ommen karper stekken

Plaats reactie
Gebruikersavatar
richard huiveneers
Berichten: 260
Lid geworden op: 04-05-2007 16:00
Locatie: vianen

07-05-2007 09:54

hallo

weet er iemand in ommen mooie karper stekken. ik ga op de koeksebelt camperen voor 3 weken maar op de vecht kan ik alleen avonds vissen vanwege de drukte in het op het water. ik ga wel zo ver mogelik er van daan zitten. maar ik wil overdag ook vissen. zitten daar mooie vijvers en putten. in dalfsen ken ik er 3 maar daar heb ik al veel gevist toen ik daar op vakantie was. en kan je op de vecht makkelijk vangen of is het een moeilijk water. vorig sprak ik iemand die aan het vissen was die ving ze in een week zonder voor te voeren en ook nog om 2 uur middags.

richard
mijn droom is uitgekomen
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

07-05-2007 19:43

Ga er maar niet van uit dat het makkelijk zal gaan op de vecht.
Er valt absoluut vis te vangen, maar je zal er wat moeite voor moeten doen.
Hoezo zou je op vecht niet overdag kunnen vissen dan?
Gewoon een stukje van de camping af schuiven en eventueel een toploodje gebruiken.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
richard huiveneers
Berichten: 260
Lid geworden op: 04-05-2007 16:00
Locatie: vianen

07-05-2007 19:49

ja ik ga al zo ver mogelijk van de drukte maar ik wil wel in de buurt van de tent blijven want dan kan je nachts langer door. ik ga zo ie zo de eerste week alleen voeren. overdag heb je veel plezier boten en kano's en zwemmers. en je zit pal in de zon en ik wil liever niet levend verbranden. bruin worden OKE maar verbranden NEE! kijk voor de snoeken ga ik gewoon lopen met de plug. er zitten zeker mooie karpers. een jongen bij dalfsen had er een van 97 cm een gras. een een mooie schub overdag. gras niet gezien de schub wel toen was ik er ook aan het vissen op de put er achter.
mijn droom is uitgekomen
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

08-05-2007 11:39

waarom eerst een week voeren op de vecht ? voeren en gewoon er op vissen direct, je bent er toch dus waarom die week niet gaan vissen,

gooi er wat daaf al zei gewoon toplood aan en je hebt nergens last van.
en ga gewoon uit de buurt van de zwemmers vissen, kano's en bootjes gaan wel over je lijn heen, mits je toplood gebruikt.

en zet een paraplu op ? zit je uit de zon en kun je ook niet verbranden :roll:
Karper vissen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel karpervissen
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

08-05-2007 22:27

Fabian stukker schreef:waarom eerst een week voeren op de vecht ? voeren en gewoon er op vissen direct, je bent er toch dus waarom die week niet gaan vissen,

gooi er wat daaf al zei gewoon toplood aan en je hebt nergens last van.
en ga gewoon uit de buurt van de zwemmers vissen, kano's en bootjes gaan wel over je lijn heen, mits je toplood gebruikt.

en zet een paraplu op ? zit je uit de zon en kun je ook niet verbranden :roll:


Idd gewoon zitten! Als je niet vist vang je ook niets! Toplood is afhankelijk van je stek niet echt slim, aangezien de Vecht voor een groot deel alleen een stenen bodembedekking heeft!
Plaats reactie