KSN karperviskamp te Zwolle

Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

17-08-2004 11:48

Misschien wat offtopic.
Maar voor de mensen die geinteresseerd zijn in een kort verslagje van de Regionale Jeugddag van afgelopen 26 juni.
Bekijk http://www.karperstudiegroep.nl/Jeugd/JeugdDag.htm eens.

Dit lijkt mij een voorbeeld dat het niet alleen maar via de bladen gaat, maar ook via de KSN site. Wat iedereen dus kan bekijken.


mvg,

Frank[/i]
Jeroen Grummel
Berichten: 424
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Emmen

17-08-2004 19:44

Goedemiddag,

Mijn maat en ik zijn ff wezen kijken deze week en hadden het idee dat de jongens het prima naar hun zin hadden,ondanks de hitte en de plots de regen...

Bij deze Frank ff complimenteren voor zijn kunst van koffie zetten,smaakte prima !! Volgende keer komen we s'morgens zodat we wat langer over vissen,vissen en vissen kunnen lullen :wink:

MVG "GRUM"
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

17-08-2004 20:44

Ik vond het een gezellige week, ik ben veel bekende tegen het lijf gelopen,
veel geleerd (van anderen) en geleerd (aan anderen) :lol:

Kortom: Toppie!

Groeten,

Luuk
ps, bij mij was de koffie ook gratis en voor niets hoor... :roll: :P
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

17-08-2004 22:58

Was ik dan de enigste die dat verhitte slootwater van frankies coffeeshop niet te zuipen vond?

En Jeroen,
De regen was nat he :wink:

Heb ook een hele gezellige week gehad.

Misschien volgend jaar weer....

hoii

Kone
jan van kranenburg

18-08-2004 02:18

Klaas, het is bijna traditie geworden dat we 't niet eens zijn met elkaar.
Moet ook kunnen, vind ik.

Ben het (bijna) volledig eens met je posting; helaas niet met alles.

De KSN is een "open" vereniging met leden die allen dezelfde rechten en plichten hebben, zoals dat hoort te zijn.

Het kan toch niet zo zijn Klaas, dat informatie over bepaalde evenementen georganiseerd onder de paraplu van de KSN, in eerste instantie in commerciele bladen wordt gepubliceerd, en dat pas nadien de KSN-leden zelf hier kennis van mogen nemen?

De deelnemers aan de KSN-jeugkampen wordt een zwijgplicht opgelegd (blijkt uit diverse postings) omdat anders die bladen geen belangstelling meer zouden hebben.
Diezelfde bladen plaatsen wel artikelen en foto's die beslist niet stroken met de opvattingen binnen de KSN!

Voor de financiering van de Jeugdkampen dient m.i. de KSN andere wegen te bewandelen. Je kunt beginnen met dat "Kleurenkatern in de "Karper" weg te laten.

Wil ook best zelf hieraan bijdragen; en wellicht en hopenlijk zijn er meerdere leden die hiertoe bereid zijn.

Op deze weg doorgaan betekent een voetval voor de commercie. En je verliest je onafhankelijkheid.

En daar pas ik voor; als persoon en als lid van de KSN.


mvg

Jan
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

18-08-2004 07:27

Jan,

Ik stel voor dat je dit idee op schrift zet en als voorstel indient op de komende ALV in november. We kunnen er hier nog lang over discussiëren maar alleen daar kan er een besluit, en eventueel stemming over genomen worden.

Groeten,

Mark
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

18-08-2004 07:53

Jan,

1 Ding. Ons blad komt maar 2 keer per jaar uit. Da's een makke maar is niet anders.

Dreigen met dan maar geen lid is m.i. dus geen oplossing. Neem aan, dat ieder KSN lid het beste voor heeft met de vereniging, dus ik sluit me bij Mark aan. Iets voor de ALV dus.

MVG

Klaas
Willem Barnas

18-08-2004 23:08

Geachte boppers,

Hetgeen mij zoals altijd nog het meeste boeit op dit board, is zoals hierboven, de eeuwige discussie. Vermakelijk hoe er om het vissen -en het vast en zeker buitengewoon beroerd smakende kopje gietasfalt van Frank van A.- heen geluld kan worden, ik lach me eigen een scheurbuik en zesentachtig blauwe plekken.

Foei, de KSN is commercieel bezig, driewerf foei!!! Foei, ik schrijf voor commerciele bladen, mag ik nu nog KSN-lid zijn Jan? Kom op zeg, altijd dat 'gewellesnietes', kappen.

De commercie is een zwak derde beentje, maar het loopt overal mee.

Ik stel voor dat we deze kwestie voorleggen aan de hierbij op te richten KSN-tuchtcommissie, welke dan een oordeel vellen zal omtrent de te treffen sancties tegen de heren E. uro en C. ent, het is toch verdomme schandalig dat er wat cash nodig is om die jeugd die de verdomde toekomst heeft lekker aan wat plezier te helpen. Het is toch verdomme zuur dat we door die fee van het blad in kwestie goeie dingen kunnen doen voor de jeugd en och, jee en oh mijn lieve hemel, je zou verdorie toch gelijk de jeugd de schuld geven, ze groeien op voor galg en klerezooi, dus mogen ze van pa en ma bij de KSN, doen ze nog eens iets leuks met z'n allen en dit keer niet in een tunneltje met een berg spuitbussen, of schoppend in een bushokje of voor mijn part rondhangend in een speeltuin voor peuters en trotse moeders...

Foei KSN, jullie zouden je moeten schamen! Hoe durven jullie het in je hoofd te halen iets leuks te organiseren voor de jeugd!!!

En nou niet gelijk gaan lopen piepen van "...ja, maar daar gaat het niet om...", hier gaat het dus W.E.L. om!

MASSOL!
Barnas de Tegenpartij :P
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

18-08-2004 23:32

[quote="jan van kranenburg"]

Het kan toch niet zo zijn Klaas, dat informatie over bepaalde evenementen georganiseerd onder de paraplu van de KSN, in eerste instantie in commerciele bladen wordt gepubliceerd, en dat pas nadien de KSN-leden zelf hier kennis van mogen nemen?

De deelnemers aan de KSN-jeugkampen wordt een zwijgplicht opgelegd (blijkt uit diverse postings) omdat anders die bladen geen belangstelling meer zouden hebben.
Diezelfde bladen plaatsen wel artikelen en foto's die beslist niet stroken met de opvattingen binnen de KSN!

Voor de financiering van de Jeugdkampen dient m.i. de KSN andere wegen te bewandelen. Je kunt beginnen met dat "Kleurenkatern in de "Karper" weg te laten.

Wil ook best zelf hieraan bijdragen; en wellicht en hopenlijk zijn er meerdere leden die hiertoe bereid zijn.

Op deze weg doorgaan betekent een voetval voor de commercie. En je verliest je onafhankelijkheid.

En daar pas ik voor; als persoon en als lid van de KSN.


mvg

Jan[/quote]
Beste Jan...je draaft mijn inziens nu wel echt heel ver door :( ,
kom op joh!
gr
Hans Brinkel
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

19-08-2004 00:49

Beste Jan,
Ik kan me je reactie in grote lijnen voorstellen alleen zal het uiteindelijk altijd zo zijn dat je het met bepaalde zaken die spelen binnen de landelijke vereniging niet eens bent.

Uit je reactie begrijp ik ook dat jij hier falicant op tegen bent, hierop zijn mijn inziens een viertal opties mogelijk:
1) opzeggen lidmaatschap
2) acceptatie
2) men houdt zich alleen nog bezig met regionale belangen en laat het landelijk gedeelte zoveel mogelijk links liggen.
3) je aggeert ertegen bijvoorbeeld op de ALV

Op dit gebied zou voor mij de keuze vrij simpel zijn alleen kan ik deze keuze niet voor je maken.
groetjes,
Peter
jan van kranenburg

19-08-2004 03:26

llBarnas,

Ik gun de jeugd het allerbeste. Heb financieel willen steunen (kan Aart beamen);
Pas er echter voor meegesleept te worden in een commercieel spel.

Jij loopt kennelijk wel mee in dat rijtje. Curieus dat je daarvoor wel tijd kunt vinden....en leg met geen woorden in de mond die ik totaal niet gebruikt heb. En laat die z.g. pseudo grappigge opmerkingen achterwege svp.., maaar beperk je tot de feitelijke issues.

Ik meen simpelweg dat KSN -aktiviteiten niet commercieel mogen/ kunnen worden gebruikt. Reageer daarop svp. Zwijg anders. Of kom met echte argumenten.
Dat je aardig met de Nederlandse Taal kunt omgaan, weten we al.
Hoef je niet steeds opnieuw te etaleren. Zeker niet in dit topic, dat voor mij zeer belangrijk is. Toon respect daarvoor.

Hans,

Ik draaf niet door; volg mijn principes; that's all.

Peter,
Heel fijn je te hebben ontmoet, begrijp je posting.
Keuze 1 ligt voor de hand; luis in de pels is weg; iedereen blij.... misschien. Hoewel meelopers vindt je overal. Voor keuze 4 voel ik niet zoveel. Windmolens, weet je.

Geef echter niet zo snel de piip aan Maarten.

Bestuur.

Ik ben geaccepteerd als lid van de KSN, en wil graag ook als zodanig
gerespecteerd worden. Dat laatste ben ik in dit topic nog niet tegengekomen. Ja toch, van Mark. Was de enige,

Als idealisme niet meer van deze tijd is, pas ik wellicht niet in de huidige KSN. ( Karper Studie Goep Nederland). Prachtige naam, toch?

Vertel me maar dat afwijkende meningen niet opprijs worden gesteld, en ik trek mijn conclusiesies wel.

mvg

Jan
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

19-08-2004 08:06

Jan,

Afwijkende meningen worden absoluut op prijs gesteld, die zijn juist meestal verantwoordelijk voor nieuwe ontwikkelingen en een frisse wind door de te varen koers. De "commercie" was vroeger een heikel punt en dankbaar onderwerp van discussie, enkele jaren geleden (ik denk net vóór jouw lidmaatschap) is hier echter mee afgerekend en besloten waar mogelijk samen te werken met bladen, bedrijven en winkeliers waar we ons voordeel daarmee kunnen doen. Er zijn er genoeg die de KSN een warm hart toedragen waarbij we als KSN volledig onafhankelijk en zelfstandig blijven. In de door Klaas aangehaalde toekomstvisie wordt dit punt ook als zodanig aangehaald.

Het is dus zeker niet zo dat je mening/inbreng niet gewaardeerd zou worden, dit discussiepunt is helaas niet meer zo actueel en in de toekomstvisie door de ALV voor een groot deel al afgetikt. Wellicht is het verstandig om dit face-to-face op een landelijke meeting nog eens rustig te bespreken?

Groeten,

Mark
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

19-08-2004 08:32

Beste Jan,

Dacht dat ik met respect had beantwoord?

Zoals al eerder gemeld ook in een pb op een vraag van jou, is dit m.i. een aangelegenheid voor de/een ALV. niet meer en niet minder. Dit is geen welles/nietes verhaal op het board.

Andere meningen, sowieso meningen worden altijd gerespecteerd. Betreft dit de KSN, maar bijv. ook andere verenigingen, behoort dat op een vergadering thuis. daar kan er iets mee gedaan worden.

Heus wel met respect hoor :wink:

MVG

Klaas
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

19-08-2004 09:19

mijn god

als je de postings van Jan de laatste tijd, affijn, nagenoeg vanaf het begin, in de gaten houdt, en gewoon goed leest, bemerk je al snel dat zeker 80 procent alleen maar van die domme commentaar gevende afbraak postings zijn, en Jan: zeg nu eens eerlijk: Wanneer komen jouw ideeen precies???? Jouw inbreng (anders dan kritiek?)

en hou een beetje je fatsoen wil je? Je eigen fatsoen kan ook nogal wat gebruiken hier en daar. Zeker de manier waarmee je ongefundeerd standpunten van derden naar beneden haalt. En het zijn niet de minsten die je aanvalt, mijn beste...

Intressant zijn is meer dan alleen maar tegen het gemiddelde ingaan doen. Nu ga je dit natuurlijk weer gewoon weerleggen met zogenaamd mooie zinnetjes, over het zogenaamde goede gebruik van taal gesproken... INHOUD en IDEEEN is wat me na al die tijd nog steeds ontbreekt bij je.....

zo, dat moest me even van het hart...
verder gaat alles wel ok hoor

ik leef nog
ed
Jeroen Grummel
Berichten: 424
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Emmen

19-08-2004 10:07

Goedemiddag,

Wij vonden het juist WEL een lekker bakkie ........

Tjeers, "GRUM"
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

19-08-2004 11:02

Edwin,

ik quote je even:
En het zijn niet de minsten die je aanvalt, mijn beste...

Zou je me kunnen uitleggen wat je hiermee bedoelt?
ik wil nog geen waardeoordeel geven maar hij komt een beetje raar over.
Omdat diegene niet de minste is... en iets bekender zijn kun je je mening niet profileren, losstaand van hoe je dit doet ? Dient men meer respect te hebben als voor anderen minder bekende goden, ben zeer benieuwd. Voor mij is een ieder individu gelijk.

Jan:
optie 1: zou je ook anders kunnen zien, namelijk de eer aan jezelf houden maar jou interpretatie is ook een optie maar deze zie ik niet zo.

optie 4: is zeker mogelijk alleen sta je natuurlijk sterker als je in vooruit meer mensen hebt die jou mening in deze delen. Als hier dan tijdens een alv over wordt gesproken met eventueel een stemming over deze topic dan kunnen de leden beslissen over dit issue, de uitkomst zal dan naar gelang de meerderheid bindend zijn, democratie op klein niveau geloof ik :roll:

Mijn keuze zal niet 1 of 4 zijn tot op dit moment, blijven dus 2 & 3 over Jan.
Voor mij is deze discussie van minder groot belang daar je gewoonweg niet meer onder de commercie uitkomt zeker als je wilt groeien als KSN.
Ook al vraag ik mij wel eens af of dit het daadwerkelijke doel is, men wil zich nu al wel eens profileren als spreekbuis voor de nederlandse karpervisser wat nog zeker niet het geval is, soms een beetje pas op de plaats op dit gebied was dan ook niet verkeerd.

Verder kun je als je dit wilt natuurlijk uit deze topic voor jezelf een prima lering trekken, heb ik wel gedaan maakt een hoop duidelijk :D

groet,
Peter
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

19-08-2004 11:33

bij niet de minste denk ik niet aan status peter, maar eerder aan inzet.

uren werk vrijwillig van mensen voor de btw enquete
KSN in het algemeen
de vrijwillegers van de jeugdkampenbegeleiding
de skp's

Steeds weer mensen die iets voor ogen hebben uit idealisme, en zich daar vol voor inzetten. En dan steeds maar weer dat anti-gedoe van ongefundeerd commentaar erop, wordt wat vermoeiend, peter. Jan zal wel weer effe met een tegen-posting er een negatief verhaaltje van maken. En zo blijkt zelfs (alweer) dat er aan die jeugdkampen iets niet deugd, volgens Jan. En met die jeugdkampen, ook de KSN maar weer eens niet. (herhaling van zetten) En dan denk ik wel eens zacht (heel vaak), man zout nu eens op met dat afgekraak, op iets wat zo iets possitiefs is.

mensen als aart, klaas etc
zijn door jan al eerder ongefundeerd, en zeker ook ongenuanceerd aangevallen, over een subject, waar hijzelf overduidelijk vast zit in het "klok met klepel, en het niet weten ervan etc verhaal".

De manier waarop hij nu weer even willem barnas in zijn bek schopt staat mij niet aan. Ondanks zijn nette geformuleerde, zogenaamd alles in het neutrale latende maniertje van steeds maar weer tegen-schrijven.

willem verdiend respect
op zijn minst

net als al die anderen
die uit ideaalbeeld tijd inversteren in een karpervisserij.
en die echt niet gebaadt zijn met steeds een anti-posting erover.

waarbij ik toch nu langzamerhand (ik zeg er al een paar maanden niets over) toch echt wel zeker weet, dat Jan slechts zichzelf profileert met anti-standpunten.... oogt zeer intressant, maar brengt niets.

zoals ik al las: meer eigen ideeen dan dat de ksn ook maar eens trips voor senioren MOET organiseren heb ik nog niet gelezen, omdat ze dat ook voor je jeugd doen.... jij wel?

destructieviteit leidt nergens toe peter
jij weet dat vast als geen ander

ik zelf heb op die manier ook bezig geweest alhier, in het begin. Ben echter wel gaan kijken of, en hoe dan eventueel wel, mijn kritiek op zijn plaats is, of misplaatst. En als je dan erkent op een gegeven moment dat je techniek van communiceren niet geheel juist is, laat staan je eigen denken over onderwerpen waarop je kritiek leverde, siert het je dat ook daadwerkelijk te erkennen.... en dat laatste ontbreekt steeds maar weer.

ed

ps: het enige respect wat ik tref in deze, is dat steeds mensen als Aart en Klaas zo rustig geduldig blijven.... en niet op de kast te krijgen zijn. Of ze er inwendig vrolijk van worden is een tweede....
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

19-08-2004 12:13

Mannen,

Het ging over "KSN jeugdkamp te Zwolle", maar het draaid ondertussen al
aardig uit op off-topic gedrag! :roll:
Handel dit liever via pb uit.....!

groetjes Benny
Willem Barnas

19-08-2004 12:17

Lieve allemaal,

Hier weer even dat mannetje uit het noorden, nog heel even m'n kont tegen de krib, want er worden door Jan weer dingen aangehaald die hij beter voor zich kon houden. Niet echt tactvol van je om, als je dreigt te verzuipen, weer met persoonlijke aanvallen te komen en terug te vallen op iets wat je een aantal maanden geleden wat tegenviel. Voor wat betreft de inhoud van deze topic heb ik gezegd wat ik wilde zeggen, maar als iemand gaat lopen sputteren, kom ik graag nog even terug. Ik vind het namelijk heerlijk om mijn kunsten te etaleren en al helemaal omdat Jan dat zo op prijs stelt. Grapjes maken mag ik ook al niet meer, want lachen is een ernstig delict in deze donkere dagen na het jeugdkamp...

Beste Jan,

Je doet de laatste tijd alleen maar negatief, sceptisch, kritisch en IRRITANT. Er is geen enkele posting waar je geen 'grapjes' in maakt en overal vallen werkelijk schitterende woordspelingen met dubbele betekenis te ontdekken, ontneem mij dus GVD het recht niet om dat ook te doen (ja KSN-allerijsheiligen, ik ben nu pissig!).
Als ik prive-berichten van je krijg, sluit je altijd af met "Ik laat je verder met rust.", doe dat dan GVD ook eens en begin niet steeds over die kutvakantie van je waarin ik geen tijd en zin had om te komen. Je wilt blijkbaar niet aannemen dat dit enkele goede PERSOONLIJKE redenen had en dus zaag je maar door. Die redenen zijn echt prive-problemen (en nu zeg ik alweer teveel, maar je hebt glasbak voor je kop, dus ik moet wel) en die bespreek ik niet via internet met iemand van 66 in Den Haag, ik heb daar betere adressen voor. Je bent zo oud en wijs en hebt overal je woordje klaar, maar respecteren dat iemand ergens mee zit en hierdoor geen tijd, energie en zin heeft om dan leuke dingen te gaan doen met iemand die hij niet kent, kun je niet. Jammer... ...voor jou! Want ik was het al weer glad vergeten en het boeide me niet meer.
Inmiddels is het zover gekomen (letterlijk maanden later) dat je telkens als je schenen blauw uitslaan, het weer oprakelt als een kind dat z'n gelijk niet krijgt, "Ja maar hij maar...", snap je?

Persoonlijke dingen kun je beter achterwege laten en niet openbaar maken op dit board, maar je hebt er de laatste tijd een handje van. Je kunt het krijgen zoals je het hebben wilt, ik deins namelijk niet terug voor een potje stampvoetbal. Ik deins echter ook niet terug voor inhoudelijk diepgaande postings (zie mijn 'shit' van voorgaande jaren), dus begin nu niet dat ik alleen maar loop te kankeren de laatste tijd.
Jij refereert weer aan dat Eernewoude-verhaal, dat zit blijkbaar diep. Jij gaat dat weer etaleren op het board en dus krijg je het ook terug op het board.

Excuses voor mijn grapjes, correcte spelling en schrijfplezier.

Jan, bij deze, ik vraag je nu te kappen met dingen die al lang geleden gebeurd zijn (wat een lading!) en waar je nooit het fijne van zult en kunt weten, je maakt me daar erg kwaad mee en ik wens geen verantwoording af te leggen over mijn prive-leven en persoonlijke zaken die mij belemmerden jou op te zoeken. Lul ik nu tegen een muur of zesenzestig jaar volwassenheid?

Over enkele maanden is de landelijke meeting in Leerdam, als je me zo graag af wilt zeiken en dingen bij me kwijt wilt, moet je dat daar doen en niet hier. Ik ben altijd eerlijk geweest in discussies hier, dat weet je. Ik heb altijd als ik voelde iemand misschien gekwetst te hebben, later mijn excuses aangeboden, dat weet je ook. Wat je nu ook weet, is dat ik soms wat minder elegant kan zijn, maar daar vraag je om.

NU IS HET AFGELOPEN!

Ajuus,
WB :wink:

PS: Edwin, je krijgt gauw een mail van me over 'je-weet-wel'.
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

19-08-2004 13:50

ach benny

heb jij niet ervaren dat een simpele, en nette vraag naar info over het vissen in oosterijk, al niet meteen weer eens aanleiding was het aankaarten van een vooronderstelde 'macht van moderaters'.

Het lijssie kan nog veel langer. heb ik geen zin in op te tiepen.

als jij het niet zegt, een ander niet, niemand niet, dan zeg ik het nu maar eens, Ik BEN DAT FUCKING beu! voila....

precies wat je stelt, het gaat over de jeugdkampen en het plezier erin, en de beleving, de na-beleving. Niets negatiefs in te vinden eigenlijk.

gaat het inneens weer over een zwak ingestelde KSN, die de oren teveel naar commercie laat hangen. .... Waar ligt die overgang dan? Wie lokt, en wel op zulks een wijze dat reageren niet uit kan blijven, al is het uit beleefde zelfverdediging?

misschien eens tijd dat de moderators eens kijken naar waarom, en door wie, topics vervallen in iets, wat ergenis opwekt. Ben ik de enige die daarin steevast dezelfde patronen in terugvind??

anyway

ik ben der weer vantussen ;o)
nog wat leesvoer te gaan

ed
Gebruikersavatar
Jasper Lens
Berichten: 148
Lid geworden op: 08-08-2004 10:03
Locatie: Driebergen
Contacteer:

19-08-2004 13:54

Goed geformuleerd willem. :)

(*Het is stil aan de overkant....*)

GR jasper lens
Perfectie is een woord, dat zeer nauw verbonden is met succes...
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

19-08-2004 14:00

Heren,

slot erop?

MVG

Klaas
jan van kranenburg

19-08-2004 14:19

Even moed verzameld.

Moest even mijn wonden gaan likken, zeker als die zijn onstaan door
heftige kritiek van mannen zoals Ed en Willem, die ik beiden zeer respecteer.
Mijn excuses aan beiden voor door mij veroorzaakte irritatie.
Naar Willem toe in het bijzonder.

Ik moet wel even kwijt dat ik een groot voorstander ben van de KSN-jeugdkampen en alleen op een onderdeel bezwaren heb.

Dat laatste heb ik kennelijk niet over kunnen brengen.

mvg

Jan
jan van kranenburg

19-08-2004 14:25

Ed,
Ik heb je een PB gestuurd.

Zou dat ook wel graag naar Willem willen doen, maar vrees dat dit niet door hem opprijsgesteld wordt....

mvg

Jan
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

19-08-2004 16:09

Alles is gezegd en geschreven in dit Topic.
Over en sluiten lijkt me het beste.