16-Hoven

Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

17-03-2008 15:23

leuk vissen daar in zuid holland merk ik al...prutsers. gewoon te triest!
geel he
Gebruikersavatar
Ronald Ermes
Berichten: 388
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Schiedam

17-03-2008 15:49

Is deze plas ineens weer hot item nadat iemand besluit te reageren op een topic die helemaal niet over deze plas gaat en die al maanden oud is ?

Wat ik vervelend vind is dat mensen op dit board zo'n kopieer gedrag vertonnen. Ze lullen bepaalde meningen maar na zonder dat ze iets zelf hebben ervaren ?!

Zo ook over deze plas, makkelijk water.. heel veel grote vissen die makkelijk te vangen zijn !?.. wel eens gevist vraag ik mezelf dan af ? Wel eens wat gevangen ook !?
Dat deze plas vissen herbergt die orgineel ergens anders hebben gezwommen dat zal ik niet ontkennen maar noem mij een water waar dat niet het geval is ? En als je zo'n water weet, sta jij er 24/7 naast om te controlleren dat er niemand met een bewaarzak aan komt rijden. Tussen iets weten en iets denken te weten zit een groot verschil.

Wat me wel opvalt is dat er zoveel mensen tegen het vissen zijn op een put waar gestolen vis opzit... wat me ook opvalt is de drukte die ik elk weekend weer waarneem langs deze putten..

gr Ronald.
TTB Baits !
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

17-03-2008 17:03

ieder zijn meug zeg ik maar....mij zal je er nooit zien en ik zal er ook zeker nooit komen omdat ze elkaar toch het licht in de ogen niet gunnen....doe vooral waar je goed in ben of zal ik zeggen waar je vooral niet goed in ben :wink:

en ik heb nooit gezegt dat het makkelijk is om er een vis te vangen alleen dat het niet moeilijk is om er een DIKKE vis te vangen...

als je je trouwens aangevallen voeld dan zou ik ook vooral hoog van de toren gaan blazen en er lekker tegenin gaan.....

@vinnie:
als je het zo goed heb gedaan op al die rivieren snap ik niet wat je zoek in een pikpot maar goed :-? ... en wat betreft nieuwkoop en du der kunnen we misschien vissen vergelijken want daar heb ik ook nog wel een schoenendoos vol van. :wink:

gr jeroen
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
Ronald Ermes
Berichten: 388
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Schiedam

17-03-2008 18:02

Jeroen van Groen schreef:als je je trouwens aangevallen voeld dan zou ik ook vooral hoog van de toren gaan blazen en er lekker tegenin gaan.....


Als reageren ergens op al 'hoog van de toren blazen' wordt genoemd... dan blazen hier op het board wel veel mensen hoog van de toren. Dan kunnen ze dit beter geen forum of board noemen maar een 'hoog van de toren blazen site'

Ik snap niet zo goed wat je doel is. Je bent net aangemeld en gaat in een 3 jaar oude topic even uit de doeken doen hoe een vis aan zijn einde is gekomen. Aardig verhaal, maar het is niet het eerste verhaal wat ik hoor over deze vis en waarschijnlijk ook niet het laatste.

Vervolgens beschuldig je ook nog eens een paar mensen van de KSN.
En dan vraag ik mee eerlijk gezegd af.. Voor iemand die zich net heeft aangemeld, wie blaast hier nou hoog van de toren ?

Jeroen van Groen schreef:ik vin het te gek voor woorden dat er rotte appels zitten in de KSN die eigenlijk alleen maar studeren waar de dikke vissen zwemmen deze te vangen en dan een diashow te geven op een opendag dit is een percentage van 3 tot 5% die waaronder zeer bekende namen het gewoon verzieken voor de rest......


Hoe dan ook, ik wens je een fijne tijd toe op carpboard. Heb je de "voorstelhoek" al gevonden?

Gr Ronald.
TTB Baits !
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

17-03-2008 21:10

dus dit wil betekenen als je net lid ben geworden van carpboard en geen lid ben van KSN dat je eigenlijk je nergens mee mag bemoeien...ook al vis ik al haast 20 jaar gericht op karper....mooie boel is dat haha.

nou succes ermee dan maar :-?
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

17-03-2008 21:19

Jeroen heb wel gelijk wat maakt het nou uit hoeveel berichten je hebt gepost of hoe lang je lid bent?
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

17-03-2008 21:31

Ik vind jullie allemaal maar triest


haha
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

17-03-2008 21:37

Lexus Cuyten schreef:Ik vind jullie allemaal maar triest


haha


en dat uit de mond van iemand die een link naar dune heeft 8) hahaha :-?
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

17-03-2008 21:41

Jeroen van Groen schreef:
Lexus Cuyten schreef:Ik vind jullie allemaal maar triest


haha


en dat uit de mond van iemand die een link naar dune heeft 8) hahaha :-?




He rustig aan he ... jeugd sentiment ... ik weet zeker dat je helemaal afgeluisterd hebt 8)
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

17-03-2008 21:47

oke sorry zal het niet meer doen :wink:
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

18-03-2008 21:44

Kut...

Zit met een tijdverschil hier... Is de hele discussie alweer gesust :( :-?


Nog een klein dingetje dan, licht wordt er meestal meer in ogen gegunt op doorgeviste wateren dan op de grote onbekendere wateren in mijn ervaring. Logisch ook wel aangezien je meer geheim kan houden met meer geheimen.


Ik moet eerlijk toegeven dat ik tot een jaar of vijf geleden dezelfde insteek had als Jeroen, je zou me echt alleenmaar zien op de serieuse shit, tot ik door een nieuwe vismaat in het oosten gewoonweg erg veel plezier begon te beleven aan twee door ons (vismaat) zo genoemde park-put-prut waters, niet om de grote vissen alleen, misschien omdat ik niet altijd keihard wil werken voor een vis maar eerder hard denken..., kan niet echt een rede geven eigenlijk. er is gek genoeg best charme zit aan concourplassen en kanalen al zou ik er ook zeker niet m'n volle zinnen op willen zetten. Over het algemeen kies ik ook liever voor uitdaging maar een beetje variatie kan geen kwaad.

Gr Vin
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
bertho keur
Berichten: 423
Lid geworden op: 31-08-2006 21:18

22-03-2008 13:51

denk dat ik maar stop met vissen :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
word hier zo moedeloos van.
persoonlijk vis ik al bijna nooit in meer in mijn regio, door dit soort gezeur.
mensen die elkaar niks gunnen, vis overzetten etc en maar stoer doen met hun solarpodje.
geef mij maar de rivieren, ben benieuwd hoelang het duurt voordat ook dit verziekt word.
en bedankt
Better to rule in hell, then serve in heaven.
Gebruikersavatar
robert sterrenberg
Berichten: 155
Lid geworden op: 26-08-2006 11:13
Locatie: rotterdam

25-03-2008 00:01

Zo lang wateren met naam en faam klakkeloos op het board gesmeten worden zullen wij altijd onderhevig zijn aan gloryhunters en visverplaatsers. Als je hier tegen bent, werk er dan niet aan mee. De lijst met wateren in de topic Vissen in Nederland is ongeveer oneindig. Zo graaf je je eigen graf EN die van vele vissen... En ja, er bestaan in deze regio echt nog wel wateren met een eerlijk verkregen bestand. Alleen zal je die mij niet horen noemen. Zoek en gij zult vinden. En houd je bek dan ook. groeten, Robert
Rotterdam - Stad zonder hart maar ik heb hart voor mijn stad...
bertho keur
Berichten: 423
Lid geworden op: 31-08-2006 21:18

25-03-2008 19:36

mij zak je niet horen :wink:
Better to rule in hell, then serve in heaven.