Vakantieparken

Plaats reactie
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

20-01-2002 19:06

Jaja,
het is weer bijna zover, vakantieboektijd komt er aan.
Nu heb ik samen met een maat het idee om ergens een weekje een huisje te huren, en daar eens even lekker te gaan vissen.
Maar, de vrouwtjes gaan ook mee, dus moet er uiteraard ook iets voor ze te doen zijn.
Heeft iemand tips voor me?
Parken met grote steden in de buurt, of dat soort dingen zijn welkom.
Weet iemand iets over de andere parken van Center Parcs?
Het Meerdal en Huttenheugte ken ik uit m'n hoofd, maar hoe zit het met de andere parken?
Oh ja, begin aub NIET over Weddemeer, want daar is geen viswater, en er is verder ook geen ruk te doen.
Alvast bedankt!
Raymon
Lode Hermans
Berichten: 415
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

20-01-2002 19:17

Kempervennen bij Valkenswaard, daar heb je ook een vijver waar je nu en dan eens een karpertje kunt haken terwijl de vrouwtjes in Eindhoven kunnen gaan shoppen.
gr lode

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lode Hermans op 20-01-2002 20:12 ]</font>
Ivo Heus
Berichten: 13
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00

06-02-2002 17:00

Ik heb het hier ergens al een keer genoed maar toen als camping.

Kijk eens in Limburg op camping de schatberg.

Achter op de camping is er ook een mogelijkheid om een huisje te huren. Ik weet niet hoe duur maar ik weet wel dat je er goed kan vissen
Gebruikersavatar
Arjan vd Palen
Berichten: 322
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

06-02-2002 18:33

Even ingaande op het bovenstaande bericht.
JE kan hier inderdaad huisjes huren. EN de Camping is gelegen in Sevenum.
Ik ben er zelf reeds 2 keer geweest. Alleen maar 1 keer echt gevist. En je kan er leuke visjes vangen. De vijver bij de receptie lag toen ik er was vol met wier dus was je genoodzaakt om een bootje mee te nemen om je aas te droppen. Ook heb je er nog een best grote vijver hier kan je normaal altijd wel je visje vangen, en er schijnen ook een aantal grote op te zitten. Ik weet niet precies hoe groot maar ik heb gehoord over de 30 pond. Dan heb je ook nog de recreatie/waterfiets vijver. Hier mag je volgens mij officieel niet vissen maar het wordt getolereerd. Op deze vijver vang je hoofdzakelijk spiegelkarpers. Nachtvissen was toen ik er kwam niet toegestaan met uitzondering van bepaalde dagen. Waarom ze deze regel hadden weet ik ook niet. Verder is er best wat te doen op de camping zelf. Subtropisch zwembad, bowlen, speelhal, restaurant, snackbar en nog veel meer. Het is wel een best drukke camping en er zijn veel vaste plaatsen.

Ik hoop dat je wat aan men informatie hebt.
Gebruikersavatar
Stefan van der Graaf
Berichten: 280
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

18-03-2002 14:58

Ja ik heb een aantal jaar geleden ook gevist op de schatberg. Het eerste meer waar ze met waterfietsen komen, is een aardig meer. Ook het achterste meer waar je mag surfen is heel degelijk.
Het is alleen waar dat je niet mag nachtvissen. Ik snap ook niet waarom. Hij stuurt je alleen weg, verder geen nare gevolgen d8 ik. Veel plezier verder daaro.
Plaats reactie