plek gezocht!

kevin de boer
Berichten: 84
Lid geworden op: 08-08-2003 02:00
Locatie: leusden

31-07-2004 15:44

aloha allemaal k vis veel in het kanaal en vang daar ook goe maar heb een probleem op de stek waar k sit sitten vaak ook graag anderen nu ist mij overkomen dat er twee jongens tegen me begonden te dreigen dat ala k er vaker sou vissen dat se me wat souden aandoen (ik ben 12 en die jongens 14) dus wil ik een nieuwe stek gaan soeken in de buurt van leusden amersfoort wie sou mij een kleine tip kunnen geven in welke richting ik moet gaan soeken om ook nog leuk te vissen? nu weet ik wel het is een beetjuh sneu da ik me laat wegjagen maar dan nog en ik ben ook nie bang voor se maar ik wil gewoon een x wa anders proberen alvast bedankt. groetjes kevin.
kevin de boer
Berichten: 84
Lid geworden op: 08-08-2003 02:00
Locatie: leusden

31-07-2004 20:26

ik wet ook wel dat jullie ie so open over stekken praten maar als iemand van jullie wat weet souden jullie dan willen antwoorden per pb,tje alsjubjieft? groetjes kevin
Hugo Bovenmars

31-07-2004 21:46

Sech Kevin,

Sou je so vriendelijk willen sijn om voortaan niet meer sulke ongelofelijk nuttelose berichten te plaatsen?

Ik ben je alvast dankbaar :wink:

grzz,
Hugo
kevin de boer
Berichten: 84
Lid geworden op: 08-08-2003 02:00
Locatie: leusden

31-07-2004 22:04

sal ik doen maar eigenlijk is het een vraag aan een vriend van me beetje dom maar oke
aan hem wou k dese vraag stellen maar stuur hem wel een pb,tje
srry en groetjus kevin.
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

31-07-2004 22:20

hmmm....ik weet niet wat voor taallessen er tegenwoordig op de basisschool gegeven worden :-S

deze slag van de nieuwe spelling heb ik iig gemist :-P
groetjes Da Fox
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

31-07-2004 22:31

Is wat anders dan de bReEzAhhH taal van sommige "jeugd" :-))

Groetn,
Frank
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

31-07-2004 22:32

ik wordt echt te oud voor deze wereld :-P
groetjes Da Fox
James Tate
Berichten: 39
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Antwerpen (Belgie)

31-07-2004 22:46

Hugo, ik vind de vraag minder zinloos dan het antwoord dat jij geeft maar ja aan antwoord en avatar te zien ben je blijkbaar je puberteit nog niet helemaal ontgroeid dus het is je vergeven. Blijkbaar is het nog steeds moeilijk om op een eenvoudige vraag een eenvoudig antwoord te geven. Sorry Kevin ik kan je niet helpen maar misschien zijn er op dit forum toch nog sociale personen die wel een zinnig antwoord kunnen(willen) geven. Succes!!
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

31-07-2004 22:46

Vraag me al langere tijd af wat er op die scholen uberhaupt nog wordt gedaan :o :o :o :o :o :o
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Wouter Steggink
Berichten: 521
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00
Locatie: TwentuH

01-08-2004 09:13

Wat dacht je van bReEzAhhH's testen....??
--
Om wat te lachen (iedere dag actueel):
FokkE&SukkE=@ http://www.foksuk.nl

Dringend gezocht: -> link naar een site met dagelijks een nieuwe DirKJaN strip!!!!
Afbeelding
kevin de boer
Berichten: 84
Lid geworden op: 08-08-2003 02:00
Locatie: leusden

01-08-2004 11:38

nou al die taal ( ik zou nu gewoon Nederlands gebruiken) schrijf ik letterlijk als hoe je het zegt maar als jullie je daar aan storen kap ik er wel mee! Vind het gewoon grappig. Groetjes Kevin.
Gebruikersavatar
patrick giewald
Berichten: 56
Lid geworden op: 19-07-2004 20:09
Locatie: maasmechelen
Contacteer:

01-08-2004 11:45

dat leest al een stuk beter
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

01-08-2004 11:47

Kevin het is gewoon vermoeiend om zo'n tekst te lezen,je hebt wel aangetoont dat je dus wel een goed stuk kunt schrijven,zou zeggen hou het de volgende keer daar op,misschien minder grappig voor jouw maar voor ons veel leesbaarder.

Wil.
Toon Fokkema
Berichten: 569
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00

01-08-2004 13:52

[quote="Dennis van den Bogaert"]Vraag me al langere tijd af wat er op die scholen uberhaupt nog wordt gedaan :o :o :o :o :o :o[/quote]


handelskennis wellicht? :wink:
fishing rocks
kevin de boer
Berichten: 84
Lid geworden op: 08-08-2003 02:00
Locatie: leusden

01-08-2004 14:50

oke dat doe ik en verder het was een domme vraag maar ik vroeg me af of jullie miss ( als jullie het water kenden) me konden zeggen van verplaats een paar honderd metr naar rechts en zoek daar een stek, wat ik gewoon ga doen is een plekkie zoeken en daar een keer voeren, en ook een keer vissen ( hopelijk vang ik wat) Groetjes Kevin.
Jordi Schoffelen
Berichten: 294
Lid geworden op: 27-06-2004 17:00
Locatie: Hulsberg

01-08-2004 14:59

Beste Kevin,
ik heb geen idee van goede stekken op jouw kanaal, maar ik kan je wel gewoon deze tip geven: waarom ga je niet eens een dagje langs je kanaal lopen met een peilhengeltje (misschien zelfs wel met een polaroid??) en eens lekker lopen observeren en echt op zoek naar nieuwe plekken. Op deze manier leer je je water echt goed kennen en ben je veel flexibeler in je vissen. Bovendien geeft het vangen van een visje op je eigen 'gecreëerde' stekje veel meer voldoening dan de geeikte hot-spots bevissen en geen last meer van lastige buren :wink: .

grs Jordi
Hugo Bovenmars

01-08-2004 16:25

[quote="James Tate"]Hugo, ik vind de vraag minder zinloos dan het antwoord dat jij geeft maar ja aan antwoord en avatar te zien ben je blijkbaar je puberteit nog niet helemaal ontgroeid dus het is je vergeven. Blijkbaar is het nog steeds moeilijk om op een eenvoudige vraag een eenvoudig antwoord te geven. Sorry Kevin ik kan je niet helpen maar misschien zijn er op dit forum toch nog sociale personen die wel een zinnig antwoord kunnen(willen) geven. Succes!![/quote]

Nee....met jouw antwoord daar komt ie vast een eind verder mee. Mijn reactie was niet meer dan een poging om hem te corrigeren. Ik erger me de laatste tijd mateloos aan het nog steeds groeiend aantal nutteloze topics. Als daar dan ook nog eens een hoop breezertaal (of zoals in dit geval een variant daarop) in voorkomt, dan vraag je om negatieve reacties. In dit geval dus een reactie van mijn kant. Niet om hem af te zeiken, maar gewoon EEN manier om hem op bepaalde fouten te wijzen. Dat dat volgens jouw - een 50 jarige Belg die niet van grappige avatars houdt - niet de juiste is....ja....daar kan ik dan even niet mee zitten. Gezien je aantal geplaatste berichten zul je nieuw zijn op dit board en de betere periode van dit board niet meegemaakt hebben. Met name door het grote aantal onzin-topics en het eindeloos hypocriet geneuzel over waarden/normen en onthaakmatjes (vooral door nieuwe (niet per definitie jonge) gebruikers) is het niveau op het board enorm gedaald. Door het vertrek van een groot aantal vaste boarders uit de 'betere' tijd is het board in een soort negatieve spiraal geraakt. Steeds minder kwaliteit dat bovendien wordt overspoeld met steeds meer onzin. Totaal geen overzicht meer.

Okay James, duidelijk?

Enne, die puberteit. Tja, ben er een jaar of 10 geleden in verzeild geraakt en er sindsdien niet meer uit kunnen ontsnappen :P

Dus bij deze alsnog mijn nuttige bijdrage.

Hugo
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

01-08-2004 17:07

Kevin,

je hebt een PB van mij ontvangen...
staan wat dingen in die je wel kan gebruiken.

Mvg,
Frank Avezaat

ps; voor de rest van de karpervissers... jammer dat jullie niet eens een beetje collegiaal kunnen zijn naar een 12(!) jarige... (en dan zelf lopen zeiken dat het board verziekt wordt!
kiteman berga
Berichten: 10
Lid geworden op: 13-06-2004 11:15
Locatie: andijk
Contacteer:

01-08-2004 18:57

he frank zullen we hem samen ff helpen. ik geloof dat er bij jou in de cel ook wel eens mensen struikelen ;)
lap ik die rot kinderen weer een beetje op(ga wel ff een rondje met ze rijden)
denk ik dat de 12 jarige karper collega weer rustig een paar jaar vissen kan.
kevin de boer
Berichten: 84
Lid geworden op: 08-08-2003 02:00
Locatie: leusden

01-08-2004 20:24

oh nou als ik een rotkind ben!!! ohh en hartelijk dank frank heb jou ook een berichtje gestuurd:P groetjes kevin.
James Tate
Berichten: 39
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Antwerpen (Belgie)

02-08-2004 00:50

Tja Hugo wat moet ik nu op dergelijke intelegente uitleg antwoorden? Ik kan misschien zeggen dat ik reeds 20 jaar op karper vistte toen jij je eerste pamper aan kreeg en dat ik waarschijnlijk zowel in aantal als in gewicht uw prestaties verpulver maar meer dan dat kan ik met zekerheid stellen dat ik op maatschappelijk vlak een stuk verder sta dan U. Ik kan misschien vragen wat je te corrigeren hebt op de vraag van Kevin (mijn reactie was ook enkel een reactie op Uw zinloos antwoord). Dat Kevin zich gedraagt als een 12 jarige vind ik normaal dat jij je gedraagt als een 12 jarige vind ik gezien je leeftijd niet normaal. Kevin stelt een eenvoudige en begrijpelijke vraag, jij geeft een zinloos en helemaal niet terzake doent antwoord. Als 23 ??? jarige is je antwoord gewoon kinderlijk, wat is er nu onzin aan deze vraag? Wees blij dat de jeugd tenminste nog raad vraagt, als ze dan zulke stupiede commentaar krijgen, zou ik zelf als jeugdige geen raad meer vragen. Maar ja met al je levenswijsheid zul je het wel beter weten zeker. Wat mijn aanwezigheid op dit forum betreft, kan ik je enkel gerust stellen, ik ben reeds langer dan jij op dit forum (en voorheen op een ander) maar ik heb geen 400 postings omdat ik enkel reageer op stupiede postings ipv stupiede postings te doen of om iets zinvols te zeggen en inderdaad dit is zeldzaam op dit forum.
Kevin blijkbaar komen er toch ook serieuze reacties, ik hoop dat je toch nog enkele leerrijke antwoorden krijgt.
jan van kranenburg

02-08-2004 02:28

Kevin,

Je gaf zelf al aan dat je dacht dat dat "taaltje" van je wel leuk zou zijn.
Wel, dat blijkt dus duidelijk niet het geval.

Ik hoop dat je voortaan voor iedereen begrijpelijke postings gaat plaatsen, en vooral, dat je dan ook serieuze antwoorden zult ontvangen, waar je wat aan hebt..

mvg

Jan
michel Tat

02-08-2004 09:39

loop die jongen en elkaar niet zo af te zeiken zeg.........................

help hem liever aan een leuke stek via pb of zo ............

die jongen wil ook eens een leuke vis vangen.


het is dat ik je kanaal niet ken , ik ken die hele buurt niet , maar als ik het wel kende had ik je 1000% geholpen

gr,

michel
Mark Gorter
Berichten: 125
Lid geworden op: 28-01-2004 21:13
Locatie: Amersfoort

02-08-2004 11:24

Kevin,

Ik ken het betreffende kanaal erg goed. Zowel boven als onderwater. Dus als je vragen hebt, barst maar los?
Hugo Bovenmars

02-08-2004 14:38

Dat zijn een hoop aannames James. Je hebt geen idee wie ik ben maar kunt wel met zekerheid stellen dat je o.a. mijn prestaties verpulvert, zowel qua gewicht als aantallen, poeh poeh.

James -big boy- Tate, wie was hier ook weer kinderachtig?

Maar laten we er maar over ophouden. Help in plaats daarvan onze Kevin met het zoeken naar een stekkie zonder stoute jongetjes van 14 die hem plagen....want daar draaide dit topic toch om? Niveautje he?

Dag James.