waar grote karper in breda en omstreken ????

h van den boogaard
Berichten: 80
Lid geworden op: 20-06-2006 13:30
Locatie: Breda
Contacteer:

09-08-2006 08:37

Dat is nou het grappige. 2 dagen gevoert met tijgernoten op 1 plek en de 3de dag bevist met tijgernoten. En m'n andere hengel wild weg naar de overkant gegooit met een martin sb tijgernoot bollie. Op de tijgernoot geen actie te bekennen en om 02:00 uur ging hij er vandoor met de martinsb bollie. M'n maat 1 plek bevoert met hennep en hij ving er een op net op zijn andere hengel ( ook aan de overkant ) De volgende keer maar een voerplek aan de overkant maken.
Zijn er mensen die de dvd's van korda state of the art underwater carp fishing hebben gezien ? Mijn voerplek met tijgernoten lag vrij dicht bij een lantaarnpaal. Op de korda dvd's was vrij goed te zien dat de karpers de rig nog al eens zagen liggen en hier van weg gingen. en zig op de losse noten voerde. Zal het nooit weten natuurlijk maar denk als ik me rig beter had gecamoefleert dit meer s6 had op gelevert.
als ik terug kom van vakantie de 24ste dan neem ik een paar dagen voor de waterkant. Ben nog in twijfel of richting oosterhout te gaan of aan therheiden. Maar daar kan ik 2 weken over na denken. Hebben ze in griekenland karper ? haha :D
heb je niks leuks te zeggen, zeg dan niets.
een dag de zon, Doet een week regen vergeten.
Is het beter om iets niet te hebben, Dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.
Live your dream.
Luke Peters
Berichten: 517
Lid geworden op: 22-06-2006 15:24
Locatie: Limburg
Contacteer:

10-08-2006 10:47

......???? lijkt me een beetje dom je visstek verraden.....



"zuch"
h van den boogaard
Berichten: 80
Lid geworden op: 20-06-2006 13:30
Locatie: Breda
Contacteer:

10-08-2006 12:21

kun je me uitleggen waarom dit dom is ?
overal zit karper hoe groter het water hoe groter de vis is toch geen geheim. Iedereen weet de suikerunie te vinden of het wilhamina kanaal bij oosterhout. Het zal toch aan de visser liggen wat hij weet te landen. En een echte vaste stek heb ik er maar een, en die hoor je mij niet noemen 8) . Buiten dat gun ik iedereen zijn vis
heb je niks leuks te zeggen, zeg dan niets.
een dag de zon, Doet een week regen vergeten.
Is het beter om iets niet te hebben, Dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.
Live your dream.
Michel Ots
Berichten: 49
Lid geworden op: 24-04-2002 02:00
Locatie: Breda

10-08-2006 15:16

Luke Peters schreef:......???? lijkt me een beetje dom je visstek verraden.....
"zuch"


is een beetje dom om zo te reageren....

[Sarcasme]
Iedereen weet wel dat er op de Mark vis zit (verder zit er nergens vis in de omtrek)..... Maar nu ik heb gelezen van deze geweldige vangst van één vis ben ik de komende weken alleen nog maar daar te vinden en ik zal aan beide hengels een martin sb tijgernootboilie doen (iets anders eten ze niet) om deze naar de overkant te gooien (dat is de enige plek op de Mark waar een vis zit). Misschien vang ik dan ook wel een vis..... :-?
[/Sarcasme]

Als er iemand dit bericht leest en daaruit opmaakt dat het een geweldige stek is om daar vervolgens te vissen dan kan ik niet anders concluderen dat deze persoon zeer kortzichtig is. Resultaten uit het verleden bieden nu eenmaal geen garantie voor de toekomst :wink:

Michel
Liever één karper op de mat, dan geen mat.....
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

10-08-2006 16:43

Helemaal gelijk Luke, ik bedoelde met mijn opmerking op de vorige pagina hetzelfde. Werd alleen niet helemaal begrepen...

Maar ach jongens, straks niet lopen klagen dat er ineens meerdere andere gasten op jullie stuk vissen/voeren he?! Je moet het zelf weten, maar je zit tot op heden op een (qua vissers) lekker rustig stuk te vissen. Geniet daar nou van, valt tegenwoordig niet meer mee. Voor je het weet komen er weer allerlei van die leipo's op af die er een teringzooi van maken. Met alle gevolgen van dien.

Vang ze verder!
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

10-08-2006 16:46

En o ja, ik gun NIET iedereen z'n visje. WEL diegene die moeite doen voor hun visserij, die gun ik het allerbeste! :wink:
h van den boogaard
Berichten: 80
Lid geworden op: 20-06-2006 13:30
Locatie: Breda
Contacteer:

10-08-2006 16:55

kan het toch moeilijk begrijpen dat mensen zo voorzichtig zijn over HUN plekje. Dat puntje dat er leipo's komen en er een rotzooi van maken gebeurt helaas vaak genoeg en is nou een goed argument.
Maar goed weer een wijze les verder.
let goed op je spelling en niet te veel vragen waar je karper kan vinden of waarmee je vist of je recept of enz.
Voor de beginende karper visser koop een boek voor je hier dingen vraagt, Voor je het weet ben je het beu zonder iets gevangen te hebben

Ik ga van m'n vakantie genieten mensen en deze voor de 1000ste keer gevoerde discussie maar weer vergeten.

In de tijd dat ik weg ben geen k*tzooi van MIJN stekkie maken :wink:

rolatorzzzzzzz
heb je niks leuks te zeggen, zeg dan niets.
een dag de zon, Doet een week regen vergeten.
Is het beter om iets niet te hebben, Dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.
Live your dream.
John Sauter
Berichten: 4
Lid geworden op: 24-07-2006 21:49
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

11-08-2006 23:44

Vlak bij breda liggen de rietmeren daar ben ik heengeweest voor een week te gaan vissen ,, tis er prachtig en er is 35.7 pond gevange
h van den boogaard
Berichten: 80
Lid geworden op: 20-06-2006 13:30
Locatie: Breda
Contacteer:

05-09-2006 15:08

Ik moet even mijn mening bij stellen.
We hebben nu een prachtige plek gevonden. bosrkijke omgeving geen last van verkeer ( ook geen politie ) pikke donker. En het slaapt heerlijk.
Nu heb ik inderdaad zoiets iets van nee dit plekkie mag niemand weten.
En ik denk dat degene die dit zelfde hebben ook een plek hebben waar ze heerlijk zitten naar hun wensen. en ook niet willen dat er een tering zooi word
dus hierbij een excuus :)
heb je niks leuks te zeggen, zeg dan niets.
een dag de zon, Doet een week regen vergeten.
Is het beter om iets niet te hebben, Dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.
Live your dream.
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

07-09-2006 14:40

He, vertel effe waar dat is? Hoe zwaar zitten ze d'r en waarmee kan ik er het beste vissen?? :wink:
h van den boogaard
Berichten: 80
Lid geworden op: 20-06-2006 13:30
Locatie: Breda
Contacteer:

08-09-2006 14:21

:lol: vanacht een 22 ponder. Ze schijnen er groter te zitten.
Maaaaar waar hahaha :wink:
heb je niks leuks te zeggen, zeg dan niets.
een dag de zon, Doet een week regen vergeten.
Is het beter om iets niet te hebben, Dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.
Live your dream.
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

08-09-2006 17:05

Goed zo menne jonge je leert het al :wink:
Gebruikersavatar
dennis van den hoven
Berichten: 187
Lid geworden op: 31-10-2005 20:54
Locatie: waddinxveen

09-09-2006 06:51

h van den boogaard schreef:Ik moet even mijn mening bij stellen.
We hebben nu een prachtige plek gevonden. bosrkijke omgeving geen last van verkeer ( ook geen politie ) pikke donker. En het slaapt heerlijk.
Nu heb ik inderdaad zoiets iets van nee dit plekkie mag niemand weten.
En ik denk dat degene die dit zelfde hebben ook een plek hebben waar ze heerlijk zitten naar hun wensen. en ook niet willen dat er een tering zooi word
dus hierbij een excuus :)


Dat is zeker een mooie stek,hou het wel netjes want ik zit daar altijd doordeweeks.
karpervissen=wachten op iemand die je nooit eerder gezien heb
Gebruikersavatar
Martijn de Boer
Berichten: 350
Lid geworden op: 03-12-2005 19:52

10-09-2006 11:29

dikke vissen in de buurt van breda....

Ga naar BHC zou ik zeggen!
Kijk goed naar de fotos die in de winkel aan de muur hangen, en als je niet direct ziet waar het is, vraag een van de medewerkers want die vertellen erg veel... miscchien iets TE veel...
(zo ben ik ook aan wat leuke stekken gekomen)

en nu hou ik mn mond anders ist zuur voor diegene wiens thuiswater dit is 8)

gr. Martijn
Als ze me missen... ...dan ben ik vissen!!
Gebruikersavatar
Johan van Os
Berichten: 406
Lid geworden op: 19-02-2006 21:08
Locatie: Roosendaal

11-09-2006 18:09

[quote="Eus Molewijk"]Marcel,


Het enige water wat ik bij jou in de buurt weet is de Kuil bij Prinsenbeek.
Dit water is goed voor vissen tot een pond of 26,27 wat ik ervan gehoord heb.quote]

ook voor al je autovernielingen kun je daar terrecht :o

voor de rest een mooie put met leuke vissen
bij vlagen ben ik geniaal...helaas is t hier altijd windstil...
Gebruikersavatar
roderik franken
Berichten: 333
Lid geworden op: 20-06-2006 19:49
Locatie: zuid nederland

11-09-2006 19:55

ook voor je vriendelijke zwervers tussen tonnen afval kun je daar terecht!
satesaus? sambal bij?
if you feed them, they will come....
in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst
matthijs den Dunnen
Berichten: 996
Lid geworden op: 16-08-2006 15:37
Locatie: Hoog-blokland

11-09-2006 20:06

je daar vissen waar de grote vis zit en dat is bij het station linksaf en dan langs de bushalte ga dan naar rechts en dan naar links en zoek dan he water











Grapje :lol: