Den Haag, ´t Segmeer

Plaats reactie
John Swans
Berichten: 17
Lid geworden op: 13-03-2006 14:18
Locatie: Den Haag

13-03-2006 14:22

Goedendag,

Heb onlangs een leuk waterondekt ´t Segmeer, waar ik nog nooit iemand heb zien vissen. Er zijn wel degelijk vele karpers aanwezich, laten zich vaker zien...

Maar zou geen enkel idee hebben om hier te beginnen/ waar te beginnen..

Mischien dat iemand via PB dan wel email me kan helpen..

Het gaat over het watertje in het landgoed Meer en Bosch..

Bvd,

John, Karper070@hotmail.com
Danny Tipo
Berichten: 10
Lid geworden op: 05-02-2006 19:45
Locatie: Denh Haag

13-03-2006 17:54

Ja ziet er leuk uit he dat watertje?!
Enigste probleem is dat je er niet mag vissen, en als de boswachter je een bezoekje geeft en je spullen in beslag wil nemen dan heb je in dit bos nog genoeg mannelijk gezelschap.
Kortom: zonder hengels kan je hier ook heel 'gezellig' hengelen :-?
John Swans
Berichten: 17
Lid geworden op: 13-03-2006 14:18
Locatie: Den Haag

13-03-2006 23:31

Danny Tipo schreef:Ja ziet er leuk uit he dat watertje?!
Enigste probleem is dat je er niet mag vissen, en als de boswachter je een bezoekje geeft en je spullen in beslag wil nemen dan heb je in dit bos nog genoeg mannelijk gezelschap.
Kortom: zonder hengels kan je hier ook heel 'gezellig' hengelen :-?


Iedereen doet ze eigen ding...

In dit jaar getijde s´nachts een boswachter op die locatie..:-?

Iemand anders info??
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

13-03-2006 23:58

[/quote]Iedereen doet ze eigen ding...

In dit jaar getijde s´nachts een boswachter op die locatie..:-?

Iemand anders info??[/quote]

Dan moet je daar vooral lekker mee verder gaan, je collega's er lekker mee in diskrediet brengen maar er verder zeker niet mee lastig vallen.
Go your'e gang!
Gebruikersavatar
jaimy dijkhuizen
Berichten: 299
Lid geworden op: 21-02-2004 11:21
Locatie: scheveningen
Contacteer:

16-03-2006 22:37

Er zit wel degelijk vis het is een soort kweekvijver vaak maagdelijke vissen niet zwaar grootste is rond de 25 pond.
Boswachter schijft gelijk en mag je spullen inbeslag nemen ook s'nachts rijden ze rond kijk maar de sporen van de banden als je ben wesen kijken.
De beste stekken zijn sinds pas weg het eiland word verbouwd en de bomen die over het water hingen zijn weggehaalt.

mvg jaimy dijkhuizen
wat een weertje en wat een wijffies ineens. . . . .
Robert Lamboo

16-03-2006 23:44

.
Laatst gewijzigd door Robert Lamboo op 14-04-2011 01:01, 1 keer totaal gewijzigd.
John Swans
Berichten: 17
Lid geworden op: 13-03-2006 14:18
Locatie: Den Haag

18-03-2006 13:25

jaimy dijkhuizen schreef:Er zit wel degelijk vis het is een soort kweekvijver vaak maagdelijke vissen niet zwaar grootste is rond de 25 pond.
Boswachter schijft gelijk en mag je spullen inbeslag nemen ook s'nachts rijden ze rond kijk maar de sporen van de banden als je ben wesen kijken.
De beste stekken zijn sinds pas weg het eiland word verbouwd en de bomen die over het water hingen zijn weggehaalt.

mvg jaimy dijkhuizen


Ik denk dat ik het v/d zomer wel met een krostje ga proberen in de avond/nacht/ochtend.. Ben ik ook wat mobieler ;)

Maar iig bedankt!!
John Swans
Berichten: 17
Lid geworden op: 13-03-2006 14:18
Locatie: Den Haag

18-03-2006 13:31

Robert Lamboo schreef:John, misschien kun je eens een babbeltje houden met de desbetrefende boswachter. Ik heb ooit stage gelopen op een landgoed die ook een vijver bezat met werkelijk prachtige en knap grote maar zeer moeilijk te vangen (erg veel natuurlijk voedsel) vissen. Zo heb ik ook gevraagd of ik er eens een lijntje uit mocht gooien, en dat mocht. Ik heb er in totaal 3 keer gevist, maar helaas niks gevangen. Ik heb ken nu wel wat mensen die toezicht houden op zulk soort wateren, dus misschien was dat in mijn voordeel. Maar een praatje doet soms wonderen 8)

Ik wil wel graag zeggen dat Staatsbosbeheer helaas steeds meer mooie wateren van ons afsnoept. Aan de ene kant begrijp ik het (doe tenslotte bos- natuurbeheer als studie), het is vrij logisch: ze willen de natuurwaarde hoog houden in bepaalde gebieden, dus daarbij hoort ook recreanten (vissers) weren zodat de flora en fauna met rust gelaten word. Maar aan de andere kant is het wel jammer.

Maar goed, je zal vast niet de eerste zijn die stiekem een kijkje gaat nemen met hengel, ik heb mezelf er ook wel schuldig aan gemaakt op wateren waar minder vaak gecontroleerd word. Maar er is dus een groot risico aan verbonden dus kijk maar wat je wilt, en succes.


Lijkt me niet dat ik een babbeltje moet gaan houden..:D

Zoiets als slapende honden wakker maken, gister nog geprobeerd babbeltje te maken toen ik op iemands landgoed aan het vissen was(onbewust) maar de boa in kwestie vond het geen strak plan !!

Wel valt me op dat de politie een stuk toleranter word in de omg den haag! Zodra je papiertjes in orde heb, geen boxen naast je tent heb staan en het geen vuilnisbelt is krijg je heel veel voor elkaar bij ze !

Mvg,

John
Gebruikersavatar
jaimy dijkhuizen
Berichten: 299
Lid geworden op: 21-02-2004 11:21
Locatie: scheveningen
Contacteer:

18-03-2006 15:33

ja en de politie is net zo bij de tijd als de boswachter.
alles weten ze als je ff ergens vist nachtvissers daar jagen ze steeds meer op ipv dat de boa's dat doen.

mvg jaimy dijkhuizen
wat een weertje en wat een wijffies ineens. . . . .
Fred Schuurhannes
Berichten: 174
Lid geworden op: 01-02-2005 10:38
Locatie: Nieuwerkerk ad Ijssel

22-03-2006 17:45

Ik woon daar toevallig net naast, als ik uit me raam kijk zie ik het watertje liggen, ze zijn al een aantal maandjes aan het verbouwen.

er word regelmatig gecontroleerd en ze zijn behoorlijk streng ook.
( 50 euro per hengel ) en bij meerdere keren spullen in beslag.

er zwemt heel veel karper tussen de 12 en 16 pond en een enkele uitschieter boven de 20 pond.

tevens slopen de jongelui daar alle bankjes en als de jongelui daar hebben gevist is het een gore klotebende, lekker als je je hond uitlaat nylon om ze poten heen....

en jaimy maagdelijke vissen my ass....ik heb 90% van het bestand op de foto gezien :roll:
Laatst gewijzigd door Fred Schuurhannes op 22-03-2006 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Michael Walraven
Berichten: 142
Lid geworden op: 21-03-2006 11:19
Locatie: Den Haag

22-03-2006 17:49

Ik woon er ook naast, en het is leuk om te gaan korsten zomers in het avond schemering! Verschillende leuke vissen gevangen, niet groter dan 23 pond.

Verder veel andere type hengelaars die je daar tegen kan komen in bosjes.. Kan je af en toe best van schrikken..!!

Maar ik raad je aan een leuker water te zoeken.. meer potentie en minder politie controle...
Fred Schuurhannes
Berichten: 174
Lid geworden op: 01-02-2005 10:38
Locatie: Nieuwerkerk ad Ijssel

22-03-2006 17:51

hey je bent toch niet me buurman toevallig he ?
je hebt een pb....
iba born
Berichten: 153
Lid geworden op: 22-08-2003 02:00
Locatie: den haag

22-03-2006 18:07

potentie genoeg zo te horen :lol:
Michael Walraven
Berichten: 142
Lid geworden op: 21-03-2006 11:19
Locatie: Den Haag

22-03-2006 18:24

iba born schreef:potentie genoeg zo te horen :lol:


Nadat je een schub van 14 pond 3x gevangen heb is de potentie er wel af.. :lol:
iba born
Berichten: 153
Lid geworden op: 22-08-2003 02:00
Locatie: den haag

22-03-2006 18:48

Verder veel andere type hengelaars die je daar tegen kan komen in bosjes.. Kan je af en toe best van schrikken..!!




sorry, ik dacht dat je wat anders bedoelde met: andere type hengelaars,
van die hengelaars die ook in het HAAGSE BOS zitten dacht ik, met hun witte doekies! :lol:
Raymond pronk
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-07-2005 17:02
Locatie: Den Haag

22-03-2006 19:37

ja en daar loopt ook een 1 of ander wijf die vind het zielag voor de vissen zo haakje die die belt de politie....

kep der wel mooie vissen gevangen 4 jaar geleden ofzo tis nouniet meer zo mooi als wat het was daar
Michael Walraven
Berichten: 142
Lid geworden op: 21-03-2006 11:19
Locatie: Den Haag

22-03-2006 23:15

iba born schreef:Verder veel andere type hengelaars die je daar tegen kan komen in bosjes.. Kan je af en toe best van schrikken..!!




sorry, ik dacht dat je wat anders bedoelde met: andere type hengelaars,
van die hengelaars die ook in het HAAGSE BOS zitten dacht ik, met hun witte doekies! :lol:


Die lopen daar ook best jammer.. :wink:

En witte doekjes vind je in overvloed... Echt heb niks tegen homo´s maar die vieze ouwe mannetjes die thuis vrouw en kind hebben is niet mij slag mensen!!

:evil:

En raymond?

Wat bedoel je met niet zo mooi? De vissen of omgeving??

mvg
Raymond pronk
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-07-2005 17:02
Locatie: Den Haag

25-03-2006 09:40

Michael Walraven schreef:
iba born schreef:Verder veel andere type hengelaars die je daar tegen kan komen in bosjes.. Kan je af en toe best van schrikken..!!




sorry, ik dacht dat je wat anders bedoelde met: andere type hengelaars,
van die hengelaars die ook in het HAAGSE BOS zitten dacht ik, met hun witte doekies! :lol:


Die lopen daar ook best jammer.. :wink:

En witte doekjes vind je in overvloed... Echt heb niks tegen homo´s maar die vieze ouwe mannetjes die thuis vrouw en kind hebben is niet mij slag
mensen!!

:evil:

En raymond?

Wat bedoel je met niet zo mooi? De vissen of omgeving??

mvg


DE omgeving was er gister ff wezen kijken. ze hebben nu op het eiland een brug gelegd. Ik denk dat het binnenkort opengesteld wordt en dat je er gewoon mag vissen...

En over mannelijke activiteiten daar gebeuren zeker rare dingen in dat bos.. toen ik jaartje of 14 was was ik met een vriend aan het vissen ( SNACHTS ) toen werden we van uit de bosjes bespioneert ofzo ik heb nog nooit zo snel ingepakt en op me fietsje gereden als toen
Gebruikersavatar
jaimy dijkhuizen
Berichten: 299
Lid geworden op: 21-02-2004 11:21
Locatie: scheveningen
Contacteer:

26-03-2006 23:18

ik heb een mailtje naar de ghv gestuurt omdat hun nu eigenaar zijn van de wateren in den haag en dacht misschien mag je er dan wel gewoon vissen maar het antwoord is nee dus als het eiland open is mag je er nog steeds niet vissen.

trouwens in het bos bij duindicht ligt ook een leuk watertje staat een hek omheen en kan er alleen komen via het villa waarvan het is.

mvg jaimy dijkhuizen
wat een weertje en wat een wijffies ineens. . . . .
Raymond pronk
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-07-2005 17:02
Locatie: Den Haag

27-03-2006 09:58

jaja dikke jampotttt binnen kort weer knalle olalalla
Fred Schuurhannes
Berichten: 174
Lid geworden op: 01-02-2005 10:38
Locatie: Nieuwerkerk ad Ijssel

02-04-2006 16:40

quote raymond:

"kep der wel mooie vissen gevangen 4 jaar geleden ofzo tis nouniet meer zo mooi als wat het was daar"

zeker niet als er ieder jaar meer jeugd komt uit bijv duindorp die er een grote puinhoop van maken en alles slopen omdat ze niks vangen.

sorry maar dan bel ik zelf ook de politie als ik dat soort gasten zie.
Raymond pronk
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-07-2005 17:02
Locatie: Den Haag

02-04-2006 16:42

Fred Schuurhannes schreef:quote raymond:

"kep der wel mooie vissen gevangen 4 jaar geleden ofzo tis nouniet meer zo mooi als wat het was daar"

zeker niet als er ieder jaar meer jeugd komt uit bijv duindorp die er een grote puinhoop van maken en alles slopen omdat ze niks vangen.

sorry maar dan bel ik zelf ook de politie als ik dat soort gasten zie.



kom zelf ook uit Duindorp

maar dat is ook 1 van de redenen dat ik daar weg ben gebleven
Fred Schuurhannes
Berichten: 174
Lid geworden op: 01-02-2005 10:38
Locatie: Nieuwerkerk ad Ijssel

11-04-2006 18:23

Gister zaten er weer een paar gasten met 3 hengels ieder en een compleet gasstel erbij zucht...
Plaats reactie