KC Binnenmaas Meeting 21-01-2005

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thijs van Rees
Berichten: 63
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Puttershoek
Contacteer:

17-01-2005 22:25

Beste Karpervissers,

Vrijdag 21 januari a.s. organiseren we een meeting voor iedereen die belangstelling heeft voor het karpervissen op de Binnenmaas.

Deze avond(en) willen we als karpervissers onder elkaar praten over het karpervissen op de Binnenmaas en karpervissen in het algemeen.
Op deze avond, die we bij succes een aantal malen per jaar willen organiseren in ons clubgebouw direct aan de Binnenmaas, kan iedereen zijn ideeen kwijt over het karpervissen op/aan de Binnenmaas, wat er volgens jullie te verbeteren valt en willen we jullie zo veel mogelijk up to date houden over het (karper)vissen op de Binnenmaas.

Hierbij nodigen we alle karpervissers uit die een avondje lekker over karpervissen willen praten, zodat we onze plannen aan kunnen passen op de wensen en ideeen van de karpervissers. Vis je niet (zo vaak) op de Binnenmaas en wil je toch graag komen is dat ook geen enkel probleem!


Iedereen is welkom vanaf 20.00 uur in het clubgebouw, Nieuwstraat 34-36 te Westmaas. Wil je meer informatie of ben je van plan langs te komen op deze avond, mail ons dan even: kcbinnenmaas@hotmail.com
Steef van Dalen
Berichten: 34
Lid geworden op: 09-11-2004 15:20
Locatie: P'hoek
Contacteer:

17-01-2005 22:30

Ik ben waarschijnlijk van de partij.
Dan stuur ik nog wel een mailtje.

Groeten

Steef van Dalen
Gebruikersavatar
Remco van Hal
Berichten: 550
Lid geworden op: 28-06-2005 00:13
Locatie: Strijen

28-06-2005 00:27

Het is een beetje laat dit bericht maar wat ik niet helemaal goed snap is de meerwaarde van deze club buiten de gezelligheid. Je kan wel allemaal ideeen opgooien maar het lijkt mij beter om dit te bespreken met de visvereniging van maasdam en westmaas. Naast karpervissers zijn er natuurlijk ook nog andere soorten vissers die gebruik van het water willen maken.

Ik zie je nog wel een keer langs de waterkant thijs ;)
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

01-07-2005 21:50

Remco,

zonder dit soort bijeenkomsten weten de karpervissers elkaars wensen niet ( behoudens het geroddel en geleuter in de locale hengelsportwinkels ).

Misschien een idee om als groep karpervissers je ideen aan de ALV voor te leggen? Worden ze meteen besproken en heb je als groep een redelijke grote mate van invloed.

Snappie ?
Gebruikersavatar
Remco van Hal
Berichten: 550
Lid geworden op: 28-06-2005 00:13
Locatie: Strijen

02-07-2005 00:18

Hoi Michel,

Mijn vraag is al beantwoord door Thijs. Wat ik niet snapte is wat het nut was van ideeen opbrengen omdat je ook nog een visvereniging heb en dat er ook nog witvissers en roofvissers zijn. Maar Thijs zit ook nog in het bestuur van de vereniging van maasdam en kan zo de ideeen voorschuiven.
Gebruikersavatar
Thijs van Rees
Berichten: 63
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Puttershoek
Contacteer:

05-07-2005 09:23

Kleine correctie, in het bestuur van HSV Westmaas / Mijnsheerenland.


MvG,

Thijs
Plaats reactie