spiegelkarpers merwedekanaal en leidserijn

Plaats reactie
kile brinkman
Berichten: 47
Lid geworden op: 05-03-2007 13:57
Locatie: utrecht

05-03-2007 14:12

Mensen er worden volgens mij vrij veel projectspiegels gevangen op het Merwede kanaal en de Leidse rijn nu hoorde ik dat er nog geen een officieele terugmelding bij de AUHV is geweest dit is tog wel erg jammer omdat we allen het nut weten van het terugmelden hierbij dus ook de oproep aan een ieder die die zelf een spiegelkarper op een van de wateren heeft gevangen of iemand kent die dit heeft gedaan kent stuur een foto met vermelding van gewicht en lengte en mogelijk vangstplaats naar info@auhv.nl om zo het utrechtse spiegelkarperproject weer wat leven in te blazen
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

05-03-2007 20:12

Hou daarbij wel in de gaten dat tot 2 jaar terug alle spiegels ongefotografeerd zijn uitgezet. Het valt namelijk niet altijd mee om voldoende vrijwilligers te krijgen. Van de honderden, zo niet meer dan duizend karpervissers die de AUHV "rijk" is, zijn er maar een handjevol die wel iets meer willen doen als met hun luie reet op een stretcher hangen! Dat is namelijk de trieste werkelijkheid.

Maar gelukkig, tegenwoordig worden ze op de foto gezet (linkerzijde, dus kop van de vis in rechterhand) Heel fijn dus als ze worden teruggemeld.
En je kunt nog steeds helpen met uitzetten hoor!

groet,
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
kile brinkman
Berichten: 47
Lid geworden op: 05-03-2007 13:57
Locatie: utrecht

06-03-2007 14:17

toevallig zelfs geholpen laatste keer maar er zijn dus nog steeds geen terugmeldingen geweest zelfs geen ongefotografeerde vissen van ervoor dus er is gewoon totaal geen motivatie voor het terugmelden vraag me wel af hoe dit komt omdat er dus wel degelijk iemand is die de vissen wil gaan terug zoeken in de fotos maar dan moeten er dus wel terugmeldingen worden gedaan moeten tog genoeg mensen hiero op dat forum rondhangen die daar wel voor zouden kunnen zorgen lijkt me
Plaats reactie