t'Neerven Bladel

Plaats reactie
philippe damen
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-08-2006 11:54
Locatie: Arendonk (BE)
Contacteer:

28-08-2006 12:05

Ik kom uit Arendonk,BE en wil is gaan visse op de vijver t'Neerven in Bladel,NL maar het water is mij totaal onbekend. Dus als iemand mij iets kan bijbrenge over deze vijver, is alle informatie over vergunning en dergelijke welkom.


Bij voorbaat dank.
Danny Schaltin
Berichten: 886
Lid geworden op: 20-01-2004 01:41
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

29-08-2006 13:57

Vergunning nodig, bijna geen karper
Gebruikersavatar
sjors hooijen
Berichten: 251
Lid geworden op: 04-04-2004 20:41
Locatie: brabant

29-08-2006 15:04

Danny,
Jij bent dus helemaal niet bekend met het water dus zeg er liever ook niets over. Je brengt alleen foute informatie over…

Philippe,

Je hebt een pbtje.

En hier alvast kort wat informatie:
Water is een hectare of 3 groot is overbezet aan karper met gewichten tot in de 30pnd. Ik zou zeggen kom er niet in de vakanties dan zit het er vol met campingmensen. De vis heeft het wel door dat er s’nachts niet mag gevist worden dus aast veel tegen de avond of in de ochtend. Verder zijn het wel heel sterke vissen vrijwel alleen maar schubs die enkel spiegel die je er tegen komt zijn wel mooi. In het pbtje staat informatie waar je de vergunning kunt halen. Ben er na het penvissen daar begonnen met het vissen op karper toen was het er nog altijd lekker rustig. Heb wel gehoord dat de schoonheid van sommige vissen er wel jammer genoeg van af is. Put ligt wel helemaal in de bossen en midden in de natuur heb me er in mijn tijd wel vermaakt...

Veel succes en plezier daar,

Gr Sjorske
After School is over you're playing in the park Don't be out too late, don't let it get too dark
Met honing vang je nu eenmaal meer bijen als met azijn...
Danny Schaltin
Berichten: 886
Lid geworden op: 20-01-2004 01:41
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

02-09-2006 13:34

Sjors,

Vis er al jaren, en als jij niet aan iedereen verteld wat er aan bestand zit blijft het ook is wat rustiger!
Gebruikersavatar
sjors hooijen
Berichten: 251
Lid geworden op: 04-04-2004 20:41
Locatie: brabant

05-09-2006 19:29

Danny,

Wat is rust?

Wat ik onder rust en lekker vissen versta dat kun je daar al een jaar of 5 niet meer!
maar iedereen is niet zo kieskeurig :wink:

Gr Sjorske
After School is over you're playing in the park Don't be out too late, don't let it get too dark
Met honing vang je nu eenmaal meer bijen als met azijn...
Gebruikersavatar
franck holzken
Berichten: 98
Lid geworden op: 09-09-2004 17:12
Locatie: tilburg

05-09-2006 21:50

zoist sjorske
voor de rust moet je daar zeker niet zyn ;-)

mvg frank
en sjors je ouders hebben geen slecht huwelyk nee maar een echt slecht kind ;-)


ik spreek je :D
Plaats reactie