Amsterdamse Bosbaan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

25-01-2006 19:09

Sven mijn antwoord om maar aan te geven hoe makkelijk het daar is pas op.Dit soort water is het type van we hebben het altijd zo gedaan dus we vissen gewoon zo door met zijn allen.
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
killian bruijne
Berichten: 553
Lid geworden op: 03-01-2006 00:43

25-01-2006 19:19

Sven van Anrooy schreef:
remon van dusschoten schreef:Beste sven ik wil wel een keer laten zie hoe je er een 10 a 15 vang op een middag in april of mei.geloof mij mar dat is zo moeilijk niet.Wil je dat op de slooterplas probeeren dan komt er wel iets anders voor kijken.


De vissers met inzicht kunnen dat wel, idd. Ik heb ook nooit gezegd dat dat op een Sloterplas ook kan, ik wilde alleen maar zaggen dat de dressuur op de baan zo gigantisch groot is dat niet iedereen daar goed kan vangen (dan heb ik het over die 15 vissen, niet over 1 of 2).

Je hoeft jezelf niet te bewijzen, elke keer als ik al ga lukt het me ook meer te vangen dan de gemiddelde visser. Het is gewoon een weetje, meer niet....


nou, hoe vang je dr meer dan de rest?
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

29-01-2006 20:28

killian bruijne schreef:
Sven van Anrooy schreef:
remon van dusschoten schreef:Beste sven ik wil wel een keer laten zie hoe je er een 10 a 15 vang op een middag in april of mei.geloof mij mar dat is zo moeilijk niet.Wil je dat op de slooterplas probeeren dan komt er wel iets anders voor kijken.


De vissers met inzicht kunnen dat wel, idd. Ik heb ook nooit gezegd dat dat op een Sloterplas ook kan, ik wilde alleen maar zaggen dat de dressuur op de baan zo gigantisch groot is dat niet iedereen daar goed kan vangen (dan heb ik het over die 15 vissen, niet over 1 of 2).

Je hoeft jezelf niet te bewijzen, elke keer als ik al ga lukt het me ook meer te vangen dan de gemiddelde visser. Het is gewoon een weetje, meer niet....


nou, hoe vang je dr meer dan de rest?
Je ogen gebruiken, en je lijn goed in de gaten houden, anders dan de rest, en een beetje inzicht in het aasgedrag en de manier van azen daarzo. Het kan zo simpel zijn als 1+1=2. Heb het wel over de zomerperiode, op het moment kan het gewoon zijn dat niemand een ruk vangt daarzo..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
killian bruijne
Berichten: 553
Lid geworden op: 03-01-2006 00:43

29-01-2006 23:59

tja lol.

maaaar leg nou eens uit hoe ik meeer vang dna de rest
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

31-01-2006 08:59

killian bruijne schreef:tja lol.

maaaar leg nou eens uit hoe ik meeer vang dna de rest


Is elke keer weer anders (omdat ik nooit zo vaak ga). Gebruik gewoon je gezonde verstand, er wortd hiet op het board zoveel gerept over: "doe anders als de rest, mijd grote groepen vissers". Je kan me niet vertellen dat je dat nog nooit gelezen hebt.

Als je er aan komt, observeer, kies je aanpak, probeer het een bepaald tijdsbestek, zoniet, opschuiven, doorlopen en een plek zoeken waar het wel lukt. Er is geen vast patroon dat ik ontdekt heb, en ik ben ook niet iemand die alles ff voor gaat kauwen, en al helemaal niet publiekelijk...

Succes...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Raymond Mulder
Berichten: 447
Lid geworden op: 03-06-2006 07:42
Locatie: Zuid Holland

25-04-2007 14:39

Wie weet er wat van de sterfte op dit moment? Ik heb al diverse dode karpers vernomen. De vissen zouden worden onderzocht op ziekten, dus weet weet er meer?
Plaats reactie