Het zoeken van een geschikte (bereikbare) stek.

Plaats reactie
Corwin van den Heerik
Berichten: 11
Lid geworden op: 24-05-2002 02:00
Locatie: Sliedrecht

17-06-2002 15:37

Ik ben afgelopen weekend een stukje gaan rijden met de auto, op zoek naar een leuke stek langs het Hollandsdiep/Amer. Wat mij heel erg tegenviel is dat hier geen normale plekken zijn waar je direct aan het water kan komen.
Ik ben niet te beroerd om een stukje te lopen, maar ik heb geen 'stekken' gezien waar je niet over prikkeldraad/schrikdraad moet (met het gevolg dat een boer begint te brullen), of waar je je spullen tussen de basaltkeien moet plaatsen. Ik weet niet wat de meeste van jullie voor spullen hebben, maar mijn paraplu/overwrap kan ik daar echt niet neerzetten.
Ik weet echter dat er veelvuldig, met geduld en resultaat, wordt gevist op dit water. Hoe doen jullie dat (geldt ook voor andere wateren), gaan jullie met een boot naar jullie stek? klimmen jullie over dat prikkeldraad? of heb ik nog niet goed genoeg gezocht?? (kan ik me na een rit van 5 uur eigenlijk niet voorstellen).
Thijs de Weerd
Berichten: 252
Lid geworden op: 12-05-2002 02:00
Locatie: Eefde

17-06-2002 16:37

ik heb stekken bij de ijssel en daar heb ik goede contacten met de boeren zodoende kan ik zo door de weilanden heen met al het spul.('s trouwens handig zo'n trekker)
succes ermee
LINKSOMDRAAIENDE MET RECHTS EFFECT ANDERSOMHAKENDE SIMSALABIMRIG.
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

17-06-2002 17:11

praat eens met de boer zo doe ik het ook altijd als ik een stek gevonden heb op de maas

kevin

succes

carp 21 p
Plaats reactie