vergunning langeraarse en westeinderplassen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
erik buitendijk
Berichten: 65
Lid geworden op: 25-09-2005 12:34
Locatie: Limburg

16-05-2006 10:09

Weet iemand welke vergunningen ik nodig heb voor de Langeraarse en Westeinderplassen? Misschien weet iemand ook of je er mag nachtvissen?Weet iemand ook waar de bootverhuur op de Langeraarse plassen zit?

Ik kon niks in de vergunning van de Leidse of de Grote Vergunning vinden en de mensen die ik daar gesproken heb wisten niks. Dat er een bootverhuur op de Langeraarse plassen is heb ik ergens op internet gevonden, maar waar?


Groeten,

Erik
Gebruikersavatar
Martin Doelman
Berichten: 823
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00

16-05-2006 10:25

Langeraase plas mag je volgens mij niet nachtvissen... ik heb ook wel eens geinformeerd en die plas zitten wat extra haken en ogen geloof ik. Bel de VVV daar eens, ze kunnen ontgetwijfeld meer vertellen.

Schijnen veel schubs te zwemmen en vanaf de kant is het moeilijk een stek te vinden (veel prive grond).

Martin
Gebruikersavatar
erik buitendijk
Berichten: 65
Lid geworden op: 25-09-2005 12:34
Locatie: Limburg

18-05-2006 11:03

Beste mensen,

Ik ben eindelijk via via te weten gekomen welke vergunningen en regels er gelden. Heb inmiddels ook een paar keer het water bekeken met een ( bootje. Ik wel ideeen hoe en waar ik ga vissen, maar ik heb geen idee wat ik voor een vissen kan verwachten. Misschien dat iemand een tipje van de sluier kan oplichten? Ik heb inmiddels wel een aantal kleine schubs zien springen. Bestaat het gehele bestand uit kleine schubs of kan ik nog spiegeltjes verwachten of misschien met veel gelukt een grotere vis of wat?

Groeten,

Erik
Gebruikersavatar
Martin Doelman
Berichten: 823
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00

18-05-2006 11:37

Er zitten mooiere vissen dan alleen kleine schubjes..... bodem ook al onderzocht? :D
Plaats reactie