T moet niet gekker worden!!

Plaats reactie
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

21-07-2005 13:25

Mishandeling/ vernieling

Aan de Zalkerdijk werden op zaterdagnacht twee mannen van 24 en 23 jaar uit Hoogeveen mishandeld door een groep van vijf a zes jongens.
De mannen waren aan het vissen en werden daar door de groep aangevallen en hun auto werd vernield.

Naar aanleiding van de hierboven gemelde mishandeling heeft de politie een onderzoek ingesteld.

De beide mannen werden die nacht omstreeks 02.00 uur op de Zalkerdijk nabij de Wellekolk mishandeld.
Deze kolk ligt, komende uit de richting Kampen, vlak voor Zalk.
De mannen sliepen daar in een tentje en werden wakker, omdat iemand rond hun tent scharrelde.
Op enige afstand van hun tent was een groep jongeren aan het barbequen.
Op een gegeven moment werden de mannen belaagd door een aantal jongeren uit deze groep.
Omdat de situatie steeds bedreigender werd wilden de mannen weggaan.
Daarbij werden ze door mensen uit de groep geslagen. Het lukte de mannen uiteindelijk om in hun auto te ontkomen.
Terwijl ze in de auto zaten werd een ruit vernield. Later bleek dat de hele rechterzijde van de auto was gedeukt.



Zo leuk kan karpervissen dus ook zijn....
kevin heine
Berichten: 31
Lid geworden op: 05-02-2003 01:00
Locatie: kanalenland

21-07-2005 13:37

Hadden ze nog wat gevangen ?
Gebruikersavatar
Koen Septer
Berichten: 867
Lid geworden op: 09-05-2004 19:37
Contacteer:

21-07-2005 13:42

Tsja in dit soort gevallen ben ik al weer erg geneigd een flinke honkbalknuppel mee te nemen en deze dan in dit soort situaties ook te gebruiken...

Blijft allemaal heel erg triest...

Mvg, Koen
Gebruikersavatar
Erik van der Westen
Berichten: 44
Lid geworden op: 20-07-2005 15:12
Locatie: Haarlem

21-07-2005 14:18

en ....wat heeft het allemaal voor zin joh ,de wereld word steeds gekker,weet niet wat voor stoffen erin aardappels zitten tegenwoordig :wink:

niet normaal gewoon effe rustig vissen ,krijg je dit .
veel runs toegewenst....
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

21-07-2005 14:34

ik zou niet weggaan ook.dan laat je zien dat je "bang" / "verstandig" bent

dan ruiken ze je zwakte en pakken ze je.het zijn net hyena`s.

ik zou mn mes trekken en zeggen kom maar (ja ik weet het ,vredelievende mensen -----> heel slecht,en Douwe niet stoer bedoelt hoor :wink: )

willen ze komen steek ik er desnoods een paar in hun flikker.en ja dan moet ik maar gaan zitten/bakken.ik vis altijd met mn meissie en ik vind dat ik haar in een soortemet bescherming moet nemen,ik val nooit iemand lastig ,en vallen ze mij lastig hebben ze een verkeerde aan mij. en de POLITIE !!!!!!?????!!!! heb je ook niks aan. ik ben een keer door 30 gasten op een kermis de tering geslagen om geen enkele reden. ik wist er 3 aan te wijzen bij de smeris ,op aanraden van mn moeder toen, aangifte gedaan,was de eerste en de laatste keer. kreeg een week later 2 messen op mn strot met de woorden: als je weer naar de politie gaat maken we je dood.het is later wel opgelost maar via een andere weg, en die werkte wel.

nou ,ik verkoop mn huid duur. en ik neem er desnoods een paar met me mee.als ze zoiets willen flikken.

en voor de zogenaamde goeie mensen,kom maar op met je commentaar.

zo ben ik nou eenmaal.wie goed doet,goed onmoet (en vice versa)
peter andrae

21-07-2005 14:37

:o ik durf al niks meer te zeggen.
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

21-07-2005 14:55

kevin heine schreef:Hadden ze nog wat gevangen ?


Ja klappen :x
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

21-07-2005 17:39

Michel ik begrijp het wel hoor ook ik laat mij niet zo maar naar een slachtbank voeren maak je maar geen zorgen, ik kan mijzelf behoorlijk goed redden.
Als het niet links om kan dan maar rechts om.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
patrick lodewijks
Berichten: 111
Lid geworden op: 17-04-2005 00:17
Locatie: eindhoven

21-07-2005 18:27

ja het is zo ik heb nog nooit iemand gezien die een maglite kan weg koppen .als iemand lastig is aan het water of iets anders kwaad in gedachten had
gelukkig heb ik het nooit hoeven te gebruiken maar mijn geweld instructie is geschreven en gebruik het als het moet
allemaal een goede en mooie vangst
Gebruikersavatar
Barry Postma
Berichten: 281
Lid geworden op: 14-03-2004 16:46
Locatie: Apeldoorn

21-07-2005 20:59

even over die messen trekker
Ik ben het helemaal met je eens !!!
ik vis ook veel met het vrouwtje en ik heb ook altijd mijn hond mee
als ze die voorbij komen moeten ze mij nog voorbij.

maar mijn hond zou mij van te voren wel gewekt hebben dus dan sta ik paraat met mijn legerpakkie aan (lol)

nee het is natuurlijk te gek voor worden dat je niet eens gewoon lekker kan vissen ik heb pas geleden nog vlak bij het betreffende water zitten vissen met mijn meisje en de kleine het zal je maar overkomen ik denk dat ik zo zwaar uit men slof schiet dat er hele nare dingen gebeuren

liever gewoon van niemand last

groetjes barry
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

21-07-2005 22:03

Michel,
ben het volkomen met je eens. Je moet degene met de grootste bek pakken en dan haakt de rest vanzelf af. Ze schijten meestal zelf ook in hun broek.
Heb dit in Rotterdam ook al vaker meegemaakt met andere vissers.
Een keer waren ze echter niet bang, maar dat is weer wat anders.

Bart-Jaap,
hahahaha, hebben ze in ieder geval niet geblankt. Alleen denk ik dat ik in die situatie liever wel had geblankt.

Patrick en Barry,
tis jammer dat het tegnwoordig zo gaat, maar je moet jezelf wel verdedigen. Die tijd is het nu eenmaal, en anders laat je je helemaal kennen.
Maglite is dan nog de beste optie, ik heb ook wel altijd messen bij me, maar dan krijg je weer meer gezeik achteraf. Maar als het niet anders kan, dan moet het wel.
Peterr Compaijenn
Berichten: 16
Lid geworden op: 29-05-2005 11:31
Locatie: Elburg

22-07-2005 10:39

en dat gebeurd allemaal ong. 20 km van mijn huis af :roll: :roll: :( :cry: :evil: :x

gewoon te triest

Peter 8)
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

22-07-2005 10:48

Das de maatschappij tegenwoordig...! Zelf niet bange zijn... En een maglite kan hard aankomen!! :) :evil:

Maart blijft te zot voor worden dat je niet eens ff lekker rustig een n8je kan vissen...
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

22-07-2005 14:30

heren,

Als we ons er over druk gaan maken. dan kan je net zogoed elke dag thuis blijven. Er kan zoveel gebeuren zonder dat je het van te voren door hebt. of je nou op een rustig of op een druk water vist maakt het allemaal niet uit. als ze wat willen gebeurd het toch wel! laat jezelf er niet door leiden om niet meer te gaan nachtvissen want dat zou zonder zijn,


mvg
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

22-07-2005 16:09

[quote="Patrick van Leur"]heren,

Als we ons er over druk gaan maken. dan kan je net zogoed elke dag thuis blijven. Er kan zoveel gebeuren zonder dat je het van te voren door hebt. of je nou op een rustig of op een druk water vist maakt het allemaal niet uit. als ze wat willen gebeurd het toch wel! laat jezelf er niet door leiden om niet meer te gaan nachtvissen want dat zou zonder zijn,


mvg[/quote]


:lol:
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

22-07-2005 18:24

Ik zeg maar zo, ik zeg maar WOEF !!

Wordt tijd eens een foto-otje te uploaden van mijn "dinges"..

T'is te gek voor woorden weer :evil:...

Wat is gevaarlijker de metro nemen of lekker vissen..
live the life you love and
love the life you live ..
Plaats reactie