Camping voor alleenreizende jongeren

Plaats reactie
Gebruikersavatar
roy bakkenes
Berichten: 24
Lid geworden op: 02-03-2002 01:00
Locatie: Woudenberg

11-01-2005 08:21

Hallo,
ik ben op zoek naar een leuke camping, waar ik met een maatje kan gaan vissen. Ik heb al veel leuke campings gevonden met leuk viswater maar bij navraag worden wij niet toegelaten in het hoogseizoen...Alleen in het laagseizoen worden wij toegelaten, dit komt niet goed uit met onze vakantie...Wij willen in de zomervakantie 2 weken op een camping staan, waar we lopend naar een leuke visstek kunnen gaan. Deze camping zoeken wij omdat m'n ouders naar een camping gaan waar geen viswater is.
Heeft iemand informatie, laat het dan even weten.
Roy
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

11-01-2005 10:03

Hoi Roy. Mijn ervaring is dat je op kleine of boerencampings eerder succes zult hebben dan op de grotere.
Ikzelf ga in de zomervakantie al een aantal jaar weg, en de laatste 2 jaar ook alleen met 'n maatje. Sinds 2 jaar ben ik verzeild geraakt op een hele mooie camping, in een superomgeving met hele aardige eigenaars. Ik voel me daar nu helemaal thuis, en ga er ook elk jaar met veel plezier naar terug. Het enige is dat wij daar tot nu toe de enige karpervissers zijn, en dat wil ik graag zo houden....
Een tip die ik je kan geven is: Zoek naar kleine campings, die wat landelijk gelegen zijn. Probeer vervolgens via bijv. multimaps.com of een andere site te kijken of er water in de buurt is, en kijk vervolgens wat dat aan vismogelijkheden biedt.
Een telefoontje met de eigenaars, waarin je uitlegt waarom je graag 2 weekjes zou willen komen zou dan al genoeg moeten zijn, de meeste mensen doen daar verder niet zo moeilijk over....
Succes ermee!

Mvg. Daniel
killian de bruijne

11-01-2005 19:03

[quote="roy bakkenes"]Hallo,
ik ben op zoek naar een leuke camping, waar ik met een maatje kan gaan vissen. Ik heb al veel leuke campings gevonden met leuk viswater maar bij navraag worden wij niet toegelaten in het hoogseizoen...Alleen in het laagseizoen worden wij toegelaten, dit komt niet goed uit met onze vakantie...Wij willen in de zomervakantie 2 weken op een camping staan, waar we lopend naar een leuke visstek kunnen gaan. Deze camping zoeken wij omdat m'n ouders naar een camping gaan waar geen viswater is.
Heeft iemand informatie, laat het dan even weten.
Roy[/quote]

hoi ik weet wel wat leuks voor je!

t is eigenlijk geen camping maar een park van centerparcs. waar ze niet zo moeilijk doen over vissen. t park heet: kempervennen. t is vlakbij eindhoven, je hebt daar een mooi meer met oersterke vissen...

wel een aanrader vind ik zelf! kost je ook niks....



groeten
Plaats reactie