Stadsvijvers in Enschede

Plaats reactie
James Wiersma
Berichten: 7
Lid geworden op: 27-06-2005 17:13
Locatie: Enschede
Contacteer:

29-06-2005 17:03

Beste Mede karpervissers.

Ik vis nu een aantal jaar op karper alleen nu ivm de geboorte van een tweeling zoek ik een water in Enschede in de buurt van de wesselerbrink.
Om zo nu en dan een avond of dag en af en toe een nachtje te pakken.

Aan de vlierstraat is mij bekend, ook aan de buurserstraat en belgielaan.
Alleen vroeg ik mij af hoe het staat met de karperstand aan de vijver aan de vlierstraat die grenst aan de rotonde, dus niet die bij het Vioshoes.

Kan iemand mij hier meer over vertellen. Of heeft iemand anders goede tips over de vijver aan de belgie laan. Ervaringen bij het vioshoes en de buurserstaat waren niet zo geweldig. Mocht je de antwoorden niet over het forum kwijt willen kan je me ook PB-en of mailen. Alvast bedankt.

Groeten James
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

29-06-2005 18:52

Ik heb vroeger wel gevist aan de Vlierstraat en aan de Bettonvijver. Beide redelijk gevangen, tot een pondje of 23..

Erg veel info heb je niet nodig, het is echt te makkelijk om daar te vissen.
Robert Franssen
Berichten: 85
Lid geworden op: 16-05-2005 16:23
Locatie: Borculo

29-06-2005 19:09

Bijna allemaal knolletjes water!
Ze bijten of ze bijten niet.
James Wiersma
Berichten: 7
Lid geworden op: 27-06-2005 17:13
Locatie: Enschede
Contacteer:

29-06-2005 19:28

En de andere vijvers ja knolletjes.
Maar ik wil korte sessie's en vangen :) ivm tijdgebrek en kleine kinderen.

Ja de vlierstraat ken ik ik bedoel eigenlijk de vijver aan het verlengde van de vlierstraat. Grensend aan de rotonde en een fietspad.

Betonvijver waar zit die? Die kende ik nog niet.

Thx. voor de info.
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

30-06-2005 10:19

Hoi James,