moerdijk

Gebruikersavatar
Remco van Hal
Berichten: 550
Lid geworden op: 28-06-2005 00:13
Locatie: Strijen

27-05-2007 16:35

Even een oud topic ophalen. Ik ben van de week opzoek geweest naar stekken hier. Kon er in totaal 3 vinden. De bereikbarheid is erg slecht geworden vanwege de hoge hekken om het water. Vanaf de camping kunnen mensen makkelijk bij de stekken komen. Ik zelf gaat het er niet proberen vanwege de verhalen over criminaliteit daar. Wel overigens zeer mooie stekken gevonden.
crowbar soleil

27-06-2007 23:08

ik heb hier heel veel gevist, en het is erg moeilijk, maar er zitten zeker leuke vissen, Ik ga geen advies geven (uit respect voor mensen die daar alles zelf uitzoeken) en omdat veel vrienden van me daar nog vissen, er wordt echt wel gevist hoor!. een hint ga niet buiten de wetten vissen want ze leggen gewoon met een 9m boot aan (politie) en je krijgt alle bekeuringen die ze kunnen geven op dat moment. hier mijn lijst :

9 januari 2007:

#3e hengel 160,-
#tent (overdag)50,-grondzeil!!
#katapult 35,- verboden wapen bezit, tevens ingenomen!! :evil:

reken maar uit, ik heb het voor laten komen!! en uit eindelijk moest ik 50,- betalen :lol: ik heb wel gelogen :oops: want ik zei dat me vriendin eten aan het halen was, vandaar 3e hengel wel met haar vergunning erbij (als getuigen) zei was ook op de zitting :lol: het werkte wel. :wink:
K. van den Herik

28-06-2007 08:00

hoera
crowbar soleil

28-06-2007 09:09

K. van den Herik schreef:hoera


nauH :roll:
K. van den Herik

28-06-2007 10:01

best zonnig breekijzert,

ik heb wel gelogen

hoera

http://nl.wikipedia.org/wiki/Meineed
crowbar soleil

28-06-2007 12:53

beste K. van den Herik,

een van me beste maten is advocaat en hun doen niets anders dan liegen, en hun zakken vullen, waarom zullen ze een of andere crimineel willen helpen terwel het duidelijk is dat hij het heeft gedaan.!! voor de euro's. En ja dit was voor mij ook voor de Euro's!!

kijk voor zo'n zaak als dit is het uitleggen wat er gebeurt is, en vervolgens kijken hun wat voor boete je uiteindelijk moet betalen. Nou dat was in me voordeel. 3e hengel was me eigen schuld maar om van de boete's af te komen in 1 brief en een zitting van 3 min heb ik het er wel voor over, incl en leugen voor eigen best.. BOEIEND.!! en regels genoeg jij hou je ook niet aan alle regels niemand niet anders kan je niets meer.

en me naam kan ik niets aan doen! dus pak me daar niet op :evil:
K. van den Herik

28-06-2007 15:05

2j. Voor alle gebruikers geldt dat men aan de forums kan deelnemen door gebruik te maken van zijn eigen voor- en achternaam. Gebruikers die dit niet doen worden verwijderd.



Verder was ik alleen maar blij dat je dat durft.

MVG

Klaas
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

28-06-2007 15:36

Crowbar ( :lol: ),

Het boeit Klaas volgens mij niet zoveel dat je hebt gelogen, hij vindt je alleen, laten we zeggen, “minder slim” dat je dat op internet zet.

Liegen in de rechtbank is “iets” erger dan een derde hengel. (vraag maar aan je vrienden de advocaten, (alweer :lol: ) )

Bij nader inzien niet eens zo dom, dat ”Crowbar Soleil” :lol:

Of ik begrijp het verkeerd 8)

leuk topic.
8)
crowbar soleil

28-06-2007 15:52

wat ik ben een boefje !!! wow.. Mensen van de politie :wink: !

misschien is het strafbaar. damn het is misschien niet slim om het op internet te zetten :oops: . tegenwoordig hebben ze het toch te druk met boetes schrijven. ! :wink: :wink: en Klaas ik ben niet boos ik geef alleen mij gedachten over de situatie terug!! have a nice day :lol:
K. van den Herik

29-06-2007 08:25

Neuh Robert,

Je zit aardig goed.

MVG


A. Noniempje
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

29-06-2007 11:43

K. van den Herik schreef:
2j. Voor alle gebruikers geldt dat men aan de forums kan deelnemen door gebruik te maken van zijn eigen voor- en achternaam. Gebruikers die dit niet doen worden verwijderd.



Verder was ik alleen maar blij dat je dat durft.

MVG

Klaas


Maar dan mag K. van den Herik ook niet :D

En moet het Klaas van den Herik zijn, maar ach..
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
K. van den Herik

29-06-2007 11:49

die bestaat al en werkt niet meer.

MVG

Klaas
crowbar soleil

29-06-2007 17:46

mijn voornaam was ook al gebruikt en ik ben niet anoniem (sorry afkomstig uit zuid afrika )en dat me ouders het leuk vonden om afrikaans (zulu taal) in me naam te gooien, daar kan ik ook niets aan doen.! en nee, ik ben blank, en ja geboren in Kaapstad gewoond tot me 10e me ouders 100% Nederlands, nog meer vragen :lol: sofie nummer enz enz. en ja ik ben buitenlander met een vis pas :lol: :lol: :lol:

vertaling voor de nederlanders in het zulu:

crowbar= engels breekijzer, in het zulu is het onverslaanbaar. :roll:
soleil= frans zon. in zulu = zon en hitte. :roll:

sorry ik kan er niets aan doen... :oops:

blame my parents
Stephan van Stigt Thans
Berichten: 46
Lid geworden op: 30-09-2005 20:22
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

29-07-2008 16:04

Ik zie dat hier lang neit meer gereageerd is

maar ik ben er ook aantal al wezen kijken of de stekken langs het spoor aan de overkant in de baai maar het is hiero zeer ondiep ik ben flink wezen pijlen nergens was het dieper als een meter


is hier te vissen of niet ???


of zouden jullie aanraden om een dieper stuk te zoeken


MVG
Gebruikersavatar
Paul Wijnants
Berichten: 214
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

29-07-2008 16:40

ja hoor, daar is prima te vissen :)
--------------------------------------------------------------
http://www.ghvdenhaag.nl/overdeghv/0000 ... 8d302.html
--------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Yuri Monster
Berichten: 840
Lid geworden op: 22-05-2006 19:52
Locatie: papendrecht

30-07-2008 11:54

een meter is zat was je er met hoog of laag water wat ik me kan herrineren van me sessies daar is dat ik in de midden van de baai kon staan rond de 1,40mtr diep.

Ik heb er wat vissen gevangen op de aanwezige mosselplaten.

Mvg

yuri
_________________

PB Schub: 18 KG.
PB Spiegel: 24,3 KG.
Stephan van Stigt Thans
Berichten: 46
Lid geworden op: 30-09-2005 20:22
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

31-07-2008 18:49

Ok dan thnxxx


had ik niet verwacht dat het overal zo ondiep zou zijn , binnenkort keer proberen




Grtzzz