lukkien

Plaats reactie
wilco Bunt
Berichten: 65
Lid geworden op: 13-03-2006 19:06
Locatie: lunteren

29-05-2006 18:51

Hallo,

Kent iemand het water langs de a30 richting ede naast bedrijf lukkien ?
Wou wat meer weten over het bestand enz...

alvast bedankt
Herman Esveld
Berichten: 1188
Lid geworden op: 18-04-2006 19:09
Locatie: nomaad

29-05-2006 19:23

Je bedoeld de mobaplas (grote veenderplas) neem ik aan, ik kom zelf uit barneveld dus dat is ook vlakbij jou.
Kijk eerst eens op http://www.hsvbarneveld.nl
het is een behoorlijk moeilijk water, met behoorlijke karper, ik ga hier lekker geen gewichten noemen :)
Er zijn daar mensen die de karper echt slopen, die vissen aan de overkant strak tegen de struiken aan met een enorme voorslag waardoor karpers vast komen te zitten en hun bekken uitscheuren. Voor de rest kan ik je de tip geven om de bijna onbegaanbare route naar het achtereind van het water te volgen, daar heb je de beste vangkansen. Veel succes als je er gaat zitten! Hoops a-sociale lui daar trouwens. Als je er langs loopt beginnen ze al te schreeuwen dat het zijn stek is en dat je er nie mag zitten.
PR Schub: 2,001 kilo
PR Spiegel: 2,003 kilo
wilco Bunt
Berichten: 65
Lid geworden op: 13-03-2006 19:06
Locatie: lunteren

29-05-2006 19:28

bedankt voor je reactie, mobagat ken ik , maar bedoel degene die al bijna in ede is aan de linkerkant vlakbij industrieterrein.

gr wilco
Gebruikersavatar
Bas Jansen
Berichten: 335
Lid geworden op: 10-02-2005 12:46
Locatie: Renkum / Wageningen

29-05-2006 19:43

Pb me ff over de info die je wil, ik vis er regelmatig (zolang het nog kan)

Lees dit topic maar eens, maakt al een hoop duidelijk, over bijna het gehele bestand in Ede.

http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... hlight=ede
Een schone stek, begin bij jezelf!

http://www.eurobilltracker.com/?referer=22507
Gebruikersavatar
Bas Jansen
Berichten: 335
Lid geworden op: 10-02-2005 12:46
Locatie: Renkum / Wageningen

29-05-2006 20:02

Herman Esveld schreef: Hoops a-sociale lui daar trouwens. Als je er langs loopt beginnen ze al te schreeuwen dat het zijn stek is en dat je er nie mag zitten.


Dit is niet alleen aan het Mobagat.

Zat vorig jaar eens een "Hit & Run" sessie op de surfvijver in Veenendaal.
Gewoon ff snel een paar uurtjes "instant".... nou ik heb het geweten!
Zat denk net 30 min. komt er iemand aansjouwen met zijn uitrusting.
Dus ik groet netjes "goeiedag, ook een paar uurtjes proberen?"
"GODVERDOMME vuile @#$%#@lijer, je zit op me stek bla bla bla"
Ja sorrie, ik kan ook niet weten dat dit "jouw" stek is, staat nergens aangegeven.
En ik kon maar beter maken dat ik binnen 5 min. van die stek af was anders zou hij me een handje helpen etc etc.
Een schone stek, begin bij jezelf!

http://www.eurobilltracker.com/?referer=22507
Gebruikersavatar
Mark van de Waal
Berichten: 8
Lid geworden op: 29-05-2006 11:15

06-06-2006 12:04

Bas Jansen schreef:
Herman Esveld schreef: Hoops a-sociale lui daar trouwens. Als je er langs loopt beginnen ze al te schreeuwen dat het zijn stek is en dat je er nie mag zitten.


Dit is niet alleen aan het Mobagat.

Zat vorig jaar eens een "Hit & Run" sessie op de surfvijver in Veenendaal.
Gewoon ff snel een paar uurtjes "instant".... nou ik heb het geweten!
Zat denk net 30 min. komt er iemand aansjouwen met zijn uitrusting.
Dus ik groet netjes "goeiedag, ook een paar uurtjes proberen?"
"GODVERDOMME vuile @#$%#@lijer, je zit op me stek bla bla bla"
Ja sorrie, ik kan ook niet weten dat dit "jouw" stek is, staat nergens aangegeven.
En ik kon maar beter maken dat ik binnen 5 min. van die stek af was anders zou hij me een handje helpen etc etc.


Je bent toch zeker wel blijven zitten? Heb er zelf nooit last van daar eerlijk gezegd, niet dat ik weg zou gaan want dat gebeurd never nooit niet uiteraard.

Maar er lopen overal sukkels rond die denken dat een water van 'hun' is. Als het mezelf overkomt heb ik gewoon pech. Je weet vantevoren dat iemand op ' jouw' voerplek kan zitten.
vissenvoer...
Gebruikersavatar
Bas Jansen
Berichten: 335
Lid geworden op: 10-02-2005 12:46
Locatie: Renkum / Wageningen

06-06-2006 19:23

Mark van de Waal schreef:Je bent toch zeker wel blijven zitten? Heb er zelf nooit last van daar eerlijk gezegd, niet dat ik weg zou gaan want dat gebeurd never nooit niet uiteraard.



Ach, ben met zulke gasten zeer snel uit gepraat.
Ben nog een 1,5 a 2 uur blijven zitten toen en heb intussen 2 grote voerplekken links en rechts van "zijn" stek gelegt.

Zoiets zou ik anders echt nooit of te nimmer doen ik gun iedereen zijn visje, maar hij ging me te ver.
Was hij gewoon langs gekomen en gezegt had dat hij DAAR had gevoerd dan was het een heel ander verhaal geweest.

Maar er lopen overal sukkels rond die denken dat een water van 'hun' is. Als het mezelf overkomt heb ik gewoon pech. Je weet vantevoren dat iemand op ' jouw' voerplek kan zitten.


Heb dat dit weekend ook nog meegemaakt, had een stek aangelegd vrijdag / zaterdag bij Lukkien, kom zondag om 06.00 aan het water :cry: stek weg.
Bleek dus dat hun een klein uurtje nadat ik de stek had verlaten zaterdag, daar waren gaan zitten en de hele nacht hadden gezeten.
Noujah dan maar op goede hoop wat verder op gaan zitten.
Een schone stek, begin bij jezelf!

http://www.eurobilltracker.com/?referer=22507
Plaats reactie