De visotter Nieuwkoop

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ton van Laar
Berichten: 73
Lid geworden op: 05-02-2003 01:00
Locatie: kerkrade

04-09-2004 11:11

Hallo,

Wij zijn een weekje wezen vissen op de visotter in Nieuwkoop,nou ik kan het iedereen afraden om dat te boeken.
Op het caravan park zelf lopen 2 sloten waarvan 1 echt shit is en de anderook niet veel beter.
totaal 12 hengels en alleen maar geblankt op 5 dagen , toen geprobeert op de Nieuwkoopse plaasen , daar ben je haast al verplicht om een bootje te huren om de grotere plassen op te kunnen.
Kregen wij ook te horen verboden te nachtvissen en dagkaarten kopen.....
Nee mij zie je daar niet meer....
Inwezen hebben wij dus gewoon een caravan gehuurd voor 300 euro.

groetjes.
Vissen, altijd de vis pas mee !!!
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

05-09-2004 14:01

Ton,

ik weet niet of je dat zo snel moet zeggen.

Ik ben er in de mei vakantie geweest met me broertje en we hadden in totaal 12 karpers op 2 nachten, in die (shit)slootjes! Er waren nog 5 anderen gasten op het park en die hadden met ze alle net 5 vissen weten te pakken. Het ligt mss wel aan jou aanpak van hoe jij daar bent gaan vissen. Een andere manier was mss wel slim geweest, het werd als penwater beschreven maar ik ben daar heel anders gaan vissen.
Ik boek gerust volgend jaar weer een vakantietje daar hoor.

Kraak niet zomaar een water af waar je een keer bent geweest :evil: .

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

05-09-2004 15:03

Ikzelf heb afgelopen zomer 4 sessietjes met m'n maatje gevist op Nieuwkoop, en ook alle 4 geblankt... :) So what? Ik heb een heerlijke week gehad hoor (ook nog wat andere activiteiten ondernomen), en mij hoor je dus echt niet klagen.... Als je niks vangt, dan doe je iets niet goed :) . Pech hebben (kan je dat zo noemen?) hoort er nou eenmaal bij, anders had je je maar beter aan kunnen sluiten bij de plaatselijke bingo-vereniging, hoewel daar ook geen wingaranties worden afgegeven....
Spijt me zeer hoor, maar Nieuwkoop is geen makkelijk water! Het staat al weet ik veel hoelang onder redelijke tot zware hengeldruk, en de vangst van meerder recordvissen heeft het er echt niet rustiger op gemaakt!
Ik heb mij echter prima vermaakt in een schitterend gebied, en mijn eerste stapjes op het gebied van (roei)bootvissen gezet! (50 euro voor 7 dagen, hoeveel pijn doet dat nu precies... ? :roll: )
Veel plezier op 'vakantie',

Daniel
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Plaats reactie