Grote vis uit Voedingskanaal?

Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

13-09-2005 14:07

Vanwaar deze opsomming?
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

13-09-2005 14:36

Dat is een kleine greep uit de wateren hier in de buurt waar grote vissen zwemmen.. waar maak je je druk om
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

13-09-2005 14:42

Ik maak me nergens druk om, begreep alleen niet waarom er ineens een lijst van wateren word gepost.
Boudewijn Stolk
Berichten: 287
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Waterland
Contacteer:

13-09-2005 17:18

jij kende ontelbare wateren waar zogenaamd dan geen grote bakken zouden zwemmen bij jouw in de buurt, maar mijns inziens zijn er weinig echte wateren te noemen waar ze niet zwemmen
Gebruikersavatar
caspar hendriks
Berichten: 151
Lid geworden op: 30-04-2003 02:00
Locatie: Rotterdam

13-09-2005 17:26

dat jullie niet nog meer wateren noemen....
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

13-09-2005 20:22

Nou, geloof me dat ik er zat ken. Maar ik ben niet zo'n persoon die zomaar een reeks wateren op tafel leg.
Sommige mensen wel en daar krijgen we meestal bonje over hier op het forum.
Gebruikersavatar
caspar hendriks
Berichten: 151
Lid geworden op: 30-04-2003 02:00
Locatie: Rotterdam

13-09-2005 22:38

Er kwamen er anders weer genoeg voorbij!
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

14-09-2005 10:15

Ja, maar dat zijn gelukkig de reeds bekendere wateren.
Gebruikersavatar
caspar hendriks
Berichten: 151
Lid geworden op: 30-04-2003 02:00
Locatie: Rotterdam

14-09-2005 10:30

Niet voor iedereen!!!
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

14-09-2005 12:13

En zijn zat wateren die in de buurt bij mensen bekendheid hebben, maar voor 80% vn Nederland niet. Ik heb het zelf ook meegemaakt dat mensen ineens van heinde en verre aan kwamen keutelen omdat ze hier of daar wat gehoord hadden over wateren waar je wel het 1 en ander zou kunnen vangen. Of we daar op zaten te wachten...


Als jij wilt dat het daar straks tjokvol zit, er een paar lastigers tussen hebt en het nachtvissen geheel verboden gaat worden, moet je vooral zo doorgaan. Maak je geen vrienden mee, denk ik zo....

Ik maak me nergens druk om, begreep alleen niet waarom er ineens een lijst van wateren word gepost.
zoals anderen niet begrijpen waarom jij zo uitbundig 1 speciifiek water opnoemt. Is mijns inziens nog veel erger....
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

14-09-2005 12:24

de wateren die net voorbij kwamen zijn bijna allemaal openbare federatie wateren, waar nacht vissen uitsluitend is toegestaan de 3 zomermaanden en dan nog zonder tent ook. Op de andere wateren mag je al helemaal niet meer nachtvissen en vallen gewoon binnen verenigings grenzen.

Moet gewoon niet zo overdrijven, nergens goed voor..

mvg Lex
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

14-09-2005 14:38

Inderdaad, zijn gewoon openbare wateren. Iedereen kan erachter komen en de meesten zijn gewoon bekend.

En de mensen die van heinde en verre komen besteed ik geen aandacht aan, die zullen snel genoeg weer weg zijn.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

15-09-2005 10:22

Denny Verdoold schreef:Wat doe je dan hier, dan ga je toch lekker vissen.


ik moet vandaag ook werken, en de PC staat naast mijn muziekstudio (andere hobby).... dus, vissen is er niet bij, maar voorbereiden gelukkig wel... Morgen weer een dag...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

15-09-2005 11:09

Vang ze.
patrick de leeuw van ween
Berichten: 50
Lid geworden op: 13-05-2005 14:48

15-09-2005 11:30

nou denny ik wil je alleen maar zeggen dat het waar is dat er vissen van dat formaat worden gevangen op het voedingskanaal denk eens logisch na! op de brielse maas zwemmen ze ook waarom dan niet in het voedingskanaal???
Boudewijn Stolk
Berichten: 287
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Waterland
Contacteer:

16-09-2005 00:28

Waar?
Ich sage so: Besser ein schwanze in die hole dan die luft von zehn
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

16-09-2005 00:42

Sven van Anrooy schreef:
Denny Verdoold schreef:Dus ik snap niet waar jullie je druk om maken, of zijn jullie bezig op deze wateren?


Er zijn ook nog karpervissers die niet aan diet soort foraq mee werken omdat ze gewon lekker willen vissen ipv achter het internet zitten. Die niet weten dat het bestaat, en die zelf alles willen uitvogelen. Die vergeet je volgens mij een beetje...

Als die ineens allemaal onbekenden zien die op 'hun' water komen vissen, vinden ze dat ook niet zo geweldig, denk ik.....


Sven,

En nu even tussen jou en mij (nu mijn pc het nog ff doet :) )...ik kan mij geheel vinden in jou woorden hoor. :P
Maar het bevreemdt mij wel ten zeerste deze woorden hier op deze site van jou te vernemen, terwijl ik een soortgelijk akkefietje heb met een ander persoon op een andere site (Jij weet welke ik bedoel!) en dan reageer je richting mij dat je het maar "triest" vindt en dat iedereen maar gewoon namen van wateren moet kunnen noemen , hoe kun je nu binnen twee weken , twee totaal tegenstrijdende meningen neerzetten...sorry hoor, ikke niet begrijpen :-?
mvg
Hans Brinkel
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

16-09-2005 08:49

Hans Brinkel schreef:
Sven van Anrooy schreef:
Denny Verdoold schreef:Dus ik snap niet waar jullie je druk om maken, of zijn jullie bezig op deze wateren?


Er zijn ook nog karpervissers die niet aan diet soort foraq mee werken omdat ze gewon lekker willen vissen ipv achter het internet zitten. Die niet weten dat het bestaat, en die zelf alles willen uitvogelen. Die vergeet je volgens mij een beetje...

Als die ineens allemaal onbekenden zien die op 'hun' water komen vissen, vinden ze dat ook niet zo geweldig, denk ik.....


Sven,

En nu even tussen jou en mij (nu mijn pc het nog ff doet :) )...ik kan mij geheel vinden in jou woorden hoor. :P
Maar het bevreemdt mij wel ten zeerste deze woorden hier op deze site van jou te vernemen, terwijl ik een soortgelijk akkefietje heb met een ander persoon op een andere site (Jij weet welke ik bedoel!) en dan reageer je richting mij dat je het maar "triest" vindt en dat iedereen maar gewoon namen van wateren moet kunnen noemen , hoe kun je nu binnen twee weken , twee totaal tegenstrijdende meningen neerzetten...sorry hoor, ikke niet begrijpen :-?
mvg
Hans Brinkel


Het was triest hoe jij reageerde op E., en aangezien E. het water totaal niet bij naam noemde, en er absoluut niet (behalve dan door locals die het kennen) te achterhalen was waar het was, vind ik niet dat die vergelijking op kan gaan.

Ik citeer:
Het is tegenwoordig wel zo dat als je wateren bij naam gaat noemen met een paar knappe vissen,dat het sneller druk wotrdt enzo, maar zoals op E. zijn foto´s:

Er zijn vast wel meer plekken met hekjes en bomen...


Meer kan ik in zijn topic niet vinden over dit onderwerp, wat ik gezegd heb. Het ging mij erom, dat een iemand lekker moet doen wat hij zelf wil, en de vergelijking met E. en wat D. hier allemaal beweert, gaat echt niet op. Ik vind het totaal verschillend...

Dit is wel een heel extreem voorbeeld, een water met naam noemen, stekken noemen, een mogelijke vis....
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Chris Kroesen
Berichten: 677
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

16-09-2005 10:25

Heren ik vis op beide wateren die hier genoemd zijn, ik zou graag willen hebben dat jullie voortaan de wateren niet bij naam noemen. Heb een beetje respect voor mensen die hier al 10 jaar lang vissen aub. ik zou het fijn vinden als jullie dat mierenneuken onderling oplossen via pb of email maar niet hier!
Christian Kok
Berichten: 10
Lid geworden op: 05-09-2005 20:19
Locatie: Woudenberg

16-09-2005 13:37

Waar is dit forum eigenlijk voor? Om elkaar te helpen toch? Beetje jammer dat iedereen hier het water waar ze vissen tot hun eigendom maken......... Sssttt, niet vertellen dat hier dikke vis zit, want stel je voor dat er een keer iemand anders komt vissen... :-?
Geen woorden, maar daden!
Ferdi van Essen
Berichten: 149
Lid geworden op: 13-06-2002 02:00
Locatie: Nijverdal

16-09-2005 15:33

Christiaan,

Wacht maar tot een keer een van "jouw" wateren naar de klote wordt gehopen, doordat het op wat van manier dan ook in "het nieuws" komt.

Dan praat je wel anders, en hou je de volgende keer ook je mond dicht als je b.v. een dikke hebt gevangen.

Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat het soms onvoorstelbaar hard kan gaan, als er ergens een dikke vis wordt gevangen. Engelsen, Duitsers, Polen, enz. enz.

Heb het jammer genoeg zelf ook meegemaakt, dus hou het a.u.b. voor je, via een p.b. is het net zo makkelijk.

Je bent ook niet de enige die er vist !!

Met sportieve groet,

Ferdi
HIJ KWAM op mijn voerplek
HIJ ZAG de binnenkant van mijn net
HIJ OVERWON mijn stoutste dromen
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

16-09-2005 15:56

Ik heb het al vaker gezegt: Ik vind namen noemen van wateren open en
bloot op het board, dom...! Wil je iemand info geven, doe dat dan via mail
of pb. Ook hiermee ben ik zeer voorzichtig!
Ik ben absoluut niet egoistisch, maar heb al vaak genoeg ellende mee ge-
maakt als ik uit goed wil iemand probeerde verder te helpen! Dus 't is
maar wat je leuk vind... :roll:

groetjes Benny
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

16-09-2005 17:41

Het was triest hoe jij reageerde op E., en aangezien E. het water totaal niet bij naam noemde, en er absoluut niet (behalve dan door locals die het kennen) te achterhalen was waar het was, vind ik niet dat die vergelijking op kan gaan.

Ik citeer:
Het is tegenwoordig wel zo dat als je wateren bij naam gaat noemen met een paar knappe vissen,dat het sneller druk wotrdt enzo, maar zoals op E. zijn foto´s:
Er zijn vast wel meer plekken met hekjes en bomen...


Meer kan ik in zijn topic niet vinden over dit onderwerp, wat ik gezegd heb. Het ging mij erom, dat een iemand lekker moet doen wat hij zelf wil, en de vergelijking met E. en wat D. hier allemaal beweert, gaat echt niet op. Ik vind het totaal verschillend...

Dit is wel een heel extreem voorbeeld, een water met naam noemen, stekken noemen, een mogelijke vis....[/quote]
Sven,
Je slaat wederom finaal de plank mis!.."er zijn wel meer plekken met hekjes en bomen "...het zit hem in de tekst en een ander bijgevoegd plaatje!!!!...zal het je wel uitleggen per pb :-?
gr
Hans
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

16-09-2005 22:22

Iedereen maakt zich de laatste tijd druk over die Duitsers, Polen en al die soort figuren.
Maar die komen echt overal hoor, ook al word er niks over die wateren gezegd.
Je zou denken dat ze naar de grote wateren in Nederland komen, zoals de Nieuwkoopse Plassen en dat soort wateren.

Maar hier bij mij in de buurt zitten ze zelf op de kleinste en onbekendste wateren.

Als we ons daar al druk over moeten gaan maken? :-? :-?
Boudewijn Stolk
Berichten: 287
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Waterland
Contacteer:

16-09-2005 22:36

Wat te bedenken van Belgen? Joegoslaven?Friessen??Ik heb laatst gevist met een Antiliaan?
Ich sage so: Besser ein schwanze in die hole dan die luft von zehn