Rivier de Donge

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

24-06-2004 15:13

Goeden dag

Wie vissen er van jullie op wel eens op rivier de Donge?
Ik ben namelijk opzoek naar een goeden stekjes, plaatsen om te nachtvissen. Dus genoeg ruimten voor je spulletjes :)

Ben al verschillende keren weesten nachtvissen op de "viersprong" in ’s Gravenmoer ( bekende nachtvis stek ), dit is een prachtig stekje midden in de natuur langs de fietsroute waar de rivier zich opsplit in 3 verschillende richtingen.
Alleen heb daar nog nooit een Karper gevangen. Ik vang daar telkens zeelt, ook een mooie vis maar daar kom ik niet voor :)

Mvg

Remon
patrick van oorschot
Berichten: 29
Lid geworden op: 24-05-2004 23:28
Locatie: etten-leur

26-06-2004 13:13

hoi Remon.

ik hoorde gister van iemand dat hij wanneer hij op paling vist in het voorjaar, telkens karper ziet zwemmen.
deze persoon woont in raamsdonkveer dus wie weet kun je het eens in de richting gaan zoeken.
ik heb er niet echt over doorgevraagd ofzo maar hij begon er opeens over.

ik wens je succes bij het vangen van een vis op de donge!
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

26-06-2004 16:06

eej patrick

bedankt voor je tip :)

ik weet idd dat er ok veel paling zit... vroeger ( 1 jaar geleden ook nog ) werd er veel op paling gevist door middel van elektriciteit :evil:

Misschien daarom de slechte resultaten :(

Iemand anders op dit board die wel eens op de Donge heeft gevist ? :)
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

26-06-2004 17:00

En weer een hele hoop mensen op een (zelfs 2!) water(en) geattendeerd! :evil:

Als ik een water heb ontdekt, waar ik geen karpervissers zie, zou ik echt niet eerst even vragen of er iemand al eens gevist heeft, hoor. Daar kom ik dan zelf wel achter!!!!
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

26-06-2004 17:12

[quote="Bas Hofkens"]En weer een hele hoop mensen op een (zelfs 2!) water(en) geattendeerd! :evil:

Als ik een water heb ontdekt, waar ik geen karpervissers zie, zou ik echt niet eerst even vragen of er iemand al eens gevist heeft, hoor. Daar kom ik dan zelf wel achter!!!![/quote]

ik weet wel dat er karper zit.. heb zelf staan toekijken hoe iemand er 1 ving 2 jaar geleden.

Alleen 1 jaar geleden werd er veel met elektriciteit gevist.

Alleen mijn bedoeling van de vraag is: of er op dit board ook mensen zijn die dit jaar het al hebben geprobeerd in de Donge.

Want heb het idee dat de karper populatie terug is gedrogen door dat soort illegaal gevis.

p.s.

had de vraag wat fout gestelt / omschreven.
mijn excus

mvg
Plaats reactie