Takken schreef:1. Wat absoluut niet mag :

1e. Topics waar informatie gevraagd wordt over betaalwateren of waar reclame gemaakt wordt voor betaalwateren. De beheerders van het Carpboard staan zeer kritisch tegenover betaalwateren en willen op geen enkele manier bijdragen aan het succes van deze wateren. Voor informatie kunt u terecht bij de organisatie waar u geboekt heeft.

Daniel


En zo is het maar net, als je info wil hebben informeer bij de boekingsmaatschappij.

Groet,

Edward
Gesloten