Water in omgeving Delft/Rijswijk

Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

03-05-2008 19:28

Gaaaaaap.....

Meld je aan op: controle@svbdelfland.nl

Succes.

Niels
Gebruikersavatar
Vincent v Aalst
Berichten: 17
Lid geworden op: 13-01-2005 21:20
Locatie: Delft

04-05-2008 00:24

Niels Hofman schreef:Gaaaaaap.....

Meld je aan op: controle@svbdelfland.nl

Succes.

Niels



hmm 1 van de poeperds dus.!

nee niels sluit me niet aan bij die groep heb het wel is gevraagd of ze hulp konden gebruiken maar zag hoe ze zelf behoorlijk in overtreding gingen dus nee sluit me niet aan bij een organisatie die aan vriendjes politiek doen...!

en uit me zelf wat doen, al zovaak gedaan maar ja dan schijnt het met een te harde hand te gaan. en ja het schjint dat ik dan net zo strafbaar ben als hun dus nee bedankt.!
Een weekend niet gevist is een weekend niet geleeft!!!
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

04-05-2008 18:25

Nogmaals gaaaaaap...

Met vage beschuldigingen kan niemand wat. Dus welke overtredingen heb je gezien en wie waren het?

Als je de volgende keer weer wat ziet neem er dan duidelijke foto's van en stuur ze werderom naar controle@svbdelfland.nl

Niels
Gebruikersavatar
Vincent v Aalst
Berichten: 17
Lid geworden op: 13-01-2005 21:20
Locatie: Delft

04-05-2008 22:35

Niels Hofman schreef:Nogmaals gaaaaaap...

Met vage beschuldigingen kan niemand wat. Dus welke overtredingen heb je gezien en wie waren het?

Als je de volgende keer weer wat ziet neem er dan duidelijke foto's van en stuur ze werderom naar controle@svbdelfland.nl

Niels

nou nog een gaap voor jou dan.

weer iets strafbaars foto's maken zonder toestemming hou jij aub je mond want van dit soort hou ik al helemaal niet maar ga jij ongewild van iedereen foto's maken, of vraag jij het altijd eerst of ze op de foto willen. en bespaar me de nonsens van uh en journalisten dan die hebben pers vrijheid en ik ben niet van de krant of iets.!

en voor de vage beschuldigingen het is bijv. met 4 hengels vissen open vuren mensen weg jagen met die svbd pas zodat hun vriendjes daar kunnen gaan zitten en op plekken vissen waar je niet eens mag zitten? en namen noem ik niet die weten het zelf wel en ze weten ook wat er gebeurd als wij er achter komen.....!! en aangezien je je eigen zo aangesproken voelt zal je wel bij dat cluppie horen.! en voor namen nou het hele zooitje dus..!ik ken er maar 1 bij naam en namen noem ik niet ben geen nsber het is aan hun zelf om hier mee door te gaan of om met dit soort praktijken te stoppen voor dat ze de verkeerde tegen komen en geloof me dat gaat gebeuren...!
Een weekend niet gevist is een weekend niet geleeft!!!
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

04-05-2008 23:33

Vincent,

Als wat je zegt waar is kan ik me voorstellen dat je de boel daaro (Delftsehout?) een hypocriet zootje vind. Maar ik kan zelf ook weleens 'feiten' aandikken om mezelf dekking te geven. Oftewel, ik overdrijf ook weleens.
Maar om nu te stellen dat Niels ook 'een van hen' is omdat ie je aanspreekt op het feit dat je met bewijzen moet komen om mensen daadwerkelijk te kunnen beschuldigen, gaat veel te ver. Hij laat alleen maar zien wat de juiste weg is om te bewandelen. Dan is het weer wat zwak om je te verschuilen achter excuses als zou het verboden zijn om foto's te maken van incidenten en eventueel plegers daarvan.
Als jij hier duidelijk wil maken dat bepaalde mensen inconsequent zijn zul je dit ook hard moeten maken of anders je mond houden. Het is voor jou en nóg een paar van de tientallenmensen die de Delftsehout bevissen misschien een 'gegeven' dat er foute dingen gebeuren, maar dan kun je de paar honderd 'boarders' die niet eens weten waar de Delftsehout ligt niet overtuigen met een berichtje waarin je alleen je ongenoegen hierover uit.

Ik vind dit overigens een vreemde opmerking van je. Ik citeer: en voor de vage beschuldigingen het is bijv. met 4 hengels vissen open vuren mensen weg jagen met die svbd pas zodat hun vriendjes daar kunnen gaan zitten en op plekken vissen waar je niet eens mag zitten? en namen noem ik niet die weten het zelf wel en ze weten ook wat er gebeurd als wij er achter komen.....!!
Je hebt de overtreding immers al geconstateerd dus ben je er al achter???? Ik weet trouwens niet wie 'wij' zijn en 'wat er gebeurd' nu 'wij' erachter zijn gekomen maar hoop dat dit niet als dreigement moet worden opgevat. Daar schieten we immers allemaal geen ene klote mee op.

Let wel, dit is geen aanval op jouw persoontje want als het waar is wat je zegt moeten deze mensen genadeloos worden afgeslacht, als je het mij vraagt.
Groet,

John
Gebruikersavatar
Vincent v Aalst
Berichten: 17
Lid geworden op: 13-01-2005 21:20
Locatie: Delft

05-05-2008 00:46

john

ten eerste vroeg niels zelf om de overtredingen uit te spreken en de namen te noemen ik citeer: Met vage beschuldigingen kan niemand wat. Dus welke overtredingen heb je gezien en wie waren het?

dus ja kan ik wel wat op noemen toch, maar noem geen namen zo ben ik niet daarom zoals ik al zei die weten het donders goed en ten tweede er zijn oook onderwerpen waar ik niet van weet waar het over gaat en dan ga ik daar geen mening over geven maar wel lezen. en dat van WIJ is de karper visser die het wel goed bedoelt en daar het water bevist. enkele voorbeelden hier van zijn dat vissers uit de wijk die daar aan grenst (de bomenwijk, indischebuurt of te wel heiligeland )dit park (delfsehout) als hun achter tuin beschouwen en daar ook het een en ander in de gaten houden dus met een soort preventie (bijv 's avonds hond uitlaten ) ook de vissers aanspreekt als ze zien dat er wat gebeurd wat nou niet door de beugel kan (3e/ 4e hengel intresseerd ze niet) en dan spreken ze daar op aan dan is de keus aan hun. je loopt een rondje kijkt of ze er wat aan doen en doen ze het niet ja dan is het simpel de 1 gaat er nog een keer wat van zeggen en de ander belt de politie en vaak komen ze dan wel vrij meteen en ik wilde daar mee aangeven op het verhaal van niels dat de svbdelfland controlle vaak hun snel voorbij rijdt dan de politie belt en zegt dat ze bedreigt zijn en dat is een visser overkomen waar ik bij was (omdat ik aan de over kant zat te korste) maar die jongens totaal niet kende en er 4 motor + 3 politiebussen verschenen om die gaste te verwijderen. ze wiste totaal niet wat hun overkwam en werden ja naar mijn weten terecht woedend en ja toen liep het bijna uit de hand ben er ook naar toe gegaan en heb mijn verhaal gedaan bij de desbetreffende agent en verteld dat de beste man mijn controlleerde maar bij hun voorbij ging en naar alle waarschijnlijkheid de politie heeft gebeld en niet alleen ik ging er heen maar ook een aantal omstanders die zaten bij het boten huis hebben het zelfde verteld of hebben verteld dat ze niks van een scheld partij hebben gemerkt of zoiets.! en dat zijn dan de jongens die tuurlijk een last kunnen zij om dat ze daar met een grote groep aanwezig waren en een hoop bier was maar voor de rest niks verkeerds deden waren 2 vissers ieder 2 hengels netjes een onthaakmat kort om goeie spullen hadden er 2 dagen op zitten en volgens medewerkers boten huis totaal geen last van ze.! dus ja sorry dat ik zeg dat het raar volk is..!en john het zijn geen dreigementen harde hand is de politie ik werk zelf met een aantal van deze jongens en die hebben mij verteld wat ik kan doen nadat ik hun vertelde dat het er zo aan toe ging deze ware ook trouwens fanatiek karpervissers dus dat bedoelde ik met harde hand..!Maar kan trouwens nog veel meer voorbeelden op noemen maar volgens mijn slaapt iedereen nu...!!!

groetjes vincent
Een weekend niet gevist is een weekend niet geleeft!!!
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

06-05-2008 18:38

Vincent,

Ten eerste ben ik niet één van die 'poeperds' simpelweg omdat het me geen hol intereseert wat er 'daaro' gebeurd. Heb liever dat 'ze' het daar doen en lekker bij elkaar zitten dan dat ze zich verspreiden over de regio. Ben zelf nooit zo'n clubjesman geweest omdat ik het gevoel heb dat wat je probeert te regelen en te organiseren achter je rug weer kapot gemaakt wordt door een paar zich 'visser' noemende randdebielen. Steek m'n tijd liever in mijn eigen visserij.

Moet zeggen dat ik vroeger met veel plezier 'daaro' heb gevist maar dat was over toen de horde er neerstreek , laten we zeggen een jaartje of 15 geleden...

Maar als het je echt zo iriteert moet je actie ondernemen en niet vanachter je beeldscherm je ongenoegen uiten.
Daar heb je echt niets aan behalve dat het misschien oplucht.

Dus nogmaals als je wat wilt veranderen moet je toch echt zelf actie gaan ondernemen. Denk bijvoorbeeld aan de politie bellen, mailen naar SVBD ect. Zorg er dan wel voor dat je bewijzen hebt want zonder bewijzen geen actie. En denk nou niet 'er gebeurt toch niets' want dan gebeurt er ook niets.

Nederland is klein, denk groot!

Niels