Plas van poot in Zoetermeer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Danny v Swieten
Berichten: 117
Lid geworden op: 21-04-2006 19:44
Locatie: Zoetermeer

22-07-2006 14:11

hey,

Ik hoor heel vaak mensen vragen of er nu op de plas van poot gevist mag worden omdat het is opgekocht door de gemeente of dat er in de toekomst nog gevist mag worden.

Voor diegene die het nog niet wisten: Er zal nooit op de plas van poot gevist mogen worden.
De gemeente heeft heeft water opgekocht onder de voorwaarde dat brinkers de visrechten zou behouden.

Gr,

Danny
Gebruikersavatar
vincent apro
Berichten: 125
Lid geworden op: 02-04-2004 14:37
Locatie: zoetermeer

22-07-2006 15:51

das indd jammer

heb je dit al aan hans brinkel gemeld want die zou er nog erachteraan gaan.

mag ik vragen hoe je hier bent achter gekomen ??

gr vincent
zo niet dan toch ja toch niet dan
Gebruikersavatar
Danny v Swieten
Berichten: 117
Lid geworden op: 21-04-2006 19:44
Locatie: Zoetermeer

22-07-2006 19:22

Ik werk bij de gemeente dus ik had even wat rondgevraagd en kwam uiteindelijk bij diegene die daarover ging :)

Ik zal het ook nog even aan hans brinkel melden.
Gebruikersavatar
Danny v Swieten
Berichten: 117
Lid geworden op: 21-04-2006 19:44
Locatie: Zoetermeer

27-07-2006 15:00

hey,

ik kreeg net een telefoontje van dhr. de ridder.

Nou blijkt dus dat brinkers nu ook de visrechten niet meer heeft en het water volledig van de gemeente is, maar er voorlopig niet gevist mag worden. Er zijn al honderden aanvragen geweest :P
Sjoerd Koster
Berichten: 142
Lid geworden op: 19-06-2002 02:00

27-07-2006 15:41

Ik ben d'r laatst toevallig nog ff langsgereden en ik vind het toch wel een beetje zonde allemaal met die "wildwaterbaan". De kant waar dat gecreeerd is zag er altijd super mooi uit...

Het zou nu wel DE mogelijkheid zijn om dat water open te stellen op basis van een mooi pasjes systeem a la Busloo!

Maar dan moet men ook gelijk een aantal stekken creeeren, of... instellen dat je alleen vanuit de boot mag vissen :D dan zal het daar ook nooit druk worden.

Ik lobby alvast voor een pasje voor mezelf (voor het geval dat sommige mensen al meer info hebben wat er in de toekomst met het water gaat gebeuren dan ik) ;) ik woon toch over een tijdje weer in Zoetermeer.
Gebruikersavatar
Danny v Swieten
Berichten: 117
Lid geworden op: 21-04-2006 19:44
Locatie: Zoetermeer

27-07-2006 19:04

Die wild water baan of iets dergelijks is het stomste wat ze met de plas kunnen doen...ik heb er vroeger al gevist vanuit de boot.

pasjessysteem zou mooi zijn...maar denk niet dat dat erin zit :P
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

27-07-2006 22:04

Ben ik weer.... :D

Plas v. Poot...
Danny, kunnen we hierover per email verder discusieren?
(Wil graag weten wie je gesproken hebt, en wie de heer de Ridder is en wat zijn functie is)
Je bent goed bezig..thanks!

Sjoerd....zal ik toch maar eens overwegen om lid te gaan worden van Carpclub Zoetermeer :wink: .

mochten we succes behalen met carpclub Zoetermeer t.a.v. visrechten plas v. poot, zal de inzet hoogst waarschijnlijk inderdaad een pasjessysteem zijn a la busloo.

Voor wat betreft de wildwaterbaan...weet zo 1-2-3- niet zeker of dit allemaal zo negatief is voor de plas van poot. Er was hier toch wel een regelmatige terugkeer van sterftes onder de vissen, heb zo'n vermoeden dat de watercirculatie wel eens ten goede kan komen van de waterkwaliteit.

Verder wil ik hier niet zoveel over zeggen over de plas v. Poot, het is namelijk nog allemaal toekomstmuziek :roll: .

In ieder geval zal het wel helpen als we met Carp club zoetermeer getalsmatig een behoorlijke club hebben :wink: ...zie mijn onderschrift
Plaats reactie