parc sandur landal nabij emmen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
paul engel
Berichten: 69
Lid geworden op: 03-06-2003 02:00
Locatie: amersfoort

13-02-2005 18:49

hallo allemaal,

ik heb mijn vakantie geboekt bij het landalgreen park, parc sandur. ik ben benieuwd of jullie enige idee hebben wat voor soort park het is en of er gevist kan worden. zo ja zit er ook karper en zijn ze makkelijk te vangen.
ik wil hetl iefst zoveel mogelijk info. dus alle kleine beetjes helpen.

mvg

paul engel
schoonheid blijft... ponden vervagen... dus laten we aub niet op ponden gaan jagen zodat de schoonheid kan vervagen
Gebruikersavatar
taco van vuuren
Berichten: 123
Lid geworden op: 31-03-2002 01:00
Locatie: Velsen

14-02-2005 16:55

Ha de medevissers,

Net zoals Paul willen mijn familieleden een aantal dagen in een vakantiepark verblijven. Ik zou in Sandur graag een aantal dagen
willen vissen. Heb van internet al diverse plattegrondjes gedownload en
het forum uiteraard flink bestudeerd doch merk ik op dat er over
Sandur of de Rietplas niet zo heel veel te vinden is. Op de plattegrondjes wordt ik qua dieptes ook niet veel wijzer. Heb namelijk geen zin om alleen maar de vissen in slootjes met 20 cm water..

Ik zou graag willen weten welke kant de meeste potentie heeft qua ruimte om uit te leggen en diepte. Misschien kan iemand iets vertellen over het bestand. E.e.a. mag in een prive-bericht of op het board. Mij zou je er in ieder geval een plezier mee doen. Mocht het niet de moeite waard zijn dan zou het park kempervennen mogelijk een optie zijn.

Groetjes Taco
Je bent nooit te oud om te leren !!
Gebruikersavatar
paul engel
Berichten: 69
Lid geworden op: 03-06-2003 02:00
Locatie: amersfoort

14-02-2005 17:05

hallo taco,

mocht jij eventueel wat info krijgen zou je mij daar dan ook van op de hoogte brengen

mvg
schoonheid blijft... ponden vervagen... dus laten we aub niet op ponden gaan jagen zodat de schoonheid kan vervagen
Alex Kroezen

23-03-2005 21:47

Er zit grote vis op de Rietplas maar het is een behoorlijke slok water.
Plaats reactie