DE ZWAAN

Plaats reactie
gosse venema
Berichten: 15
Lid geworden op: 08-11-2003 01:00
Locatie: schagen

20-07-2005 18:23

WIE KAN MIJ WAT VERTELLEN OVER DE ZWAAN!!!
BEN VAN PLAN OM HET HIER EEN TYDJE TE PROBEREN???
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

20-07-2005 18:30

Gosse,

we kunnen je ook gewoon lezen, dus je capslock kan er wel af.

Ten eerste dan nog even welkom. In je eerste twee berichten heb je al twee wateren genoemd en hier maak je geen vrienden mee. Aandacht vestigen op viswateren is nit helemaal de bedoeling hier en ik neem aan, dat je begrijpt waarom.

Als je dus iets wilt weten over een water, vraag je de info nadrukkelijk per PB te sturen, zodat niet iedereen het kan lezen

succes op de Zwaan......er is daar al 1 bewoner minder sinds kort.....

mvg Mitsz
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

20-07-2005 18:51

Achter haal maar een aantal nummer van de karperwereld of karper, staat genoeg over in!!

Daarnaast had Mitsz je al duidelijk gemaakt dat vragen naar info betreffende wateren, hier geen vrienden mee oplevert.

Wil je wat weten, rijd ernaar toe en vraag het de locals...
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wesley Pieterse2
Berichten: 138
Lid geworden op: 05-05-2004 20:56
Locatie: Westervoort

20-07-2005 18:57

idd karperwereld staat alles wat je wilt weten :) :oops:
gosse venema
Berichten: 15
Lid geworden op: 08-11-2003 01:00
Locatie: schagen

20-07-2005 19:07

oke zal voortaan om dat soort dingen denken!!!!!
zit nog nie zolang hier op vandaar!!!!

dit weekend ga ik effe heen maar zal van te voren alles wat ik heb uitspitten!!!!

merci
Richard Klinkenberg
Berichten: 299
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Leiderdorp, Nederland

20-07-2005 23:52

Ik wil je wel wat vertellen hoor. Er zwemt een hele mooie grote vis van wel rond de 40 pond. Ook wel de schilderij genoemd. Zou ik zeker proberen te vangen....

Richard
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

21-07-2005 00:30

Richardje toch......

Voor mij sla je ietwat door nu!!!
Ik veronderstel dat Gosse de boodschap nu wel begrepen heeft.
Beetje flauw om nog zo'n opmerking te plaatsen man!!!
Groet,

John
Willem Barnas

21-07-2005 08:33

Tjeemig man,

Het blijft een never ending story he Sjon? Weet je nog dat we anderhalf jaar terug die moordtopic hadden over naampjes en dergelijken?

We hangen niet graag aan de grote klok, wie Joost kent mag het weten.
Er ligt hier al een compleet gekkenhuis begraven, dus weet jij waar de Bahnhof ist?

Tot genoegen mijne heren,
Mehmet Pamuk :wink:
Gebruikersavatar
JJ de Wals
Berichten: 489
Lid geworden op: 03-01-2005 15:44
Locatie: Twente

21-07-2005 08:50

Heren,

Beetje flauw om Gosse te bekritiseren over zijn vraag over de Zwaan.
Het water is zoals al vermeldt volledig beschreven in de KW, dus iedereen kan het weten. We kunnen wat dat betreft een voorbeeld nemen aan Engeland en Belgie waar gewoon openlijk gepraat wordt over de circuitwateren. De locals van de Zwaan hebben daarin een voortrekkersrol genomen die (nog) door bijna niemand verder is overgenomen.

Jorn
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

21-07-2005 08:57

JJ,

in Engeland hebben ze een sindicaatsysteem, met hele hoge prijzen. Ook de wachttijden zijn erg lang om op de meeste van die wateren te kunnen vissen.
Als je daar je water bekend maakt, heeft dat niet een stormloop van vissers op het betreffende water als gevolg,

Hier is dat wel zo............

mvg Mitsz
Willem Barnas

21-07-2005 09:16

Mitsz,

Verdomd als het niet waar is...


"Zoekt en gij zult echt wel vinden."

Ik weet trouwens nog wel een leuk watertje... :P

Dag hoor,
WB :wink:
Richard Klinkenberg
Berichten: 299
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Leiderdorp, Nederland

21-07-2005 09:48

Bekeerd John??? Heb inhet verleden wel flauwere grappen van jou waargenomen :lol:
Daarbij laten we niet alles zo series nemen we zijn toch niet van marsepein.

Richard
peter andrae

21-07-2005 13:57

:lol: jeroen in de bladen staat alleen het bestand wat er rond zwom,het belangrijkste stond er niet in het mag wel zo zijn dat als je struikelt je aan de overkant ligt maar hier vissen kan nog knap tegenvallen je moet echt wel de plekken weten hier ga ik verders niet op in dat zijn dingen die ieder voor zich moet uitzoeken.

Voor het schilderij hoef je niet meer te gaan die is dood waarschijnelijk ouderdom was ook al een vis van in de 40 jaar en das best oud voor een beestje dat zo zwaar is bevist.

Verders zou ik zeggen ga er gewoon vissen en je ziet wel wat er je vangt.


mvg peter.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

21-07-2005 22:16

Richard,

Totaal niet relevant en neen nog altijd niet bekeerd neen. Wel objectief en voor rede vatbaar, zoals altijd gebleven.
Het gaat slechts om het feit dat die jongen z'n excuses al lang en breed had aangeboden en jij meent nog een trap na te moeten geven.
En om dan 'het schilderij' te gebruiken zullen we maar 'ongelukkig' noemen.
Discussies waar jij op doelt waren gebaseert op ongefundeerde meningen van soms stronteigenwijze mensen die achter hun standpunt bleven dat je elk water maar op het board moet kunnen sodemieteren om elkaar vooral maar 'te helpen'.

Beetje jammer dat ik dit voor jou hier nog moet toelichten, had destijds de indruk dat je wat beter oplette.
Zullen we het maar laten rusten nu?????

Wimkeh,

Ik hab das wel gewust, maar ik zei DO!!..........en wees gewoon de andere kant op.
Dat hebbie hé, als je in het verzet heb gezeten.
Groet,

Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

21-07-2005 23:38

hey gompie.

info over de zwaan? lees de karperwereld maar eens. twee mega verhalen!! heb ze nog wel voor je. staat alleen nog net niet in waar je precies moet zitten.
Richard Klinkenberg
Berichten: 299
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Leiderdorp, Nederland

22-07-2005 01:13

Het gaat slechts om het feit dat die jongen z'n excuses al lang en breed had aangeboden en jij meent nog een trap na te moeten geven.
En om dan 'het schilderij' te gebruiken zullen we maar 'ongelukkig' noemen.
Discussies waar jij op doelt waren gebaseert op ongefundeerde meningen van soms stronteigenwijze mensen die achter hun standpunt bleven dat je elk water maar op het board moet kunnen sodemieteren om elkaar vooral maar 'te helpen'.

Weet je wat nou het leuke is John ik ben nog helemaal met je eens ook :D En dat het hier niet om een stronteigenwijs persoon gaat had ik ook wel door 8)
Echter vond die van het schilderij toch wel leuk, maar ja in Nederland is het niet zo gepast als je om je eigen grappen kan lachen, laten we maar gewoon doen toch? doen we al gek genoeg (zucht)


Richard
Plaats reactie