vijvers langs A1 bunschoten/spakenburg

Plaats reactie
bob van den hoek
Berichten: 16
Lid geworden op: 26-03-2007 16:58

11-06-2007 21:22

hallo allemaal

ik woon in almere en zie altijd mensen vissen daar zijn er ook mensen hier die daar gezeten hebben kunnen jullie mij iets vertellen erover

alvast bedankt gr bob
remco bos
Berichten: 90
Lid geworden op: 12-04-2007 17:46
Locatie: nijkerk

11-06-2007 21:27

Gebruikersavatar
Bryan van der Wal
Berichten: 141
Lid geworden op: 18-05-2010 17:20
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

17-09-2010 15:44

nou bob..

ik zal het netjes zeggen..
HET IS LETTERLIJK EEN TYFUS BENDE DAARZO!!!
niemand daar ruimt zn rotzooi op..ligge soms gwoon egt 4-6 volle vuilniszakken langs de kant
en de meesten kunnen er nie eens vissen.. met slip dicht enzoo
egt waar..die beesten zijn daar helemaal verneukt.. vooral bij de plas met eiland
was sprake om die put zelfs vol te gooien met zand en sluite..maar toen kon iedereen wel ineens opruime
maar en die andere 2 zijn gwoon verneukt

die kant bij baarn wordt minder gevist maar is moeilijkst van allemaal
mensen ziite daar paar weken voor 1 vis..en sowiesoo aparte plas want er zit zoo parkeer plaats
naast en er komen vaak pedofielen en homoos en alles

maar woon er vlakbij (Bunschoten-Spakenburg) en ik gaa er nie meer vissen
ben ik al 2 jaar mee op gehoude
kzou er nie eens aan denke bob.. ff serieus
zou gwoon lekker bij almere het randmeer op gaan ofzoow..doe ik ok bij spakenburg
ltrzz
Gebruikersavatar
Victor van Hoek
Berichten: 160
Lid geworden op: 23-09-2009 16:05
Locatie: Huizen

17-09-2010 16:13

He Bob,

hierbij bevestiging van de opmerking van Bryan. Ik kom zelf uit Huizen. Geef mij maar de eemnesser polder (met de pen langs de slootjes). In Almere heb je voldoende karper rondzwemmen en hier zijn in of net buiten Almere mooi stekken te vinden die niet langs een snelweg liggen.

Victor
Brasem op je stek in de weer,
Dan komt de karper ook wel een keer!
Gebruikersavatar
mario laseur
Berichten: 513
Lid geworden op: 09-04-2006 14:14
Locatie: amersfoort
Contacteer:

18-09-2010 10:26

Haartje het moeilijkst van allemaal!!! hahaha, laat me niet lachen man.
Ik vis al lange tijd bij die putjes en dan vooral die bij het eiland, zomers laat ik het met rust ivm de drukte.

Put dicht gooien is nooit sprake van geweest!
Zitten leuke vissen op en idd zitten er ook een paar die verneukt zijn, maar eerlijk, zitten die niet overal op dat soort putten? ( domme vissen die vaak gevangen worden )
Slip dicht? ja dus, gebeurd dit niet in bepaalde omstandigheden? soms is met een slip dicht vissen met verstand beter dan die vis maar te laten gaan en niet na te denken. ( niet tijdens de dril uiteraard )

Het zijn niet de meest mooie putten maar zo beroerd als ze hierboven omschreven worden is het nou ook weer niet.
Wel moet ik ze gelijk geven dat je vlakbij de randmeren hebt waar je natuurlijk veel mooier kunt vissen.
Gebruikersavatar
Tijs Kruithof
Berichten: 253
Lid geworden op: 24-05-2003 02:00
Locatie: Almere

18-09-2010 13:28

mario laseur schreef:Haartje het moeilijkst van allemaal!!! hahaha, laat me niet lachen man.
Ik vis al lange tijd bij die putjes en dan vooral die bij het eiland, zomers laat ik het met rust ivm de drukte.

Put dicht gooien is nooit sprake van geweest!
Zitten leuke vissen op en idd zitten er ook een paar die verneukt zijn, maar eerlijk, zitten die niet overal op dat soort putten? ( domme vissen die vaak gevangen worden )
Slip dicht? ja dus, gebeurd dit niet in bepaalde omstandigheden? soms is met een slip dicht vissen met verstand beter dan die vis maar te laten gaan en niet na te denken. ( niet tijdens de dril uiteraard )

Het zijn niet de meest mooie putten maar zo beroerd als ze hierboven omschreven worden is het nou ook weer niet.
Wel moet ik ze gelijk geven dat je vlakbij de randmeren hebt waar je natuurlijk veel mooier kunt vissen.


Hier sluit ik mij bij aan :-)
Plaats reactie