De Vliet (bij Leidschendam)

Plaats reactie
Rik Schaap

08-07-2002 11:29

Goedesmorgens,

Ik ben op zoek naar informatie over De Vliet bij Leidschendam /Voorschoten. Ik heb hier nog nooit gevist en ben meerdere keren gaan kijken. Bij diverse vissers gaan informeren dat was echter alleen witvis/snoekbaars-informatie en konden mij weinig info geven over karpers stekken/voer/aas. Ik ben een kleine 8km afgereden op de fiets maar heb nog steeds geen idee waar te beginnen. Even voor de duidelijkheid: ik ben geen stekkenpezer!!! En ben zelf bereid er ook tijd in te steken voor onderzoek maar dan moet ik wel weten waar te beginnen! Hierbij mijn e-mail adres:

e_lambooy@hotmail.com

Zelfs als je alleen een indicatie geeft in welke richting ik moet beginnen ben ik al een stuk wijzer!

Alvast dank voor de moeite!
dave karels
Berichten: 72
Lid geworden op: 12-03-2002 01:00

08-07-2002 15:55

Hoi Erik,

Probeer het eens bij de sluis in Leidschendam en bij de vele inhammen en bruggetjes,je kent vast wel die molen in Leidschendam waar al die balken in het water liggen...
Je kan bijna overal wel je visje vangen,ook op plekken waar het kanaal strak rechtdoor loopt.
Er zit vrij veel vis,dus een vis vangen moet wel lukken,met boilies,mais enz enz...

Succes en vang ze!
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

08-07-2002 23:47

Beste Erik,

Hoe was het bij de "Ford"?
Wat de Vliet betreft stuur ik je wel even een prive berichtje, al heb ik nu weinig tijd.
Begin volgende week laat ik je wat weten.
Groet,

John P.
Rik Schaap

09-07-2002 09:04

GOED!

Heb 2 dagen lang lopen stuinen en er 4 weten te landen (3 verspilt aangezien die allemaal het riet wisten te bereiken...) met een pennetje en een enkele maiskorrel! TOPPIE!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Erik Lambooy op 2002-07-09 09:06 ]</font>
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

13-07-2002 21:29

Beste Erik,

Kheb je een prive-berichtje gestuurd hierover omdat m'n mail het even niet doet.
Sucses,

John
Plaats reactie