de nederlandse vangsten

Plaats reactie
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

27-11-2002 17:19

Het klinkt misschien erg raar maar delaatste maand tot anderhalve maand vang ik wel heel erg goed. Ik had gedacht dat het vorige week langzaam zou in zakken maar ook dit weekend weer vele runs gehad. Ook mijn vismaten gaan als een treintje. Vorige week had een vismaat van me op amper drie uur 5 gevangen 1 los met als topper een 39 ponder.

En zo vergaat het ons nu al een tijdje, steeds veel runs met enkele mooie en zwaardere vissen er tussen. Veel hoge twintigers. Heeft iedereen dit? Ik weet dat je nu nog redelijk kunt vangen maar ik mag wel zeggen: het loopt nog storm. Wat zijn jullie ervaringen?

Ik vis nu enkele jaren het najaar en de winter door, maar wat me in dit jaar gebeurd is me nog nooit overkomen. Moet wel bekennen dat we totaal vernieuwde boillies hebben waar alledrie mee vissen. (GEEN READY MADES)

Saillaint detail: ik ben nooit echt een pop up fan geweest maar ik moet bekennen de verhouding pop up - zinker vangsten dit najaar liggen op 80-20


groetjes Tim
Gebruikersavatar
Michel vd Bovenkamp
Berichten: 122
Lid geworden op: 08-11-2002 01:00
Locatie: spijkenisse

28-11-2002 18:24

Dan zou ik dat recept wel willen weten van je??! Grapje, ieder zijn eigen kunsten.

Maar bij mij gaat het heeeel slecht dit seizoen. In totaal 4 nachten gezeten, waarvan 3 op best moeilijk water. 1 vis gevangen, mooie spiegel van 21 pond, dat wel. Maar voor de rest helemaal niks, geen run geen piep, niks.
Vannacht ga ik op wat makkelijker water dus dan moet het goed komen

Geen succes verder want die kan ik denk ik zelf beter gebruiken

Groetjes!!
HansPeter van Ee

28-11-2002 21:09

Tim

Bij mij liep het het hele jaar al niet slecht vooral wat aantallen betreft.
Wegens omstandigheden heb ik vanaf begin oktober t/m eerste week november niet kunnen vissen.
Ik ben in oktober wel op een mij onbekend water gestuit.
Na een weekje voeren ben ik begonnen en het loopt heel aardig mag ik zeggen.
Ik vis ook met pop-up maar dat doe ik nu al twee jaar, en dat heeft gewoon te maken met het systeem waarmee ik vis.
Wel ben ik vanaf vorige week begonnen met mijn voerhoeveelheden te minderen en voer het veel verspreider.
Doe dit puur en alleen om de karper aan het zwemmen te houden zodat ik na de winter dit water vaarwel kan zeggen :smile: .

met vangende groet

HPE
Chris Kroesen
Berichten: 677
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

28-11-2002 23:58

michel ik zag een camo biff staan aan het v. kanaal was jij dat soms?

lekker vissen daar tussen die palen :smile:
Gebruikersavatar
Michel vd Bovenkamp
Berichten: 122
Lid geworden op: 08-11-2002 01:00
Locatie: spijkenisse

30-11-2002 01:43

Jep dat was ik, twee runs gehad op ongeveer 24 uur, niks gevangen. Waarom kwam je niet ff langs, was wel gezellig geweest. Ik was namelijk een beetje eenzaam, maar goed. Zondag zit ik op de gevangenis, misschien zie ik je daar wel. Anders nog een keer aan het kanaal want ik geef toch niet op!

Groetjes
Bartel Gevers
Berichten: 38
Lid geworden op: 15-01-2002 01:00
Locatie: rosmalen

01-12-2002 01:22

binnen nu en tien jaar is een 20kg vis geen uitzondering meer, heb ik zon idee van. mzzl
Plaats reactie