villapark akenveen

Plaats reactie
piet vlot
Berichten: 52
Lid geworden op: 24-07-2004 19:03

28-05-2005 10:00

ik ga van de zomer een weekje op vakantie naar villapark akenveen
heb daar een huisje geboekt aan het water,weet iemand of daar ook nog toevallig een karpertje rondzwemt?

mvg
edo krul
Berichten: 75
Lid geworden op: 28-01-2003 01:00
Locatie: denhaag
Contacteer:

31-05-2005 20:52

ja zeker zwemt daar karper je heb een put van 4 hectare met een leuk bestand aan karper en de groote plas waar je niet mag vissen en die is geloof ik 12 of 13 hectare met een paar zeer mooie vissen er op is ook vrij diep dus maak er wat van en ik hoor wel wat je heb gevangen

groetjes edo
Gebruikersavatar
Jos Holla
Berichten: 585
Lid geworden op: 18-04-2004 23:51
Locatie: Almere
Contacteer:

02-06-2005 11:26

Ik ben er wel eens wezen kijken. Het grote meer ziet er schitterend uit, maar is gereserveerd voor duikers. Vissen verboden dus!

De kleine plas is een echte plas! Uitstekend geschikt om onderhands in te gooien.

Er stond ooit een foto in de brochure van een jongen met een karper, en op de achtergrond het grote meer. Bij navraag bleek dus dat je daar niet mag vissen. Ik heb gemaild naar Hogenboom dat die foto misleidend was, en dat we dus voor Jan met de korte achternaam helemaal naar Tynaarloo waren gereden om een kijkje te nemen. Het antwoord was een lulverhaal, maar in de nieuwe brochure was de foto dermate aangepast dat het meer op de achtergrond niet meer zichtbaar was.

Als de visplas 4 ha is, dan is hij na onze komst waarschijnlijk verbreed en verlengt en verbreed en verlengt en ......
Plaats reactie