Informatie over het Bussloo gezocht

Plaats reactie
Christoph Ahler
Berichten: 4
Lid geworden op: 17-06-2002 02:00
Locatie: 48683 Ahaus-Alstätte (BRD)
Contacteer:

23-06-2002 13:48

Beste, ik ben op zoek naar stekken, naar hengeldruk en het visbestand aan karper.

Big Carp´s
Ulco Bosma
Berichten: 546
Lid geworden op: 12-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

23-06-2002 14:07

ik zou zeggen neem eens een kijkje op het water en ga er eens heen te vissen kom je er snel genoeg achter.
Beetje tijd en moeite investeren hoort er ook tegenwoordig nog altijd bij. Ook al denken sommige mensen daar soms anders over.
Weer zo'n voorbeeld van ik heb ergens gehoord dat daar dikke vissen zaten dus daar moet ik heen maar eerst wel graag vangstgarantie want stel je voor dat je niets vangt. Beetje makkelijk is het niet.
Dit weekend weer zo'n voorbeeldje van een paar luie vissers, van een paar andere vissers hadden ze goede verhalen gehoord/ gelezen over het betreffende water. Komen ze daar aan na zo'n 100km gereden te hebben, kun je de auto niet dichterbij parkeren dan? ik zeg nee dat valt hier tegen. Vervolgens zijn ze op een plek gaan zitten die nog het dichtsbij was, sávonds kampvuurtje, niks vangen en de volgende dag al weer gevlogen.
Dit type mensen kunnen volgens mij beter in hun tuinvijver gaan vissen weten ze tenminste zeker dat ze iets vangen.

Met iets minder behulpzame groet Ulco,
Cor Blokhof

23-06-2002 14:42

Kan het het account van Cristoph niet gewoon meteen geblokkeerd worden ?

Mensen met zulke vragen hebben weinig meerwaarde hier
Gebruikersavatar
michel lubberts
Berichten: 91
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

24-06-2002 05:39

zijn de regels op busloo niet zo aangescherpt dat je er nog maar 1 keer per maand mag nachtvissen voor 1 nacht?
die verhalen heb ik namelijk vorig jaar gehoort.

ben nu niet echt op de hoogte omdat ik al vier maand in het buitenland zit vandaar.....

mvg
michel
Gebruikersavatar
Sjuul Rademaker
Berichten: 46
Lid geworden op: 17-05-2002 02:00
Locatie: Deventer

24-06-2002 08:02

Nou nachtvissen op busloo mag helemaal niet meer en ook niet in de vroege ochtenduren en in de vroegen avonduren ( strenge controle)het is mooi verpest door lui die met 3 hengels zitten en buiten het seizoen met en groten tenten zitten te vissen en veel rotzooi achtenlaten .
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

24-06-2002 11:52

Jongens jongens!

Even wakker blijven en op letten!! Er wordt in Busloo deze zomer een verschrikkelijke karper-koppel wedstrijd gehouden! De inschrijving is extreem hoog en het prijzen geld geloof ik rond de 20000 euro! Dit staat elders op een site maar ik weet de naam niet meer! Ik weet wel dat Carp Connections hier ook mee in zit!

Ik hoop dat bovenstaande info opvrager niet hiervoor de info nodig heeft maar ik heb zo’n donker bruin vermoedden. Ik denk dat er de komende tijd nog wel meer busloo info zal worden opgevraagd! Opletten dus en mondje dicht!

Bezorgde groet

Tim
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

24-06-2002 12:30

niet zo een klein vermoeden ook.
zo te zien aan de naam/plaats komt deze forum bezoeker uit duitsland.
ik neem aan dat mensen niet van daar komen, voor bussloo...:???:
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

24-06-2002 12:48

Beste Mensen,

Deze meneer uit Duitsland is zeker geen onbekende hier in Nederland.
Hij zat al op het board van Intercarp en is een zeer nette degelijke Duitse karpervisser.

Ik weet dat hij vroeger op Bussloo heeft gevist en misschien wilde hij er weer eens heen.
De regels zijn nu helaas veranderd dus nachtvissen kan hij net als alle anderen vergeten.
Dus Christoph, helaas zijn de regels veranderd en mag er NIET meer worden nachtgevist op Bussloo.

Dat kan toch ook op een normale manier worden geschreven. Nee hoor komen ze met opmerkingen van bannen met die gozer, dat vind ik een beetje erg kortzichtig.

Vr.Gr.

Bertil
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

24-06-2002 12:58

Dat het een duitser is,
heeft er voor mij weinig mee te maken.
(*deze reactie meer op de "nette duitser" zin)

maar is goed voor 'the record' dat iemand deze man ken.
en bannen ? beetje onwetend om dat meteen te gaan schrijven...
Christoph Ahler
Berichten: 4
Lid geworden op: 17-06-2002 02:00
Locatie: 48683 Ahaus-Alstätte (BRD)
Contacteer:

24-06-2002 13:09

hello,

ik ben uit duitsland, en ik heb slechts 85 km naar het Bussloo. Ik vis niet bij de karper-koppel wedstrijd. Informatie for de karper-koppel wedstrijd zijn op:

http://www.eurocarpgroup.com/ECG_NL/index.htm

Thight Lines

Christoph


No Information for People who need some, in this Board .......
Cor Blokhof

24-06-2002 14:46

Dan moet die met vragen komen van wat zijn de stekken en het bestand

Ik heb een gruwelijke hekel aan dat soort mensen.

Als ik langs de water kant sta en er komen met dat soort vragen is voor mij het gesprek al afgelopen

Dat die naar de regels vraagt oke maar stekken en de populatie ?

Groeten,

Cor
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

24-06-2002 15:27

populatie is dan ook nog wel in te komen...
Roy Alofs
Berichten: 192
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00

25-06-2002 23:39

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Roy Alofs op 2002-10-19 02:55 ]</font>
Gebruikersavatar
michel lubberts
Berichten: 91
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

26-06-2002 07:47

hee roy

alles is prima hoor zit alleen niet in bosnie maar in kyrgyzstan...... (stukje verder weg namelijk ongeveer 5000km van huis in de buurt van afganistan)

maar ik ga volgende week woensdag weer terug en kan ik eindelijk mijn spullen uit het stof gaan trekken :smile:

mzzl michel
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

28-06-2002 22:02

Beste Cor,
Ik kan me wel een beetje vinden in je uitlatingen, maar zet hier toch een kanttekening bij.

als er iemand komt op mij thuiswater die van over ver komt en mij vraagt naar het visbestand dan zie ik niet in waarom ik hem hier geen antwoord op zou geven. Diegene vraagt niet altijd naar de dikte v/d vissen maar er zijn ook die graag willen weten of er karper in zit en hoe de kans is dat ze er 1 kunnen vangen.

ik kan me namelijk best voorstellen dat als er mensen zijn die op vakantie zijn en een water aandoen het liefst een water hebben waarin in ieder geval een redelijk bestand aan karper zit en niet op zoek zijn naar een groter water met een zeer klein bestand aan vis zoals mijn eigen thuiswater.

vragen naar stekken is kort en bondig bij mij, dan geef ik bij diegene aan dat hij ziojn ogen maar open moet doen en eens goed rond moet kijken op het water.

met vangende groet,
Peter
Hans-Peter van Ee

17-07-2002 10:31

Peter

Als ik hier of ergens anders zou bekend maken wat er op bepaalde wateren zwemt, reken er dan maar op dat er op betreffende wateren nieuwe karpervissers opduiken.
En er hoeft slechts één foute tussen te zitten.

Ga er maar van uit dat er in de meeste wateren in Nederland karper zit.
Wat er dan precies inzit dat moet men maar zelf uitvinden, want is dat per slot van rekening geen karpervissen??

met zwijgzame groet

HPE
Gebruikersavatar
Henk Jan Borghuis
Berichten: 77
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

27-07-2002 19:11

Niet nachtvissen op Bussloo???

Je kunt voor 2 euro 40 gewoon een vergunning bij de beheerder kopen hoor. Voor de mensen die belangstelling hebben, aanstaande zondag is nog vrij.

Duz, ik weet al wat de reacties zijn: Hee, niet verlullen, etc.
Ik vind het echt min om zomaar te zeggen dat nachtvissen niet is toegestaan. Wat is daar het nut van? Gewoon vertellen aan die man hoe het werkelijk zit.

Dat het er druk is, dat je last hebt van andere recreanten en natuurlijk netjes vertellen dat je vind dat hij zelf maar uit moet zoeken hoe het bestand is. Ben je van mening dat je dat gewoon kunt vertellen, vertel maar. Voor mij part gaat iedereen naar Bussloo, kanaliseren van domme karpervissers heet dat.

O ja, dan nog even iets over het verstrekken van informatie.
Zelf zoek ik ook mijn eigen stekken, al leg ik mijn oor wel te luister als ik dingen hoor over nieuwe wateren.
Oke, nu zijn veel mensen bang dat er 'mindere' karpervissers komen naar hun plas. Kan ik me levendig voorstellen. Zelf zie ik het liefst ook geen collega's/concurrenten. Maar als je wilt voorkomen dat je er karpervissers komen die eigenlijk niet zouden mogen vissen, dan moet je eerst alle hengelsportzaken sluiten, want daar wordt al het tuig gecreerd. Aanbiedingen met drie hengels, daar begint het gelazer mee. Echt, ga naar een karperwinkel en verbaas je over de mensen die daar komen. VRESELIJK.
Plaats reactie