mooi, vooral rustig plekkie in Drenthe

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

26-05-2006 09:14

Collega vissers,

Ik wil in juli een aantal daagjes met mijn vrouw en hond aan de waterkant door gaan brengen. Nu is ons oog gevallen op Drenthe (waarom weet ik niet maar leek ons wel mooi en nog een beetje rustig).

Wie weet waar wij relatief ongestoord een lang weekend door kunnen brengen aan de waterkant?

Ik zou extra info waarderen zoals benodigde vergunningen, waar te halen etc. Stekinfo natuurlijk ook welkom maar niet noodzakelijk. Enige info over het bestand zou weer wel handig zijn.

Info mag hier, maar uiteraard ook via PB.

P.S. Andere provincies ook goed uiteraard, Drenthe was meer een initiele gok van onze kant.



Greets Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Rene Treffers
Berichten: 1318
Lid geworden op: 29-04-2006 19:51
Locatie: Voorhout

26-05-2006 09:52

wil je frankrijk niet eens proberen :wink:
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

26-05-2006 09:58

Al gedaan ..... we willen nu omwille van de reistijd ergens in openbaar NL water zitten.

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Harold Pomp
Berichten: 11
Lid geworden op: 11-10-2005 12:54
Locatie: Veendam

26-05-2006 10:05

Zijn zoveel goede wateren in Drenthe. Nachtvissen bijna overal toegestaan. Kanalen, meren je kunt er alle kanten op.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

26-05-2006 10:15

Harold,

Tsja veel water ben ik het mee eens! Dat ik veel kanten op kan ook, maar daar zit juist de ellende .....

Teveel plekken, waarvan ik niet weet hoe het zit met wel / geen extra vergunning. De veiligheid is ook niet onbelangrijk natuurlijk, door mijn onwetendheid bestaat de kans dat ik ergens ga zitten waar het 's avonds overloopt van de kleine boefjes. Op zich voor mij niet zo erg maar tsja, mijn vrouw vind dat niet leuk (mijn hond waarschijnlijk wel :-) )

Ik zou het dan ook waarderen als ik iets meer info zou krijgen hier of via PB.

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Alex Kroezen

27-05-2006 12:52

Hallo Marc,

wat wil:

1) In een vakantie woning/ caravan bij een viswater zitten.

2) Langs de waterkant "kamperen" dus zonder lokale thuis basis?

3) Huis/caravan en alleen 's nachts vissen op wateren die jou leuk lijken overdag dan andere ontspanning.

Voor elke mogelijkheid opties.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

27-05-2006 13:02

Alex,

Wij willen graag in onze eigen chub ergens in de vrije natuur vissen. Overdag andere zaken ..... not :-) we gaan vissen verdikkie!

We hoeven ook geen toiletten, douches etc etc maar gewoon een veilige stek waar wij kans maken op leuke vissen. We zijn verder redelijk self supporting :-)

Dus als jij suggesties hebt heel erg graag.

Heb trouwens ook al erg goed uitziende info gekregen over Friesland, de keuze is nog niet gemaakt.

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Alex Kroezen

27-05-2006 13:09

Marc,

Drenthe heeft het niet veel wateroppervlakte dus je bent dus wel enigzins gelimiteerd. Ik neem aan dat je niet 3 dagen lang op een stek wil zitten waarbij binnen 10 meter een weg loopt.

Het feit dat ik bijna elk water in Drenthe ken zal ik even wat naar je toe sturen, over de pb uiteraard ghehehe, dit bericht is iets te goed bekeken.
Plaats reactie