voeren op elk water???

Plaats reactie
kevin nieuwenhuis
Berichten: 42
Lid geworden op: 06-06-2005 10:24

21-11-2005 18:43

hallo,

ik wou even weten of elk water waar karper zit goed is om er een voer plek te maken. Ik vis op een kanaal waar ik er na 10 ochtenden vissen 5 gevangen heb. Vind dit niet veel in vergelijking met andere mensen. Is dit water nu wel geschikt om een voerplek te maken?

alvast bedankt,

kevin
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

22-11-2005 10:51

Nooit geschoten is altijd mis. Dat moet toch eigenlijk wel duidelijk zijn toch? Voor voeren helpt altijd. Zo ie zo voor je gevoel. Dus probeer het uit en je merk het vanzelf.

Succes
Niels Kleijn
Berichten: 422
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: amsterdam, alphen a/d rijn

23-11-2005 01:06

met voeren kan je een aantal dingen bereiken die instant vaak veel lastiger zijn.
Zo kan je met voeren soms bereiken dat de vissen op een bepaalde tijd azen door niet veel voor te voeren op een vaste tijd, als je geen nachten wilt vissen is dat dus best effectief. Toen ik vroeger geen nachten mocht vissen voerde ik een pond per dag en kon daardoor voor de echte aastijden toch vis vangen.....

Een ander voordeel is dat je de vissen op een bepaalde stek kan krijgen, op een monotoon kanaal kan dit een bijhoorlijk voordeel zijn.

Nadelen zijn echter dat voeren best veel tijd kan kosten als je ook nog moet reizen en of draaien, bovendien kan het ook best wat kosten op de termijn....

Niels
Plaats reactie