Vangst op t meer van Beekse bergen

Plaats reactie
pieter den hoed
Berichten: 18
Lid geworden op: 22-02-2007 13:12
Locatie: Ridderkerk

22-02-2007 13:27

Zouden jullie mij misschien ook iets meer over het BB meer willen vertellen, jullie hebben het over huisje 79. Waar ligt die precies als je naar de plattegrond van t meer kijkt?
ik zit zelf in huisje 118, dat links aan t meer ligt.. Is dat echt zo'n slechte plek daar of zit ik daar beter als in die kom bij het strandje enz..


ik hoor verder vrijwel alleen maar negatieve reacties, zijn er ook mensen die echt positieve verhalen hebben? Wat word er eigenlijk zoal gevangen als die wedstrijden er eind maart zijn?

Graag reactie...
Gr. Pieter
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

22-02-2007 14:27

Hallo Pieter, als je echt iets wil vangen, dan moet je richting de jachthaven aan de andere kant,
Of naar de inham bij het 4x4 terrein, de plekken voor de huisjes zijn niet echt gemakkelijk op een meter of 3 a4 loopt het al heel steil af naar 6 meter
daar zit je 9 van de 10 keer voor jan met de korte achternaam
Of je moet aan jou kant doorlopen en stukje door het bos dan in de buurt van de zandzuiger.
groet Henk
pieter den hoed
Berichten: 18
Lid geworden op: 22-02-2007 13:12
Locatie: Ridderkerk

22-02-2007 14:40

Henk,

Allereerst bedankt voor je reactie, maar het is me nog niet helemaal duidelijk aangezien ik nooit eerder op dit meer gevist heb.

Ik probeer t dan ook in te schatten vanaf de plattegrond die op de site van de beekse bergen te zien is...

Ik zie op die plattegrond een jachthaven, maar die ligt wel heel ver van mijn huisje... Of bedoel je die richting?

Ook het 4x4 terrein is niet aangegeven op de plattegrond..
En ook de locatie van de zandzuiger is mij onduidelijk..

kun je me misschien vertellen waar dat precies is aan de hand van deze plattegrond?

http://www.libemavakantieparken.nl/reso ... attegrond/

Maar is het echt zo slecht gesteld met het bestand of valt dat mee?
Er moet toch wel vis te vangen zijn in 4 nachten?

Groet Pieter
Gebruikersavatar
rene hameeteman
Berichten: 121
Lid geworden op: 15-01-2005 15:03
Locatie: Goedereede

22-02-2007 16:04

Hallo,

Huisje 118 ligt als je op de plattegrond kijkt links van de jachthaven.
Een heel eind hier vandaan. Probeer niet te ver uit de kant te vissen
de bodem daar is nogal hobbelig wat niet in je nadeel kan werken.
Ik weet niet of je de beschikking heb over een fisfinder. Maar dit is geen overbodige luxe op de BB. Wat mijn ervaring is probeer niet te ver uit de kant te vissen op een meter of 3 of 4 water. ( Zelf viste ik aan die kant op nog geen 15 meter uit de kant). Heb er veel succes gehad met een vismeelbal.

Groeten Rene
Beter 1 karper op de mat, dan er tien zien springen.
pieter den hoed
Berichten: 18
Lid geworden op: 22-02-2007 13:12
Locatie: Ridderkerk

22-02-2007 16:19

Rene,

jij ook bedankt voor je reactie..

Verder nog handige tips?
Is het visbestand echt zo minimaal als wat ik uit al de reacties opmaak>?
Gebruikersavatar
rene hameeteman
Berichten: 121
Lid geworden op: 15-01-2005 15:03
Locatie: Goedereede

22-02-2007 16:46

Wat mijn ervaring is niet. Ben nog nooit zonder vis naar huis gegaan.
Ik voerde daar erg stug.
Beter 1 karper op de mat, dan er tien zien springen.
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

22-02-2007 17:27

Hallo ,
op het onderste plattegrondje zie je onder de naam victoriameer een soort bult daarnaast ligt meestal de zandzuiger, daar rondom die bult liggen de betere plekken en meestal ook bezet .
je kan het ook zien aan de legezakken met boilienamen, als je daar bent dan zie je aan de overkant aan de linkerkant van het pontje,maar dat staat niet op de plattegrond een inham(als het goed is staat er in de buurt een pilon van de skibaan die er vroeger was)
groet Henk
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

22-02-2007 20:58

Wanneer je nog voorbij de zandzuiger loopt, kom je bij een strandje met een volleybalnet erop.
Op de plattegrond staat ; Naar Safaricamping Beekse Bergen, daar moet je het eens proberen, en dan vooral tussen dat strandje en de zandzuiger.

Ook de brug over de doorlaat naar het Wilhelminakanaal is goed, vis daar net in de vaargeul vanaf de laatste steiger.
Groet'n Henk..

still growing Old.
pieter den hoed
Berichten: 18
Lid geworden op: 22-02-2007 13:12
Locatie: Ridderkerk

23-02-2007 14:43

Heren,

allemaal bedankt voor je reactie..
mochten jullie toch nog wat toe te voegen hebben of handige 'weetjes' dan hoor ik die graag!

Groet Pieter
Plaats reactie