vissen nabij lemmer

Plaats reactie
hielke prins
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-05-2007 21:34

01-05-2007 22:15

hallo,
heeft iemand ervaringen met het vissen op karper in de Rien (dat is de vaart die langs de a7 van lemmer naar joure ligt.) Het is een poldersloot van een meter of 12 breed met rietkragen en pompebladen. Ik zou graag willen weten met welk aas ik het beste kan vissen. Ook wil ik weten of er inderdaad karper zit. ik heb het er zelf nooit gezien, maar verwacht het daar wel.
gr hielke
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

02-05-2007 00:02

hielke prins schreef:hallo,
heeft iemand ervaringen met het vissen op karper in de Rien (dat is de vaart die langs de a7 van lemmer naar joure ligt.) Het is een poldersloot van een meter of 12 breed met rietkragen en pompebladen. Ik zou graag willen weten met welk aas ik het beste kan vissen. Ook wil ik weten of er inderdaad karper zit. ik heb het er zelf nooit gezien, maar verwacht het daar wel.
gr hielke


Welkom Hielke.

Dat soort waters zou ik lekker gaan bevoeren met partikels niet temoeilijk en dan komt het vast wel goed.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

17-05-2007 11:41

Leuk penviswater, maar je woont zo dicht bij het Tjeukemeer...
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
Tim Belshof
Berichten: 635
Lid geworden op: 15-10-2006 17:45
Locatie: twente
Contacteer:

17-05-2007 17:28

Welkom Hielke.

Dat soort waters zou ik lekker gaan bevoeren met partikels niet temoeilijk en dan komt het vast wel goed.



Particles?....stikt het op dit soort wateren niet van de witvis en vooral brasem??? gewoon voeren met bollen en dan vang je ze vanzelf wel
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

17-05-2007 18:24

Tim Belshof schreef:
Welkom Hielke.

Dat soort waters zou ik lekker gaan bevoeren met partikels niet temoeilijk en dan komt het vast wel goed.



Particles?....stikt het op dit soort wateren niet van de witvis en vooral brasem??? gewoon voeren met bollen en dan vang je ze vanzelf wel


Op dit (penvis)water zou ik niet met bollen gaan voeren. Het is een boerensloot waar weinig karpers van het bestand ooit eens in aanraking zijn gekomen met een haak. Brasem valt nog wel mee, zit er wel aardig, maar aalsgolvers hebben veel verpest op dat gebied.

Wel zit er veel zeelt, wat niet zo'n vreselijke bijvangst is lijkt me. Voer maar lekker met particles, boilies zijn daar totaal overbodig, geloof mij.

Pim
Voer en vang!!!

I love BTW
Plaats reactie