KC Binnenmaas Meeting vrijdag 23 februari 2007

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thijs van Rees
Berichten: 63
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Puttershoek
Contacteer:

07-02-2007 16:07

Beste karpervissers,

Veel later dan verwacht kan ik jullie pas nu weer aanschrijven en de datum geven voor de volgende karpermeeting, namelijk vrijdag 23 februari 2007 om 20.00 uur, deur open om vanaf 19.30 uur.

Het late tijdstip heeft voornamelijk te maken met privé-zaken waarna ik pas in juni weer actief ben gaan deelnemen in het bestuur van de HSV Westmaas-Mijnsheerenland, en de mislukte fusie met de HSV Blijf portief uit Maasdam. Zeer positieve geluiden waren er, totdat eind september plotsklaps alle plannen (voorlopig?) richting prullenbak verdwenen. De oorzaak is ons (HSV Westmaas-Mijnsheerenland) tot op heden nog niet bekent... Mijn aanwezige plannen die ik had uitgewerkt na aanleiding van de vorige meeting waren hierdoor deels onbruikbaar doordat deze waren opgemaakt op basis van één vereniging (HSV Binnenmaas).

Vanaf september ben ik me dus vanuit de HSV Westmaas-Mijnsheerenland gaan richten op de gemeente Binnenmaas. Helaas is dit het traagste orgaan van Nederland, dus e-mails, brieven e.d. worden pas weken, maanden na het versturen “behandeld” , waarna ik al diverse ander e-mails verstuurde en probeerde telefonisch contact te leggen met de verantwoordelijke personen binnen de gemeente. Tevens zette ik mij in voor de ontheffingen voor het KSN-Jeugdkamp van deze zomer. Pas na 2,5 maand had ik deze binnen, na talloze e-mails en telefoontjes... Dit gaf aan dat er wel degelijk mogelijkheden zijn, maar het verloopt zo traag...

Binnen de HSV hebben we besloten dat er nog voor (of in) de maand april en aantal plooien glad getreken moeten worden. De plannen heb ik aangepast en er zal er een commissie gecreeerd worden van een aantal karpervissers. Samen met hen zullen we dit in een gesprek met de gemeente en de politie toelichten, met o.a. voorbeelden van situaties (zoals de befaamde zijflap...) zodat zij ook kunnen zien dat niet de bedoeling kan zijn en de controle op wangedrag vergroot uitgebreid moet worden. Het plan voor deze avond heb ik inmiddels uitgewerkt en zal ter inzage de 23e in het clubgebouw aanwezig zijn. Wellicht mocht je interesse hebben om deel te nemen aan onze commissie en je denkt een geschikte kandidaat te zijn of je wil meer informatie over deze werkgroep kun je je opgeven tijdens de meeting of mail naar kcbinnenmaas@hotmail.com

Buiten deze “problemen” zijn er ook positieve geluiden zoals de verstrengde controle op de snelvarende zodiac’en , de steiger in Westmaas die we mogen renoveren, wederom aanvraging steigers, voorlopige stopzetting afvissing Binnenmaas, de verbeterde waterkwaliteit van de Binnnenmaas, het stopzetten van plan Parc Binnenmaas...

Natuurlijk is er volop ruimte voor jullie vragen / opmerkingen etc. Uiteraard is de avond ook bedoelt om samen met je collega vissers bij te praten, het afgelopen seizoen / nieuwe plannen te bespreken etc.

Ideeën / suggesties voor deze avond zijn van harte welkom op kcbinnenmaas@hotmail.com.

Laat even weten of, en met hoeveel mensen je komt. Indien mogelijk met na(a)m(en).


Tot vrijdag de 23e!


Met vriendelijke groet,


Thijs
KC Binnenmaas
Laatst gewijzigd door Thijs van Rees op 08-02-2007 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan Pouwe
Berichten: 164
Lid geworden op: 04-04-2005 11:02

08-02-2007 13:42

Thijs,

Goed verhaal, maar het zou wel helpen als je ook de juiste datum in je topic gebruikt.....

Groet,

Jan
Arjan van Dijk
Berichten: 133
Lid geworden op: 27-06-2006 16:06

14-02-2007 20:21

Thijs;

Fijn dat het er weer aan zit te komen, zet mij maar vast op de lijst, ik zie er al naar uit. Wordt de kwestie vistenten ook aangehaald?

Word er trouwens op dit moment verschil gemaakt tussen prive stekken en de openbare stekken mbt de vistenten?

Groet Arjan van Dijk
Gebruikersavatar
Thijs van Rees
Berichten: 63
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Puttershoek
Contacteer:

22-02-2007 15:51

Beste karpervissers,

Helaas zal vrijdag 23 februari 2007 de karpermeeting niet doorgaan. In verband met de vele afzeggingen (en veel e-mailadressen die niet meer in gebruik waren) is besloten de meeting te verplaatsen naar een nader te bepalen datum.

Omdat we juist deze keer een commissie wilden formeren die de komende maanden zich gaat bezig houden met de plannen was de hoop zo veel mogelijk mensen te bereiken en informeren. Op deze manier is dit niet mogelijk en is besloten de meeting alsnog te verschuiven.

----------------------------- >>

Wel zal ik deze (vanaf 20.00 uur) avond aanwezig zijn in het clubgebouw om eventuele vragen te beantwoorden (kan ook per telefoon 06-42495168) omtrent de te formeren karpercommissie en uiteraard alle andere vragen, problemen, etc.

----------------------------- >>


Eind van de maand (na de bestuursvergadering van 28/2/2007) ontvangen jullie een overzicht met de status van alle zaken die spelen omtrent het karpervissen en de uitnodiging voor een meeting.

Excuses voor het ongemak,

Met vriendelijke groet,

Thijs van Rees
KC Binnenmaas
Plaats reactie