a12 afslag maarn doorn

Plaats reactie
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

18-07-2007 16:48

a12 afslag maarn doorn wie weet hier iets over
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
jacob gerrit boeve
Berichten: 41
Lid geworden op: 13-05-2007 17:05
Locatie: heuvelrug

18-07-2007 17:52

Wat wil je weten?
Zanderij tbv spoorlijn later a12 daarna dienst gedaan als militaire basis.
Aan de andere kant van de snelweg ligt het oude station van maarn wat in gebruik is genomen door de politiehonden school.
Ergens in de 60er jaren is er een dakteer fabriek gevesticht die wat verontreiniging met zich mee bracht.
Jaren 80 is hier veel recreatie zelfs de Veronica strandrace is hier een keer verreden door excessen zoals moorden,verdrinking,massale homo toeloop en de ontvoering van gerrit jan hein(molenbos) minder geliefd geworden door de massa.
Sinds ong.1988 streng verboden gebied hoewel dorpsjeugd er nog wel komt is het door de zomerse politie controles(Soms 3x per dag) erg stil. In onge.2000 wordt het tot geologisch monument omgedoopt en word er elke 1e zaterdag van de maand een excursie gehouden om jaja lach niet stenen te bekijken voor alle publiek gesloten behalve voor kiezelliefhebbers.

Verboden terrein en ze zijn niet makkelijk, daar gesnapt worden is een kostbare zaak. Er is redelijk te vissen maar ik heb er 15 jaar gewoond dus dan is het al wat makkelijker want je zal heel wat meters moeten maken met je uitrusting en aan een trolley heb je niet zoveel daar i.v.m. helling/mulzand. Maar als je de moeite ervoor over hebt wil ik je wel opgang helpen daar.
Bestand paar karpers die er zitten zijn oude aas visjes van de dieren winkel in doorn wat er over was mocht zwemmen deze zijn uitgegroeid tot mooie ouwe vissen. Die overigens verre van gek zijn ik heb er mensen aardig gefrustreerd zien raken het heldere water de vele planten maken het moeilijk nu zal het niet te doen zijn voorjaar/winter is beter.
Als je echt aan de bak wil daar pb je maar.
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

21-07-2007 01:28

mooi water mar dit wordt het niet
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Plaats reactie