zwarte meer bij genemuiden
- martijn bunte
- Contacteer:
durf het bijna niet te vraagen is er iemand die er wat over kan en/of wil zeggen
Laatst gewijzigd door martijn bunte op 12-10-2006 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
aldejekes loat goan!
- gerrit schippers
Zwarte gat?
Weet je wat T'is Meer Water dan Vis....
-
Martijn, bedoel je het Zwartemeer bij Genemuiden?
- martijn bunte
- Contacteer:
JA AART DIE BEDOEL IK KAN ME VOORSTELLEN DAT HET EEN GEVOELIGE VRAAG IS DAAROM IS EEN PB OOK PRIMA VOOR DE MENSEN DIE WILLEN EN/OF KUNNENAart Lokhorst schreef:Martijn, bedoel je het Zwartemeer bij Genemuiden?

aldejekes loat goan!
- martijn bunte
- Contacteer:
sorry voor de capslock even een minder moment 

aldejekes loat goan!
- martijn bunte
- Contacteer:
helemaal niemand??intressant 

aldejekes loat goan!
-
Martijn, ik wil er in het algemeen wel iets over zeggen. De visrechten op het Zwartemeer zijn in handen van 3 beroepsvissers uit Genemuiden. Als sportvisser kun je daar vissen op machtiging door het beroep.
Nachtvissen kun je daar buiten de 3 zomermaanden vergeten i.v.m. strenge en frequente controles. Bovendien is een deel natuurgebied en daar mag je niet komen als visser. Aangezien het Zwartemeer in open verbinding staat met o.a. het Zwartewater en het Ketelmeer (en daardoor ook met het IJsselmeer en de IJssel) zit er natuurlijk wel karper. De rest moet je zelf uitvogelen...
Nachtvissen kun je daar buiten de 3 zomermaanden vergeten i.v.m. strenge en frequente controles. Bovendien is een deel natuurgebied en daar mag je niet komen als visser. Aangezien het Zwartemeer in open verbinding staat met o.a. het Zwartewater en het Ketelmeer (en daardoor ook met het IJsselmeer en de IJssel) zit er natuurlijk wel karper. De rest moet je zelf uitvogelen...
- martijn bunte
- Contacteer:
bedankt aart hep er genoeg aan het visgedeelte zoek ik zelf uit
tot 20 nov in de houtmaat 

aldejekes loat goan!