Vissen in Willemstad

pepijn swagemakers

13-08-2004 15:58

Henk, ik snap je ophef niet helemaal.

Zo'n beetje iedereen weet van willempie, dat is helemaal niks nieuws.
Als iemand daar over post op dit board, zal niemand er van staan te kijken. Misschien iemand uit een andere hoek van nederland, die niet eens wist dat willlemstad ook in nederland was en bovendien ook niet de moeite neemt om er al die kilometers voor te maken. wat ik bedoel, is dat iemand die al langer op karper vist en een beetje heeft gehoord van de nederlandse biggenpopulatie over willempie vertellen is net zoiets als een kind vertellen dat de koe boe zegt.

Als het nou een minder bekend water betreft,waar enkel de locals van weten wat er zwemt, dat is anders.(nog geen reden om iemand de tering te wensen trouwens)
Neem nou de kanovijver, waar alex het net over had. ik heb daar samen met hem en mark een hele tijd rustig gevist, totdat iedereen het wist, en nu is het water dus inderdaad kapot, helemaal leeggejat.als je dan iemand wil uitschelden, scheld de dieven van die vissen dan uit :roll:
Gebruikersavatar
Dave Pein
Berichten: 66
Lid geworden op: 28-06-2004 16:54
Locatie: Rotterdam

14-08-2004 11:10

tjonge is wel erg zielig dit, ik heb me ook wel eens de ter... betaald aan voeren en stekjes maken.. vroeger maar dit slaat echt op alles... dit is echt zielig hoe de meeste over stekjes doen.. Kijk je hoeft niet uitgebreid te vertellen wat er in zit hoeveel hoe diep.. enz.. dat moeten ze maar zelf gaan kijken en uitzoeken. Als je de willemstad binnenkomt en je rijd naar de vesting.. staat er alles bij... je ken bij de verfzaak vergunning kopen... zo klaar en suc6... en wees nice to the others karpervissers...

gezeik ook altijd... jongens doe normaal...

mvg Dave

suc6 iedereen voor daar...
alexander nefs

21-08-2004 15:46

Alo,


[u]Dave,


En that's just the way it is[/u]